Elle11 Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei, har vært flere hushjelp-tråder her, men ikke akkurat om dette som jeg kan se. Vi er et par som ønsker en fast pålitelig hushjelp til alt husarbeid (ikke bare vask), 2-3 ganger i uka. Vi ønsker heller å finne en privat enn å ha et firma. Men hvor finner man dette? Hvor søker/leter/annonserer man - eller de? Ser på Finn småjobber at de som skal svare må betale 15 kroner, og regner med at det sterkt begrenser svar fra aktuelle. (Hopp over sort/hvitt-debatten, anta gjerne at begge deler kan være aktuelt. Samme med hvorvidt det er utenlandsk eller norsk hushjelp.) Håper noen har noen gode tips til hvor man leter/søker!
Bernardette Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hopp over sort/hvitt-debatten, anta gjerne at begge deler kan være aktuelt. Håper skatteetaten søker opp deg dersom svart arbeid er aktuelt!
Elle11 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2014 Håper skatteetaten søker opp deg dersom svart arbeid er aktuelt! Fantastisk. Første svar er en kverulant som drar i gang med akkurat den avsporingen jeg spurte om vi kunne unngå denne gang. Grunnen til at jeg uttrykte meg som jeg gjorde (nøytral til temaet og bønn om å ikke henge seg opp i det) var at jeg har sett at mange tråder om dette temaet blir avsporet av folk som både forsvarer og angriper svart arbeid. Jeg prøvde å unngå det, lyktes tydeligvis ikke særlig godt med det.. 3
Bernardette Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Vel, heldigvis finnes det nok av mennesker i samfunnet som melder fra om skattesvindel. Både her og i gata. Tro aldri noe annet. Fatter ikke at du tok opp temaet engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå