Gå til innhold

Er menn på nettet pedofile?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste chattet en del med norske menn på nettet (forskjellige norske chatte sider). Tanken bak chattingen var at jeg kanskje kunne finne meg en oppegående mann der.

Først virker de veldig normale og greie, men plutselig, midt i samtalen vår begynner de å snakke om om at de har sex med sine egne barn, ting de gjør når de dusjer med tenåringsdatteren og mye mer ekkelt osv. Det har skjedd så mange ganger nå at jeg er redd menn flest på nettet er farlige. Jeg blir dårlig av det!

Er det virkelig sånn at menn på chattesider er ekle pedofile barne misbrukere eller er det bare jeg som er uheldig gang på gang.

Anonymous poster hash: 6f296...57c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste chattet en del med norske menn på nettet (forskjellige norske chatte sider). Tanken bak chattingen var at jeg kanskje kunne finne meg en oppegående mann der.

Først virker de veldig normale og greie, men plutselig, midt i samtalen vår begynner de å snakke om om at de har sex med sine egne barn, ting de gjør når de dusjer med tenåringsdatteren og mye mer ekkelt osv. Det har skjedd så mange ganger nå at jeg er redd menn flest på nettet er farlige. Jeg blir dårlig av det!

Er det virkelig sånn at menn på chattesider er ekle pedofile barne misbrukere eller er det bare jeg som er uheldig gang på gang.

Dette høres veldig spesielt ut, men jeg tviler på at en ekte pedofil ville lagt ut om slikt over nettet.

Anonymous poster hash: f6f39...2dc

• Liker 1
Skrevet

Uøøøøøh. Liker å se på små gutter og jenter når de går i barnehagen. Så søøøøte de er :plystre:

Det du har lagt merke til er at de fleste menn på nettet elsker å trolle, trenger ikke å være menn heller forøvrig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Uøøøøøh. Liker å se på små gutter og jenter når de går i barnehagen. Så søøøøte de er :plystre:

Det du har lagt merke til er at de fleste menn på nettet elsker å trolle, trenger ikke å være menn heller forøvrig ;)

Vel, Ole. Eller skal vi si Oline :fnise:

Anonymous poster hash: 070b8...c92

Gjest Listerine
Skrevet

Eh, hvilke chattesider er det du driver å henger i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres veldig spesielt ut, men jeg tviler på at en ekte pedofil ville lagt ut om slikt over nettet.

Anonymous poster hash: f6f39...2dc

De snakker veldig detaljert om hva de gjør med sine barn eller stebarn som noen av de sier. En normal person ville vel aldri vært interessert i å snakke om slike ting?

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, de virker ikke som de troller! De går inn i ekle detaljer, ingen som er normal vil snakke om slike ting med mindre han tenner på det.

Gjest Gjest
Skrevet

Slutt å heng på slike chattesider og må du absolutt chatte så skaff deg BBM.

Skrevet

Vel, Ole. Eller skal vi si Oline :fnise:

Olinea er mitt virkelige navn ;)))))

Tro meg, de virker ikke som de troller! De går inn i ekle detaljer, ingen som er normal vil snakke om slike ting med mindre han tenner på det.

Jeg tror nok det, blir bare morsomere da :)

AnonymBruker
Skrevet

Olinea er mitt virkelige navn ;)))))

Jeg tror nok det, blir bare morsomere da :)

Hva er det som er så morsomt med å spøke om slike ting? Vi snakker om uskyldige barn! Ingen troller om sånt, med mindre de tenner på det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften din spør om menn på nettet er pedofile.... det blir veldig mange...

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å heng på slike chattesider og må du absolutt chatte så skaff deg BBM.

Sluttet for godt i dag. Er BBm det samme som MSN?

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften din spør om menn på nettet er pedofile.... det blir veldig mange...

Jeg var litt stresset så jeg skrev feil, hvis du leser innlegget mitt skjønner du hvilken gruppe menn jeg mener :)

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Sluttet for godt i dag. Er BBm det samme som MSN?

Du kan chatte, du kan ringe via nettet med appen, du gir ikke ut noen personlige opplysninger med mindre du vil. De får ikke adressen din, telefonnummeret ditt og så videre, du legger dem til ved at du får deres BBM pinkode, som du må anerkjenne (og omvent hvis du gir ut koden), blir folk da ufine så er det bare å slette dem, blokkere dem og du kan krysse av for at du ikke vil motta flere invitasjoner fra dem. Last ned appen (android/iPhone) og prøv ut. Jeg vil virkelig anbefale kvinner å bruke BBM for sikkerhetsgrunner, for å si det sånn og når videochattingen kommer i mai/juni så vil jo BBM bli et altetnativ til skype i tillegg.

Endret av Gjest
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan chatte, du kan ringe via nettet med appen, du gir ikke ut noen personlige opplysninger med mindre du vil. De får ikke adressen din, telefonnummeret ditt og så videre, du legger dem til ved at du får deres BBM pinkode, som du må anerkjenne (og omvent hvis du gir ut koden), blir folk da ufine så er det bare å slette dem, blokkere dem og du kan krysse av for at du ikke vil motta flere invitasjoner fra dem. Last ned appen (android/iPhone) og prøv ut. Jeg vil virkelig anbefale kvinner å bruke BBM for sikkerhetsgrunner, for å si det sånn og når videochattingen kommer i mai/juni så vil jo BBM bli et altetnativ til skype i tillegg.

Den her artikkelen illustrerer hva jeg mener.

Skrevet

Rapporter dem!

• Liker 1
Skrevet

Ja alle menn som bruker internett er pedofile :balltre:

Skrevet

Rapporter dem!

Hadde tatt skjermdump og politianmeldt.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er ikke alle pedofile

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...