Gå til innhold

Må man virkelig stå klar på dørstokken for å huke tak i menn så fort de blir skilt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle de som er verdt å ha hopper jo rett inn i noe nytt før man i det hele tatt visste at de var single...

Hva skal man gjøre?? :frustrert:

Anonymous poster hash: 75c8a...d78
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var nettopp det som var årsaken til at det ble slutt, at de fant seg en annen? Virker sannsynlig. De fleste menn i min omgangskrets har aldri funnet partner så fort, men så var det disse som var utro eller fant seg en ny...

Anonymous poster hash: f9898...37c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

gi faen kanskje?

Anonymous poster hash: 580b5...793
AnonymBruker
Skrevet

Min fant meg etter et halvt års tid, hvor han hadde en rebound i mellomtiden. Ikke snakk om at han var utro, der var det omvendt faktisk. Men kanskje menn er flinkere enn oss damer til å bli ferdige med det gamle forholdet og komme seg videre?

Og ja, jeg tror absolutt det er noe i at de beste blir fanget opp kjapt ;-)

Kanskje det var nettopp det som var årsaken til at det ble slutt, at de fant seg en annen? Virker sannsynlig. De fleste menn i min omgangskrets har aldri funnet partner så fort, men så var det disse som var utro eller fant seg en ny...

Anonymous poster hash: b9a56...070

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min fant meg etter et halvt års tid, hvor han hadde en rebound i mellomtiden. Ikke snakk om at han var utro, der var det omvendt faktisk. Men kanskje menn er flinkere enn oss damer til å bli ferdige med det gamle forholdet og komme seg videre?

Men som hopper inn i nye forhold og har rebounds med en gang de er blitt single er ikke annet enn desperate og patetiske i mine øyne.

Anonymous poster hash: 7c662...489

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Si meg... finnes det ingen single menn da altså? Siden du absolutt skal ha de som er i et forhold fra før mener jeg. Vet forøvrig ikke helt hvilken aldersgruppe du går etter heller. :P

Anonymous poster hash: fd878...ed6
AnonymBruker
Skrevet

Men som hopper inn i nye forhold og har rebounds med en gang de er blitt single er ikke annet enn desperate og patetiske i mine øyne.

Anonymous poster hash: 7c662...489

Når forholdet har vært som et laaangt og vanskelig sykeleie er det faktisk deilig å hoppe ut i livet igjen.

Anonymous poster hash: 10186...8f2

• Liker 3
Skrevet

Alle de som er verdt å ha hopper jo rett inn i noe nytt før man i det hele tatt visste at de var single...

Uenig.... Du tror det men jeg har en eks som hoppet inn i et nytt forhold 4 dager etter at han dumpet meg..... etter 17 års samboerskap med barn. Er han veldig verdifull siden han gjorde det? Forguder du ham? Værsegod! Jeg forguder ikke de som hopper rett fra forhold inn i et nytt ett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var nettopp det som var årsaken til at det ble slutt, at de fant seg en annen? Virker sannsynlig.

Som regel.

Er tilfelle hos flere vennepar av mine foreldre. De sier de traff hverandre senere, men jeg vet de jobbet sammen lenge og fant hverandre veldig raskt.

Anonymous poster hash: 07a44...46a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min brukte meg tydeligvis som rebound etter mange års ekteskap.

Etter han dumpet meg har han prøvd seg på det berømmelige singellivet, mens han holder meg på gress. Hurra.

Anonymous poster hash: daa43...57e

Gjest Lincoln
Skrevet

Si meg... finnes det ingen single menn da altså? Siden du absolutt skal ha de som er i et forhold fra før mener jeg. Vet forøvrig ikke helt hvilken aldersgruppe du går etter heller. :PAnonymous poster hash: fd878...ed6

Jenter ha en sterk dragning mot menn som har dame fra før. Det er et biologisk instinkt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De hopper jo ikke rett inn i et nytt forhold, men det nye forholdet hadde startet før det forrige var slutt.

Men har nesten alltid et sikkert kort før de går fra kone og barn i alle fall.

Anonymous poster hash: d6020...703

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at det aller beste ikke er skilt.... de lever fremdeles med kona si og holder seg på matta og bidrar til et godt liv for alle.

Anonymous poster hash: d6020...703

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror at det aller beste ikke er skilt.... de lever fremdeles med kona si og holder seg på matta og bidrar til et godt liv for alle. Anonymous poster hash: d6020...703

Og med det mener du å si at mannen alltid er skyld i skilsmissen fordi de beste blir ikke skilt?

Trådstarter: hva med å stresse ned og ikke være så opptatt av å finne deg en partner og heller lære deg å nyte livet som singel? Det kommer ingenting godt ut av panikkleting.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tulle. Dere får se litt bedre etter. Jeg kjenner flere bra karer som er single :-p.

Anonymous poster hash: c13e6...410

Gjest Lincoln
Skrevet

Slutt å tulle. Dere får se litt bedre etter. Jeg kjenner flere bra karer som er single :-p.

Men i enkelte jenters hode så er ikke det mulig. For hadde de vært en bra kar så hadde de ikke vært single. Mens de selv er er bra jenter selv om de er single. Kvinnelogikk.

• Liker 1
Skrevet

Uenig.... Du tror det men jeg har en eks som hoppet inn i et nytt forhold 4 dager etter at han dumpet meg..... etter 17 års samboerskap med barn. Er han veldig verdifull siden han gjorde det? Forguder du ham? Værsegod! Jeg forguder ikke de som hopper rett fra forhold inn i et nytt ett.

Kanskje dere har ulik definisjon på når det faktisk ble slutt? Det har iallefall jeg og min eksmann. Etter hans definisjon var vi gifte kjærester helt til skilsmissen var et faktum. Faktum er at da skilsmissen var et faktum var jeg for lengst forlovet med fastsatt bryllupsdato - for etter mitt skjønn hadde det på separasjonstidspunktet allerede vært slutt mellom oss i nesten fire år.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje dere har ulik definisjon på når det faktisk ble slutt? Det har iallefall jeg og min eksmann. Etter hans definisjon var vi gifte kjærester helt til skilsmissen var et faktum. Faktum er at da skilsmissen var et faktum var jeg for lengst forlovet med fastsatt bryllupsdato - for etter mitt skjønn hadde det på separasjonstidspunktet allerede vært slutt mellom oss i nesten fire år.

Jeg må heller ta hatten av for min fetter foreks... Han har vært alene i åresvis etter brudd, og sier at han trengte det for å finne seg selv igjen. Det er en fin mann på alle måter!!!! Både utseendemessig og innvendig!

De som hopper uti det, har ikke de sterkeste følelsene heller. De tror de er perfekte som alltid har en situasjon, men ikke tro at de er de beste!

Jeg må også si at min eks holdt på meg med å si at jeg ikke fikk gå videre, før han hadde en ny dame i boks! Er det beundringsverdig?

Han sa at han trengte en situasjon som forklaring til meg etterpå! Han må være i noe sa han!. Idiotisk!

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hva mener du her egentlig?

Alt jeg sa var at kanskje man er uenige om når det faktisk er slutt. Jeg hadde vært singel lenge år da jeg endelig tok til vettet og flyttet ut - da hadde vi bodd i hver vår etasje av huset i fire år. Jeg ønsket meg kjæreste, og innledet et forhold til en mann etter å ha stablet meg trygt på bena i mitt nye hjem. Er det feil syns du ?

Endret av Petalouda
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må heller ta hatten av for min fetter foreks... Han har vært alene i åresvis etter brudd, og sier at han trengte det for å finne seg selv igjen. Det er en fin mann på alle måter!!!! Både utseendemessig og innvendig!

De som hopper uti det, har ikke de sterkeste følelsene heller. De tror de er perfekte som alltid har en situasjon, men ikke tro at de er de beste!

Jeg må også si at min eks holdt på meg med å si at jeg ikke fikk gå videre, før han hadde en ny dame i boks! Er det beundringsverdig?

Han sa at han trengte en situasjon som forklaring til meg etterpå! Han må være i noe sa han!. Idiotisk!

Noen trenger lang tid på å finne seg selv igjen.

Og langt fravær fra kjæreste gjør at det blir desto bedre når man finner seg noen igjen.. Slik er det for meg ihvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...