Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Picture this: Lang skoledag, styrtregn, full holdeplass så man står uten tak. Bussen kommer til slutt, og man går lettet inn og finner seg et sete.

Lite visste jeg om hva som ventet meg da jeg satte meg ned i en sånn fireseter-ordning på rutebussen. Det satt ei "dame" der fra før, rett overfor meg, som tok ca ett og et halvt sete (fordi hun rett og slett var svær).

Så tok det litt tid, og hun begynte å akke seg og uffe seg og stønne noe så grasalt, jeg tenkte det var litt synd på henne, det må være slitsomt å være så feit. Men så tok fingern hennes turen opp i nesa, og hun dro ut en svær snørrklump hun begynte å spise på. Det samme gjorde hun i nesebor nr 2, før hun plukka litt på en kvise, og klødde seg litt sånn i valkene. SÅ ble hun plutselig litt sånn tilfreds i blikket (som om det var snørret som gjorde at hun akket seg sånn)

Helt lamslått over hva jeg hadde vært vitne til, klarte jeg ikke å slutte å stirre, men hun så aldri på meg. Blikket var sløvt og hun bare stirra litt opp i lufta og fortsatte med snørrsankinga.

Følte bare for å dele dette....................... Øynene mine brenner

Anonymous poster hash: d4bb6...0ec
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hadde det vært bedre for deg om det var en slank dame som gjorde det samme?

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Det er fælt å si det. Men det ble liksom ekstra ekkelt. Jeg er nok svært overfladisk og ekkel av meg.

• Liker 4
Skrevet

Det er brukt illustrerende.

Er så lei av at folk alltid skal protestere bruk av kroppsbeskrivelser. Det er tydeligvis det nye rasismekortet. Hysteri.

• Liker 15
Gjest black nailpolish
Skrevet

Kjenner jeg ikke heilt greier å engasjere meg i hva fremmede foretar seg på bussen. Om det er så fælt for deg, bytt plass. Ingen tvinger deg til å sitte et bestemt sted

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg ikke heilt greier å engasjere meg i hva fremmede foretar seg på bussen. Om det er så fælt for deg, bytt plass. Ingen tvinger deg til å sitte et bestemt sted

Nei jeg vet det, men det var i rushet så bussen var rimelig full. Kan takke meg selv for at jeg ikke bare så ned, men ble så lamslått. Det var jo rett foran meg. Ikke troll nei. Hele tråden min er jo teit, og hadde vært enda teitere om det bare var oppspinn.

Skrevet

Kanskje det var søstra til hun her. :kvalm:

Skrevet

Æsj fytti faen for en jævla ekkel film!!

• Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

Det satt en "dame" der? Hvorfor dame i anførselstegn?

AnonymBruker
Skrevet

Det satt en "dame" der? Hvorfor dame i anførselstegn?

Fordi hun oppførte seg så innmari lite ladylike

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, nå måtte jeg le av beskrivelsene dine! :laugh:

Anonymous poster hash: a1b2e...6ca
AnonymBruker
Skrevet

Dette var slemt gjort, trådstarter! Må du dele en historie som inkluderer snørr? Det er virkelig ikke noe særlig å lese om beskrivelser om folk som spiser snørr. Satt og spist en velfortjente sjokolade da jeg kom over denne tråden, mistet fort matlysten.

Anonymous poster hash: a4f07...d0a
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Det er fælt å si det. Men det ble liksom ekstra ekkelt. Jeg er nok svært overfladisk og ekkel av meg.

Du er like ekkel

Anonymous poster hash: 06085...d43

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Jeg satt på siden av et beinrangel som smakte på ørevoksen sin en gang. Mennesker som smaker på sitt eller andres kroppsavfall er generelt ikke en deilig skue.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er like ekkel

Anonymous poster hash: 06085...d43

Seriøst? Er det HUN som er ekkel når mennesket ved siden av spiser buser og klås kviser? SERIØST?

Anonymous poster hash: 01ec2...354

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere som kritiserer TS for hennes detaljerte beretning av et medmenneske som voldtar neseborene og spiser fangsten;

Ikke kom her og fortell meg at du ikke hadde reagert dersom et menneske spiste buser foran dere. Det er ikke normalt. Ekstra ekkelt er det når det gjelder mennesker som er uflidde og feite. Det forsterker inntrykket.

Jeg satt på siden av et beinrangel som smakte på ørevoksen sin en gang. Mennesker som smaker på sitt eller andres kroppsavfall er generelt ikke en deilig skue.

Riktig, men i dette tilfelle var det altså en overvektig dame.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel mindre sjanse for å bli syk da. Det er ikke farlig å innta busene om man skulle ønske det. Men det er jo litt ekkelt naturligvis, spesielt om man ikke vasker fingrene etterpå.

Anonymous poster hash: c1ad7...9d3
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst? Er det HUN som er ekkel når mennesket ved siden av spiser buser og klås kviser? SERIØST?

Alle plukker seg i nesa, uansett om man er feit eller ikke. Virker som denne damen mangler sosiale antenner
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Riktig, men i dette tilfelle var det altså en overvektig dame.

Jeg tenker det er viktig at ikke bare TS får dele sine traumer her. Romslighet kaller vi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...