Glossy Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Jeg drar skryte tråden litt videre og lurer på hva dere synest er mest irriterende med deres mann/tilkommende. Trenger ikke være negativt, men gjerne sjarmerende. Men som oftest har vi kvinner en litt annen oppfattning på ting en menn. :-) Min tilkommende klarer rett og slett ikke å treffe skittnetøyskurven. Han treffer alltid ved siden av. Ja, og så tror han at tomme doruller spasserer opp i søppelbøtten av seg selv bare han venter lenge nok Litt sjarmerende, men langt i fra alltid!!
liv Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 min klarer å skru av vaskemaskinen uten å ta ut og henge opp tøyet.. Bare skrur av og lar det ligge. Og når lyset er av så tror jeg maskina er tømt og så blir tøyet liggende og blir surt!
Gjest Lompa Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 :-) Han er så fascinerende konsekvent på å ignorere gamle,sure melkekartonger. Dvs de gangen melka rekker å stå så lenge. Men å overse de da....DET fikser han så det ljomer etter!
nessi Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Min tilkommende klarer rett og slett ikke å treffe skittnetøyskurven. Han treffer alltid ved siden av. Ja, og så tror han at tomme doruller spasserer opp i søppelbøtten av seg selv bare han venter lenge nok Dette hørtes veldig kjent ut du :-) Jobber også hardt med å prøve å lære han at bordet ikke er ryddet av så lenge det ligger igjen fullt av brødsmuler - "nei, de har han ikke sett" ......
Glossy Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2004 Utrolig morsomt å lese. Tror rett og slett at menn er menn!!
Holly Hobbie Skrevet 1. juni 2004 #6 Skrevet 1. juni 2004 Min kjaere klarer ikke aa kaste mat. Man skulle tro han var oppvokst under krigen - med mindre osten har blitt gjennomgroenn og groennsakene stinker saa MAA de konsumeres....
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 Min kjaere klarer ikke aa kaste mat. Man skulle tro han var oppvokst under krigen - med mindre osten har blitt gjennomgroenn og groennsakene stinker saa MAA de konsumeres.... Min darling også... Clea
Holly Hobbie Skrevet 1. juni 2004 #8 Skrevet 1. juni 2004 Min darling også... Clea Trodde jeg var den eneste som hadde en saann mann!
Elle Melle Skrevet 1. juni 2004 #9 Skrevet 1. juni 2004 Elle Melle-mannen klarer å "glemme" resten av tingene på bordet når han rydder av etter middagen, og går og setter seg i sofaen tre meter unna. Når jeg spør om han er ferdig, blir han alltid like forbauset over at han faktisk ikke var det... Han glemmer også å rydde oppvaskbørsten ut av oppvaskkummen og tørke over vasken, selv om han ellers har ryddet hele kjøkkenet, og glemmer av og til et rom eller to når han støvsuger. Jeg skal ikke klage, han er VELDIG flink til å gjøre husarbeid, men akkurat det med konsentrasjon er nesten helt besynderlig. Det er over min fatteevne at det er mulig å glemme å gjøre noe man faktisk holder på med.
Ingeborg Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Han kan være så vanvittig somlete. ALT tar tre ganger så lang tid som jeg regner med det kommer til å ta, basert på den tida jeg ville brukt. Satt i samspill med meg som er temmelig stressa og alltid presis, kan det til tider være en pest og en plage.
Mistyen Skrevet 1. juni 2004 #11 Skrevet 1. juni 2004 min klarer å skru av vaskemaskinen uten å ta ut og henge opp tøyet.. Bare skrur av og lar det ligge. Den der kjente jeg godt igjen
Jandia Skrevet 1. juni 2004 #12 Skrevet 1. juni 2004 Dette er hvordan klærne til min kommende mann blir rene (slik han tror ialfall): 1) De blir skitne og tas av på soverromet, gulv eller stol eller seng spiller ingen rolle, hovedpoenget er å ta dem av. 2) Klærne går selv fra gulvet, inn på badet og ned i skittentøyskurven 3) Derfra hopper de opp i maskinen som igjen vasker dem rene og pene 4) Etter det slenger de seg selv opp i tørketrommelen 5) 1 timestid senere så kommer de ut, og bretter seg selv sammen 6) Vips så ligger de i skuffen/henger i skapet... Jævlig enkelt å være mann.... *en av disse dagene hvor denne handlingsplanen IKKE er morsom* :evil:
Miss Marple Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Her var det flere ting som jeg dro kjensel på! Min kjære skal alltid sette så godt som tomme ting i kjøleskapet, det være seg brusflasker, melkekartonger, juicekartonger. Han tømmer aldri ut skvettene, mennå han da skal ha f. eks melk morraen etter drikker han ikke den lille skvetten han satte inn i går, neida, da er det bare å åpne en nye en. Så tar ikke jeg ut de tomme kartongene blir de bare stående der...
Amarone Skrevet 1. juni 2004 #14 Skrevet 1. juni 2004 Min kjære kaster heller ikke mat. Da vi flyttet sammen tok han med seg en brunostrest, som han hadde tatt med fra det forrige stedet han bodde på...
Gjest Muslingen Skrevet 1. juni 2004 #15 Skrevet 1. juni 2004 Min kjære klarer aldri å få ryddet i garasjen... Det ser ut som en skraphandlersjappe der inne. Og utenfor garasjen, der står sykkelvogna, sykkelen og diverse andre ting, å blir våte i regnet, fordi det ikke er plass i garasjen. Idag la jeg meg ned på knær, kysset sambo's tær, og ba ham om å vææææære så snill å rydde i garasjen. Han så ned på meg og spurte; "Hvorfor det da?"
Gjest MrsL Skrevet 1. juni 2004 #16 Skrevet 1. juni 2004 Min kjære er så positiv bestandig og det kan være irriterende når jeg egentlig trenger trøst og noen som er enig med meg :cry: .......hmm..kanskje det er mitt problem og ikke hans.......!?
vimsa Skrevet 1. juni 2004 #17 Skrevet 1. juni 2004 Dette var en artig tråd!! Har hatt en god latter nå! Min drømmeprins og kommende mann tror han har vært flink når han har ryddet av middagsbordet... Selv om alle kjeler og tallerkner står enten på kjøkkenbenken, eller i oppvaskkummen (og fulle av rester...) En annen ting er at det er jo fryktelig vanskelig å tørke av brødfjøla når man har spist brødmat... Han tror nok at de smulene forsvinner av seg selv... :o
Glossy Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2004 sitter her for meg selv og holder på å dø av latter. Det er godt at det ikke bare er meg som har en mann med rare formeninger om hva som er gjort og ikke. De meste her inne passer på han. Menn er menn!!!
Scorpina Skrevet 1. juni 2004 #19 Skrevet 1. juni 2004 Min mann er egentlig helt perfekt....vasker hus, vasker klær (etter 10 år har han lært at neiii, røde klær går IKKE i hop med hvitt ) han snekrer og maler og ja, tar tingene som skal/må gjøres...meeen, å koke ris?! Nei, det blir for vanskelig gitt *ler* Lage mat generelt er litt av et problem. Oppskrift? Næh, hva er det?! Her i gården (tenker han) bruker vi den kategoriske og akk-så-ikke-alltid-vellykkede- øyemålsmetoden!!! Sier seg selv at diverse middager har gått i søpla...jaja.... Men, han kommer seg, han kommer seg, han gjør da det hehe..... Så, etter å ha blitt GODT GIFT (:D:D:D:D:D) så kan jeg jo bruke de neste 10 år på å lære han å innse at "bruksanvisning/oppskrift ER der for en årsak" Men, han eeeeeeeeeer jo skjønn da
Lotte20 Skrevet 2. juni 2004 #20 Skrevet 2. juni 2004 Skoa hans står alltid to meter forbi skohylla i gangen, midt på gulvet... Og merkelig nok tror ahn at de går av selv selv tilbake til skohylla innen en halvtime...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå