AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg blir alltid rød som en tomat i ansiktet samt svetter veldig mye fra ansiktet når jeg er sliten. Det er utrolig frustrerende, upraktisk og jeg føler meg så uattraktiv som det går an å bli! Er det noe jeg kan gjøre noe med? Finnes det en slags sprøyte for å stoppe blodtilførsel + svette fra ansiktet? Anonymous poster hash: 21487...c12
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Henger meg på her.. er akkurat likens selv :-( Anonymous poster hash: d7dd2...171 1
Leonia Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Vet at det er mulig med et kirurgisk inngrep i nakken. Du kan jo google litt på "operasjon rødming" eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Det skal jeg gjøre Noen flere tips? Fint å høre at jeg ikke er alene om dette! Anonymous poster hash: 21487...c12
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Har tilgode å møte en person som IKKE blir rød og svett i ansiktet etter en skikkelig treningsøkt, det er et tegn på at kroppen fungerer som den skal og at du har trent skikkelig. De som det blir sett rart på og ledd av på treningsenterene er de som IKKE er røde og svette, for de har tydelig ikke skjønt poenget med trening. Anonymous poster hash: 4c035...943 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg synes det er mer kleint å se på jenter som trener og IKKE blir røde og svette i ansiktet. Jeg antar at de ikke trener i det hele tatt, men bare svinser rundt og prøver å se søte ut, mens de logger stedet på Facebook. Viktigere å vise frem 2XU-tightsen enn å bli svett Anonymous poster hash: 90b1b...73c 4
Supraspinatus Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Amputasjon fra hoften og opp vil nok ta hånd om problemet. Ellers så kan du bare leve med at du ikke ser ut som en fotomodell på trening. Du går der for å trene, ikke posere vel? 4
magicpie Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Jeg blir helt tomat jeg også! Og så irriterer det meg skikkelig med alle de som bare "herregud, jeg er jo såååå rød da" og så er de bare litt rosa i kinnene.. Jeg blir mørkerød/rosa i hele ansiktet, kan ikke noe for det. Kan også bli rød selv om jeg ikke er noe særlig sliten. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Jeg synes det er mer kleint å se på jenter som trener og IKKE blir røde og svette i ansiktet. Jeg antar at de ikke trener i det hele tatt, men bare svinser rundt og prøver å se søte ut, mens de logger stedet på Facebook. Viktigere å vise frem 2XU-tightsen enn å bli svett Anonymous poster hash: 90b1b...73c Riktig. Forstår ikke mennesker som ikke svetter\blir røde på trening, det viser jo bare at de ikke har så mye effekt av treningen ettersom de ikke trener hardt nok. Og dessuten føler jeg meg fresh i ansiktet etter trening, hva som er stygt med røde kinn, etc.? Anonymous poster hash: 558de...802
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Jeg blir helt tomat jeg også! Og så irriterer det meg skikkelig med alle de som bare "herregud, jeg er jo såååå rød da" og så er de bare litt rosa i kinnene.. Jeg blir mørkerød/rosa i hele ansiktet, kan ikke noe for det. Kan også bli rød selv om jeg ikke er noe særlig sliten. Jogger jeg en tur ved lav\moderat-intensitet får jeg rosa kinn, jogger jeg intervaller med høy intenstitet, blir jeg mørkerød i hele ansiktet, en ujevn mørkerød farge Anonymous poster hash: 558de...802
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Har du trent lenge? Jeg har hørt at hvis man trener jevnlig og over tid, vil man etterhvert ikke bli like rød i ansiktet lengre. Anonymous poster hash: d80d9...943
magicpie Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Har du trent lenge? Jeg har hørt at hvis man trener jevnlig og over tid, vil man etterhvert ikke bli like rød i ansiktet lengre. Anonymous poster hash: d80d9...943 Jeg har i hvert fall trent i mange år, og det har aldri hjulpet noe særlig. Var like rød i toppen da jeg trente 1-2 ganger hver dag og var i superform. Edit: Mulig det har noe med at jeg bruker å få ganske høy puls på trening? Har alltid vært slik at jeg ofte er i nærheten av makspuls på en god del av øktene mine.. Endret 10. mars 2014 av magicpie
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Jeg blir alltid rød som en tomat i ansiktet samt svetter veldig mye fra ansiktet når jeg er sliten. Det er utrolig frustrerende, upraktisk og jeg føler meg så uattraktiv som det går an å bli! Er det noe jeg kan gjøre noe med? Finnes det en slags sprøyte for å stoppe blodtilførsel + svette fra ansiktet? Anonymous poster hash: 21487...c12 Når jeg løper hardt så ser trynet mitt kokt ut! Og hvordan jeg ser ut driter jeg i. Jeg sitter igjen med en smekker kropp, god helse og normal ansiktfarge etterpå uansett 1
Gjest Thai clinch Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Rødhet i ansiktet på jenter som trener er jo forfriskende søtt
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Har du trent lenge? Jeg har hørt at hvis man trener jevnlig og over tid, vil man etterhvert ikke bli like rød i ansiktet lengre. Anonymous poster hash: d80d9...943 Jeg har trent i flere år, jogger 4-5 mil i uka og blir alltid like rød i ansiktet, noe som er helt normalt når en presser kroppen. Anonymous poster hash: 558de...802
Gjest AnneShirley Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Det er da en helt naturlig del av å ta i skikkelig. 1
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Rødhet i ansiktet på jenter som trener er jo forfriskende søtt Haha! Har snakker vi hummerrød, kokt og litt hoven i trynet Rosa kinn hadde vært koselig. 3
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Har du trent lenge? Jeg har hørt at hvis man trener jevnlig og over tid, vil man etterhvert ikke bli like rød i ansiktet lengre. Anonymous poster hash: d80d9...943 Nope. Har ingenting med form å gjøre. Blir man rød så blir man rød. Er ikke noe en kan gjøre med. Jogger 4-5 mil og har gjort det i mange år Ser relativt normal ut om jeg jogger rolig, men når jeg kjører hardt så ser jeg ut som en kokt hummer uansett.
Invicta Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Jeg blir også mørkerød og hoven i ansiktet. Det hender jeg blir stirret litt på, men etter trening er jeg stort sett så høy på endorfiner at jeg ikke bryr meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå