Gå til innhold

Deprimert av nettdating og kjærlighet. HJELP!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir et rotete innlegg, men håper det forstår hva som står!

Hei. Jeg har over en lengre periode vært på leting etter en grei fyr med gode verdier, men skal innrømme at jeg sliter å finne noen. Jeg har brent meg mye, men tenkte at nettdating kunne være noe. Jeg har møtt 3 menn, men det var dessverre ingen kjemi og lite felles interesser så der måtte jeg avslutte det. Har senere tatt kontakt med en som bor i samme by men han forstår jeg meg ikke på...

Jeg kontaktet han for 1 måned siden, men da hadde han ikke vært pålogget på sukker på lenge. Etter en uke hadde han skrevet til meg, og jeg opplevde han som litt "laid back" med å møtes. Plutselig en helg begynte han å kontakte meg, samt ringte meg for å spørre om vi kunne møtes på byen. Det hele resulterte i at dumme meg kom til han veldig sent etter en fest, og vi hadde selvfølgelig sex samt at jeg lå over. Neste morgen snakket vi lenge om alt, så på film og holdt rundt hverandre osv. Jeg følte virkelig at vi hadde en god kjemi, og at han likte mitt selskap. Når kvelden kom tenkte jeg at det var på tide å dra hjem, så da dro jeg bare uten å fortelle at jeg ville møte han igjen.

2 uker gikk og jeg ventet ubevisst på at han skulle ta kontakt igjen. Han hadde besøkt siden min på sukker flere ganger, og plutselig ringte han meg en kveld og spurte om jeg ville komme på nach til han. Jeg var da allerede på vin-kveld med noen venninner så jeg sa jeg kunne komme. Når jeg kom til han så møtte han meg i døren og ga meg en klem, han fortalte at han hadde lenge tenkt å invitere meg ut på en kaffe men at han ikke hadde fått ut fingeren. Han tok skikkelig godt vare på meg denne kvelden og introduserte meg for alle vennene hans som var der. Hele kvelden satt jeg og snakket med de, og det virket som om de likte meg:)

Men det var noe som ikke stemte på denne "festen". Det var ei dame der som fulgte med meg, og hun likte ikke at jeg kom for å besøke "daten". Hun og daten gikk ut i gangen å kranglet, men jeg latet som jeg ikke fikk det med meg. Hele kvelden resulterte i at han kastet hjem alle sammen, mens jeg fikk bli igjen. Vi hadde igjen deilig sex, og jeg lå over. Neste morgen ble like koselig igjen da vi holdt rundt hverandre osv, jeg fikk for første gang en følelse av at det virkelig var noe der.

Da jeg skulle dra hjem så ga han meg et kyss, og fortalte at han ville se meg igjen allerede i kveld. Og jeg ble så klart gira, og gledet meg til å se han igjen. Kvelden kom og vi meldte, men alt resulterte i at vi ikke møttes fordi " han hadde blækka" ...

Da jeg våknet søndag så sendte han meg en melding der han unnskyldte seg fordi han hadde sovnet. Jeg ble noe irritert og ville teste han om han virkelig var interessert i meg, så jeg sendte han en melding der jeg konfronterte han med når vi skulle ta den kaffen som han hadde så lyst til. Det tok hele 4 timer før han svarte på meldingen, og han svarte :" sender deg melding i morgen:)! Jeg satt igjen med en rar følelse så jeg sendte ikke han flere meldinger denne kvelden.

Neste dag fikk jeg melding om at vi kunne møtes etter han hadde vært på trening, men jeg svarte ikke før 2 timer etterpå fordi jeg var noe skuffet. Vi møttes hjem til han og både han og jeg var veldig avslappet i selskapet med hverandre, og så en bra film som begge likte. Han lå tett inntil meg og koset, og han fortalte meg at han følte seg avslappet med meg noe som var positivt. Da klokken begynte å bli mange så dro jeg hjem. Jeg var noe overrasket over at han ikke hadde prøvd seg på sex eller noe, og det var positivt.

Dagene gikk og jeg skulle se om han sendte meg melding, men jeg fikk aldri noen melding. Mandag var vi på date, og fredagen kom så da sendte jeg han en melding der jeg forklarte at det var hyggelig på mandag og spurte han hvor han var. Han sendte en glad melding tilbake :" Halliosen, jeg tar noen rolige øl på utested X, hva med deg? Jeg svarte tilbake om at jeg var hjemme med ei venninne, og at jeg drakk vin. Han svarte men han tok ikke noe initiativ til å møtes. Så det hele resulterte i at jeg dro ut både fredag og lørdag i håp om at han skulle sende meg melding, men det skjedde ikke. Og når jeg var på byen lørdag så møtte jeg ei venninne av han som spurte meg om hvordan det gikk med meg, og jeg følte at hun syntes synd på meg eller noe... Jeg sa ingenting til henne om at jeg var keen på han, men jeg følte at hun viste noe som ikke jeg veit. For denne damen kjenner hun dama som var på samme nach som meg, og jeg lurer på om de driver på. Han nesten på følelsen at han bruker meg slik at hun andre dama skal bli misunnelig eller noe..

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå denne mannen, og håper at dere kan gi meg noen råd, eller forklare meg hva som skjer for nå forstår jeg ingenting lengre. Tidligere tråd står nedenfor. Takk:)

http://forum.kvinneg...howtopic=818841

Anonymous poster hash: 3989e...6c6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du overtenker. bli sur fordi noen sovna?? herregud.. dere kjenner knapt hverandre og du stresser så mye at jeg blir sliten av bare å lese det.

Anonymous poster hash: 85c9c...f38
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...