Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest koid19
Skrevet

Jeg synes det er fint å komme med små overraskelser og oppmerksomheter og tenkte derfor å komme med et tips. En veldig koselig ting å gjøre nå som påsken snart nærmer seg er å kjøpe et påskeegg fylle det med hans/ dens favorittgodteri og knyte et fint bånd rundt. Tror dette kommer til å falle godt i smak hos min gutt i alle fall :-)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint å komme med små overraskelser og oppmerksomheter og tenkte derfor å komme med et tips. En veldig koselig ting å gjøre nå som påsken snart nærmer seg er å kjøpe et påskeegg fylle det med hans/ dens favorittgodteri og knyte et fint bånd rundt. Tror dette kommer til å falle godt i smak hos min gutt i alle fall :-)

Sønn..?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barna mine får både stort påskeegg med et blad og litt godter. Og noen små egg de leter etter i hagen.

Anonymous poster hash: 7af4c...8e7

• Liker 1
Skrevet

Det var koselig, for all del, men ikke sånn helt vilt innovativt akkurat :P

Men snilt av deg, da

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men snilt av deg, da

Hva er det du foreslår som er så "innovativt", da?

Anonymous poster hash: 7af4c...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min spiser aldri noe godteri eller noe slikt, så er så vanskelig å komme på ting man kan fylle med.. Han fikk julekalender i fjor, 24 luker med ting som ikke er godter eller alkohol er ikke lett! Hadde budsjett på 400 kr til sammen! Han ble veldig glad da :)

Anonymous poster hash: 2eebf...6e9

Gjest koid19
Skrevet

Men snilt av deg, da

Jeg katogoriserte det som en liten, hyggelig oppmerksomhet?

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Vi tenker å lage påskeegg hjemme :) kjøpe egg, pynt..osv på hobby butikken.

Så vi får litt påskestemning, hehe =)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette vanlig da? :klo:

Anonymous poster hash: b8755...6c1
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...