Gå til innhold

Hvor finner man privat hushjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har vært flere hushjelp-tråder her, men ikke akkurat om dette som jeg kan se.

Vi er et par som ønsker en fast pålitelig hushjelp til alt husarbeid (ikke bare vask), 2-3 ganger i uka. Vi ønsker heller å finne en privat enn å ha et firma.

Men hvor finner man dette? Hvor søker/leter/annonserer man - eller de?

Ser på Finn småjobber at de som skal svare må betale 15 kroner, og regner med at det sterkt begrenser svar fra aktuelle.

(Hopp over sort/hvitt-debatten, anta gjerne at begge deler kan være aktuelt. Samme med hvorvidt det er utenlandsk eller norsk hushjelp.)

Håper noen har noen gode tips til hvor man leter/søker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp over sort/hvitt-debatten, anta gjerne at begge deler kan være aktuelt.

Håper skatteetaten søker opp deg dersom svart arbeid er aktuelt!

Skrevet

Håper skatteetaten søker opp deg dersom svart arbeid er aktuelt!

Fantastisk. Første svar er en kverulant som drar i gang med akkurat den avsporingen jeg spurte om vi kunne unngå denne gang. Grunnen til at jeg uttrykte meg som jeg gjorde (nøytral til temaet og bønn om å ikke henge seg opp i det) var at jeg har sett at mange tråder om dette temaet blir avsporet av folk som både forsvarer og angriper svart arbeid. Jeg prøvde å unngå det, lyktes tydeligvis ikke særlig godt med det..

• Liker 3
Skrevet

Vel, heldigvis finnes det nok av mennesker i samfunnet som melder fra om skattesvindel.

Både her og i gata. Tro aldri noe annet.

Fatter ikke at du tok opp temaet engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...