AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Dette blir et rotete innlegg, men håper det forstår hva som står! Hei. Jeg har over en lengre periode vært på leting etter en grei fyr med gode verdier, men skal innrømme at jeg sliter å finne noen. Jeg har brent meg mye, men tenkte at nettdating kunne være noe. Jeg har møtt 3 menn, men det var dessverre ingen kjemi og lite felles interesser så der måtte jeg avslutte det. Har senere tatt kontakt med en som bor i samme by men han forstår jeg meg ikke på... Jeg kontaktet han for 1 måned siden, men da hadde han ikke vært pålogget på sukker på lenge. Etter en uke hadde han skrevet til meg, og jeg opplevde han som litt "laid back" med å møtes. Plutselig en helg begynte han å kontakte meg, samt ringte meg for å spørre om vi kunne møtes på byen. Det hele resulterte i at dumme meg kom til han veldig sent etter en fest, og vi hadde selvfølgelig sex samt at jeg lå over. Neste morgen snakket vi lenge om alt, så på film og holdt rundt hverandre osv. Jeg følte virkelig at vi hadde en god kjemi, og at han likte mitt selskap. Når kvelden kom tenkte jeg at det var på tide å dra hjem, så da dro jeg bare uten å fortelle at jeg ville møte han igjen. 2 uker gikk og jeg ventet ubevisst på at han skulle ta kontakt igjen. Han hadde besøkt siden min på sukker flere ganger, og plutselig ringte han meg en kveld og spurte om jeg ville komme på nach til han. Jeg var da allerede på vin-kveld med noen venninner så jeg sa jeg kunne komme. Når jeg kom til han så møtte han meg i døren og ga meg en klem, han fortalte at han hadde lenge tenkt å invitere meg ut på en kaffe men at han ikke hadde fått ut fingeren. Han tok skikkelig godt vare på meg denne kvelden og introduserte meg for alle vennene hans som var der. Hele kvelden satt jeg og snakket med de, og det virket som om de likte meg:) Men det var noe som ikke stemte på denne "festen". Det var ei dame der som fulgte med meg, og hun likte ikke at jeg kom for å besøke "daten". Hun og daten gikk ut i gangen å kranglet, men jeg latet som jeg ikke fikk det med meg. Hele kvelden resulterte i at han kastet hjem alle sammen, mens jeg fikk bli igjen. Vi hadde igjen deilig sex, og jeg lå over. Neste morgen ble like koselig igjen da vi holdt rundt hverandre osv, jeg fikk for første gang en følelse av at det virkelig var noe der. Da jeg skulle dra hjem så ga han meg et kyss, og fortalte at han ville se meg igjen allerede i kveld. Og jeg ble så klart gira, og gledet meg til å se han igjen. Kvelden kom og vi meldte, men alt resulterte i at vi ikke møttes fordi " han hadde blækka" ... Da jeg våknet søndag så sendte han meg en melding der han unnskyldte seg fordi han hadde sovnet. Jeg ble noe irritert og ville teste han om han virkelig var interessert i meg, så jeg sendte han en melding der jeg konfronterte han med når vi skulle ta den kaffen som han hadde så lyst til. Det tok hele 4 timer før han svarte på meldingen, og han svarte :" sender deg melding i morgen:)! Jeg satt igjen med en rar følelse så jeg sendte ikke han flere meldinger denne kvelden. Neste dag fikk jeg melding om at vi kunne møtes etter han hadde vært på trening, men jeg svarte ikke før 2 timer etterpå fordi jeg var noe skuffet. Vi møttes hjem til han og både han og jeg var veldig avslappet i selskapet med hverandre, og så en bra film som begge likte. Han lå tett inntil meg og koset, og han fortalte meg at han følte seg avslappet med meg noe som var positivt. Da klokken begynte å bli mange så dro jeg hjem. Jeg var noe overrasket over at han ikke hadde prøvd seg på sex eller noe, og det var positivt. Dagene gikk og jeg skulle se om han sendte meg melding, men jeg fikk aldri noen melding. Mandag var vi på date, og fredagen kom så da sendte jeg han en melding der jeg forklarte at det var hyggelig på mandag og spurte han hvor han var. Han sendte en glad melding tilbake :" Halliosen, jeg tar noen rolige øl på utested X, hva med deg? Jeg svarte tilbake om at jeg var hjemme med ei venninne, og at jeg drakk vin. Han svarte men han tok ikke noe initiativ til å møtes. Så det hele resulterte i at jeg dro ut både fredag og lørdag i håp om at han skulle sende meg melding, men det skjedde ikke. Og når jeg var på byen lørdag så møtte jeg ei venninne av han som spurte meg om hvordan det gikk med meg, og jeg følte at hun syntes synd på meg eller noe... Jeg sa ingenting til henne om at jeg var keen på han, men jeg følte at hun viste noe som ikke jeg veit. For denne damen kjenner hun dama som var på samme nach som meg, og jeg lurer på om de driver på. Han nesten på følelsen at han bruker meg slik at hun andre dama skal bli misunnelig eller noe.. Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå denne mannen, og håper at dere kan gi meg noen råd, eller forklare meg hva som skjer for nå forstår jeg ingenting lengre. Tidligere tråd står nedenfor. Takk:) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=818841 Anonymous poster hash: 3989e...6c6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 syns ikke han virker seriøs. han vil (sorry for at jeg sier det) bare ha deg til sex eller for å få noen andre sjalu. som du skrev så var det ei jente som han kranglet med, ser for meg at det enten er ei jente som er ex eller som er hodestups forelsket i han. ville ikke gitt han mange sjangsene. så klart gi han en mulighet for å bevise at han er seriøs, men ikke la han utnytte deg prøv å ta kontakt med han du for å se hva som skjer da. be han over til deg eller spør om dere kan gå ut å finne på noe (kino, kaffe etc) lykke til Anonymous poster hash: f87b5...685
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Glem fyren. Alle treff dere har hatt har vaert naar du er en booty call. Du kommer sent paa kvelden, resulterer alltid i sex. Ingen grunn til at han skal gidde noe mer. Dropp nettdating en stund og fokuser paa aa treffe menn via venner eller bekjente. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 syns ikke han virker seriøs. han vil (sorry for at jeg sier det) bare ha deg til sex eller for å få noen andre sjalu. som du skrev så var det ei jente som han kranglet med, ser for meg at det enten er ei jente som er ex eller som er hodestups forelsket i han. ville ikke gitt han mange sjangsene. så klart gi han en mulighet for å bevise at han er seriøs, men ikke la han utnytte deg prøv å ta kontakt med han du for å se hva som skjer da. be han over til deg eller spør om dere kan gå ut å finne på noe (kino, kaffe etc) lykke til Anonymous poster hash: f87b5...685 Ja, det er kanskje slik. Er bare så forferdelig trist at jeg hele tiden finner menn som bare vil ha sex med meg. Det som er så rart et at han verken avviser meg, eller investerer tid i meg. Føler egentlig at han bare har meg på gress fram til han finner noen han virkelig liker. Men når vi er sammen så har vi det skikkelig trivelig sammen, og jeg har jo logget over til han flere ganger og da har jeg vært der til langt på kveld. Faen, jeg blir så fryktelig lei meg. Anonymous poster hash: 41945...988
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Glem fyren. Alle treff dere har hatt har vaert naar du er en booty call. Du kommer sent paa kvelden, resulterer alltid i sex. Ingen grunn til at han skal gidde noe mer. Dropp nettdating en stund og fokuser paa aa treffe menn via venner eller bekjente. Sannheten er ofte vond å høre. Men hvorfor sa han at han hadde tenkt lenge på å ta en kaffe med meg da? Og når det endelig skjer så bruker han veldig lang tid på å i hele tatt svare... Han sier jo selv at han liker meg fordi jeg er ikke som alle andre, og han synes jeg er veldig pen osv... Faen! Men som jeg sa ovenfor så avviser han meg ikke, men han tar heller ikke noe initiativ. Føler at han bare vil ha meg der.. Nå er jeg faktisk sint, og jeg har veldig lyst til å konfrontere han neste gang jeg ser han, eller når han sender melding. Føler at han virkelig har lurt meg, samt lekt seg med meg. Anonymous poster hash: 41945...988
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Ja, det er kanskje slik. Er bare så forferdelig trist at jeg hele tiden finner menn som bare vil ha sex med meg. Anonymous poster hash: 41945...988 Sorry, men du oppforte deg jo som en booty call fra forste kveld? Du har lagt opp til dette selv. Mot en ny fyr og start det paa skikkelig vis - bli kjent med hverandre, ikke bare tilby deg aa komme til leiligheten hans sent paa kvelden. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Dropp nettdating en stund og fokuser paa aa treffe menn via venner eller bekjente. Helt uenig. Man kan ikke stigmatisere sånn, og hun har møtt kun 3 stk, det er ingenting. Anonymous poster hash: aea79...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Sorry, men du oppforte deg jo som en booty call fra forste kveld? Du har lagt opp til dette selv. Mot en ny fyr og start det paa skikkelig vis - bli kjent med hverandre, ikke bare tilby deg aa komme til leiligheten hans sent paa kvelden. Jeg veit. Men grunnen til at jeg kom til han sent på kveld var faktisk fordi jeg følte at han ikke ville møte meg utenom alkohol. Han sier selv at han er ødelagt etter exen som kastet han ut nylig, så han har ikke vært singel lenge. Jeg kom til han denne kvelden fordi jeg var dum nok til å tro at han ville bli mer interessert om jeg ga han sex, men der tok jeg feil igjen. Så egentlig har han sett på meg som bare sex fra starten, og det hadde jeg ikke klart å snudd han selv om jeg hadde møtt han uten alkohol første gangen. Jeg har vært på mange dater, men denne fyren er veldig mystisk. Han har noe med seg som jeg ikke forstår, samt noe jeg er noe skeptisk til. Skal også sies at han røyker en del hasj, noe som ikke gjør meg noe' men får nesten inntrykk av at han sliter med noe. Gud så lei jeg er av å bli lurt, samt lei av meg selv. Anonymous poster hash: 41945...988
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Ts her. Jeg har møtt 4 stykker på nettdating, og prøvd å finne noen via felles kjente osv men det har ikke funket dessverre. Jeg skal ikke gi opp, men akkurat nå har jeg ikke mer å gi. Er faktisk kraftig deprimert av hele greia Anonymous poster hash: 41945...988
Apehjerne Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Sannheten er ofte vond å høre. Men hvorfor sa han at han hadde tenkt lenge på å ta en kaffe med meg da? Og når det endelig skjer så bruker han veldig lang tid på å i hele tatt svare... Han sier jo selv at han liker meg fordi jeg er ikke som alle andre, og han synes jeg er veldig pen osv... Faen! Men som jeg sa ovenfor så avviser han meg ikke, men han tar heller ikke noe initiativ. Føler at han bare vil ha meg der.. Nå er jeg faktisk sint, og jeg har veldig lyst til å konfrontere han neste gang jeg ser han, eller når han sender melding. Føler at han virkelig har lurt meg, samt lekt seg med meg. Anonymous poster hash: 41945...988 hvorfor mener du han har lurt deg? syns det er rart du reagerer så kraftig på en person du ikke kjenner. du vet jo ingenting om han eller hva som stemmer men likevel oppfører du deg som en jævla dramaqueen. så slitsomt 1
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Jeg veit. Men grunnen til at jeg kom til han sent på kveld var faktisk fordi jeg følte at han ikke ville møte meg utenom alkohol. Han sier selv at han er ødelagt etter exen som kastet han ut nylig, så han har ikke vært singel lenge. Jeg kom til han denne kvelden fordi jeg var dum nok til å tro at han ville bli mer interessert om jeg ga han sex, men der tok jeg feil igjen. Så egentlig har han sett på meg som bare sex fra starten, og det hadde jeg ikke klart å snudd han selv om jeg hadde møtt han uten alkohol første gangen. Jeg har vært på mange dater, men denne fyren er veldig mystisk. Han har noe med seg som jeg ikke forstår, samt noe jeg er noe skeptisk til. Skal også sies at han røyker en del hasj, noe som ikke gjør meg noe' men får nesten inntrykk av at han sliter med noe. Gud så lei jeg er av å bli lurt, samt lei av meg selv. Anonymous poster hash: 41945...988 At han ikke vil moete deg uten aa ha drukket er et major rodt flagg i utgangspunktet. Anbefaler at du leser igjennom denne listen om praktiserer det - det er ganske presist, og det berorer dine feil direkte: http://www.therulesrevisited.com/2012/12/fifteen-red-flags-in-dating-world.html
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Nysingel og røyker en del hasj........gå videre. Anonymous poster hash: aea79...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 hvorfor mener du han har lurt deg? syns det er rart du reagerer så kraftig på en person du ikke kjenner. du vet jo ingenting om han eller hva som stemmer men likevel oppfører du deg som en jævla dramaqueen. så slitsomt Fordi han sa til meg at han ville bli bedre kjent, samt ta en kaffe. Men når jeg endelig tok initiativ så brukte han veldig lang tid på å svare, samt ikke tok noe initiativ til samtale. Han har også sagt at han er singel, men føler at han driver på med hun fra jobben som jeg møtte samme kveld. Hun jeg møtte på byen i helga kom å ga meg en klem å spurte om det gikk bra med meg, noe som forsterker utsagnet mitt om at jeg bare ble brukt som " hun som skulle gjøre hun andre dama sjalu". Han tar rett og slett bare kontakt når det passer for han, og han har allerede brutt 3 avtaler, så ja jeg føler meg litt liten akkurat nå. Kan kanskje ikke si at jeg er brukt, men føler at han har meg på vent, samt leker seg litt fordi han vet hva jeg tenker om han. Anonymous poster hash: 41945...988
glidemiddel Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Jeg kan forstå at folk ikke er helt ærlige i starten og kanskje har noe grums. Men når man kommer til det steget hvor man vurdrerer personen som kjæreste, så har man absolutt krav på å vite omstendigheter og hvordan situasjonen er. Kanskje er det ille, kanskje er det ikke så ille likevel? Personlig så liker jeg ikke smiger eller komplemanger, det ser jeg på som smisk. Og de som smisker mye er kanskje ikke så ærlige med sine hensikter.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Er så lei meg nå. Ja jeg er teit, og latterlig fordi jeg selv valgte å komme til han sent på kveld for sex, men følelser styrer man dessverre ikke. Kan ikke si at jeg er forelsket, men jeg hadde virkelig lyst å bli bedre kjent med han. Men føler at han bare ville ha sex, men skjønner da fortsatt ikke hvorfor han ville møte meg hjemme til han forrige uke på filmkveld, om han ikke så på meg som noe annet en bare sex. Anonymous poster hash: 41945...988
Apehjerne Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Fordi han sa til meg at han ville bli bedre kjent, samt ta en kaffe. Men når jeg endelig tok initiativ så brukte han veldig lang tid på å svare, samt ikke tok noe initiativ til samtale. Han har også sagt at han er singel, men føler at han driver på med hun fra jobben som jeg møtte samme kveld. Hun jeg møtte på byen i helga kom å ga meg en klem å spurte om det gikk bra med meg, noe som forsterker utsagnet mitt om at jeg bare ble brukt som " hun som skulle gjøre hun andre dama sjalu". Han tar rett og slett bare kontakt når det passer for han, og han har allerede brutt 3 avtaler, så ja jeg føler meg litt liten akkurat nå. Kan kanskje ikke si at jeg er brukt, men føler at han har meg på vent, samt leker seg litt fordi han vet hva jeg tenker om han. Anonymous poster hash: 41945...988 ærlig talt. hva så om han bruker lang tid på å svare? kan ikke forvente at folk skal svare når det passer deg. noen ganger bruker jeg lang tid på å svare. noen ganger svarer jeg ikke i det hele tatt(går i glemmeboka) noen ganger svarer jeg med en eneste gang. skal jeg bli mistenkeliggjort pga det? herregud så slitsom du virker 1
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Er så lei meg nå. Ja jeg er teit, og latterlig fordi jeg selv valgte å komme til han sent på kveld for sex, men følelser styrer man dessverre ikke. Kan ikke si at jeg er forelsket, men jeg hadde virkelig lyst å bli bedre kjent med han. Men føler at han bare ville ha sex, men skjønner da fortsatt ikke hvorfor han ville møte meg hjemme til han forrige uke på filmkveld, om han ikke så på meg som noe annet en bare sex. Anonymous poster hash: 41945...988 Avvisning er ikke morsomt uansett, men bare se paa dette som en lekse om at du selv maa sorge for a bli kjent og emosjonelt eskalere ting mot et forhold, ikke bare "regne med" at det gaar i den retningen. Han har alle fordelene ved et forhold uten noen av forpliktelsene, du hiver deg rundt og kommer til ham for sex dersom han ber om det. Hvorfor skulle han endre paa det? At han sier at du er pen eller nevner en filmkveld har ikke noe aa si. Det er ikke som om menn bare vil ha knulling og "ha det bra" eller et monomgamt, langvarig forhold. Det er da mange nyanser. Sannsynligvis liker han deg, men ikke altfor godt, og ikke nok til aa bare ville ha deg. Du er tilgjengelig og dere har det hyggelig og det er det. Kutt ham ut og gjor plass til noen som setter pris paa deg og vil ha bare deg. Og sorg for aa bli kjent med dem forst. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 ærlig talt. hva så om han bruker lang tid på å svare? kan ikke forvente at folk skal svare når det passer deg. noen ganger bruker jeg lang tid på å svare. noen ganger svarer jeg ikke i det hele tatt(går i glemmeboka) noen ganger svarer jeg med en eneste gang. skal jeg bli mistenkeliggjort pga det? herregud så slitsom du virker Synes du virker slitsom jeg:) Anonymous poster hash: 41945...988
sjonkelrolf Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Jaggu et prakteksemplar TS har fått tak i. Nei, TS får skylde seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå