Gjest koid19 Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg synes det er fint å komme med små overraskelser og oppmerksomheter og tenkte derfor å komme med et tips. En veldig koselig ting å gjøre nå som påsken snart nærmer seg er å kjøpe et påskeegg fylle det med hans/ dens favorittgodteri og knyte et fint bånd rundt. Tror dette kommer til å falle godt i smak hos min gutt i alle fall :-) 2
globalagogo Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg synes det er fint å komme med små overraskelser og oppmerksomheter og tenkte derfor å komme med et tips. En veldig koselig ting å gjøre nå som påsken snart nærmer seg er å kjøpe et påskeegg fylle det med hans/ dens favorittgodteri og knyte et fint bånd rundt. Tror dette kommer til å falle godt i smak hos min gutt i alle fall :-) Sønn..? 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Barna mine får både stort påskeegg med et blad og litt godter. Og noen små egg de leter etter i hagen.Anonymous poster hash: 7af4c...8e7 1
globalagogo Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Det var koselig, for all del, men ikke sånn helt vilt innovativt akkurat Men snilt av deg, da 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Det var koselig, for all del, men ikke sånn helt vilt innovativt akkurat Men snilt av deg, da Hva er det du foreslår som er så "innovativt", da? Anonymous poster hash: 7af4c...8e7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Kjæresten min spiser aldri noe godteri eller noe slikt, så er så vanskelig å komme på ting man kan fylle med.. Han fikk julekalender i fjor, 24 luker med ting som ikke er godter eller alkohol er ikke lett! Hadde budsjett på 400 kr til sammen! Han ble veldig glad da Anonymous poster hash: 2eebf...6e9
Gjest koid19 Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Det var koselig, for all del, men ikke sånn helt vilt innovativt akkurat Men snilt av deg, da Jeg katogoriserte det som en liten, hyggelig oppmerksomhet? 2
Gjest anonym2233 Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Vi tenker å lage påskeegg hjemme kjøpe egg, pynt..osv på hobby butikken. Så vi får litt påskestemning, hehe =)
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Er ikke dette vanlig da? Jeg synes det er fint å komme med små overraskelser og oppmerksomheter og tenkte derfor å komme med et tips. En veldig koselig ting å gjøre nå som påsken snart nærmer seg er å kjøpe et påskeegg fylle det med hans/ dens favorittgodteri og knyte et fint bånd rundt. Tror dette kommer til å falle godt i smak hos min gutt i alle fall :-) Anonymous poster hash: b8755...6c1 2
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå