AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Det er sikkert noen som har hatt en tråd om dette før, men jeg finner ingenting når jeg googler det. Jeg har en samsung android, s3, med mobilinternett, og vill feks ha en greie som sperrer for reklamer når jeg bruker internettet på telefonen. Feks her på kg. Det kommer opp store og irriterende reklamer. Så. Åssen gjør jeg det på en enkel måte? Jeg lasta ned en annen adblock, men så visste det seg at den bare tok reklamer over wifi-nett. Da er jeg jo like langt. Kan dere hjelpe meg? På forhånd - Takk! Anonymous poster hash: ae722...09a
Jade Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg bruker Firefox med adblock plus. Ser ingen annonser, hverken på wifi eller mobilnett :-) valgte "easylist" på subscriptions Endret 10. mars 2014 av Jade 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Lastet det ned på mobilen? Anonymous poster hash: ae722...09a
Jade Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Ja. Jeg har Samsung Galaxy S4, men hadde det samme på S2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå