Gå til innhold

Blir så rar i kroppen av kylling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får "vondt" i korsryggen, nederst i magen, i hodet, kjeven og blir generelt tungt og "hard" i kroppen, på en måte... Ikke direkte vondt, mer ubehagelig, et trykk liksom. Skjer når jeg har spist en kyllingfilet (spises sammen med grønnsaker og linser, men reagerre ikke på noen av disse for seg selv) og den er alltid helt gjennomstekt, i smør.

Kan det være at jeg spiser for mye av det? Jeg er ofte mett før de siste bitene er nede, men så spiser jeg bare dem også siden jeg ikke vil kaste mat, men det er ikke så jeg blir enormt mett eller noe.

Synes bare det er så rart at jeg får et sånt "trykk" i kroppen av å spise kylling. Er det normalt?

Anonymous poster hash: 10c1f...494
AnonymBruker
Skrevet

Tryptofan.

Anonymous poster hash: 12a7a...5a6
AnonymBruker
Skrevet

Min mor er allergisk mot kylling.
1 gang hun spiste kastet hun opp.
2 gang fikk hun lammelser i bena.
Legen sa til henne at hvis hun spiser det en gang til vil hun mest sannsynligt dø.
Veldig skummelt når man er ute å spiser, vet jo aldri hva som skjer på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 36d4a...79f
AnonymBruker
Skrevet

Tryptofan.

Anonymous poster hash: 12a7a...5a6

Hæ? Men jeg reagerer ikke på egg eller andre proteinholdige varer. Kan spise mye protein uten å få samme ubehaget.

Legen sa til henne at hvis hun spiser det en gang til vil hun mest sannsynligt dø.

Veldig skummelt når man er ute å spiser, vet jo aldri hva som skjer på kjøkkenet.

Oi! Ikke bra.. Tror neppe det er allergi, blir bare veldig anspent i kroppen av kylling av en eller annen grunn.. Rart.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Hun er allergisk mot foret til kyllingene.

Anonymous poster hash: d9a6f...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være krydderet eller smøret du reagerer på?

Anonymous poster hash: c5295...679
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være krydderet eller smøret du reagerer på?

Anonymous poster hash: c5295...679

Bruker ikke noe krydder, bare en middels stor klatt ekte smør. Har spist mer smør enn det på en gang uten å reagere, så tror ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nå er jeg skikkelig dårlig. Er stram i magen, liksom, og anspentheten gjør det vondt i korsryggen og magemusklene også. Skjønner ikke hva det er for noe:S

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er allergisk. Brenner det i magen? Jeg er allergisk mot avokado og kiwi og da brenner det og jeg begynner å svette/blir veldig varm og får sykt vondt i magen. Eneste som hjelper er å spy det opp igjen, ellers har jeg vondt helt til det kommer ut den naturlige veien.

Anonymous poster hash: 5d578...dff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er allergisk. Brenner det i magen? Jeg er allergisk mot avokado og kiwi og da brenner det og jeg begynner å svette/blir veldig varm og får sykt vondt i magen. Eneste som hjelper er å spy det opp igjen, ellers har jeg vondt helt til det kommer ut den naturlige veien.

Anonymous poster hash: 5d578...dff

Nei, det er mer et "trykk" på brystkassa og magemusklene. Kan være at jeg er allergisk, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...