Leonia Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Det er jo en hel jungel der ute med hårspray. Pleier å krølle håret av og til, og føler at krøllene blir så stive, så lukter det jo så mye av hårsprayene jeg har prøvd. Så det jeg ser etter er en hårspray som får krøllene til å føles mykere, og at det ikke er så mye lukt av den. Har du et godt tips til en?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Ja huff, synes også at de fleste hårsprayer lukter altfor mye. Se etter en uten parfyme, fragnance free, "sensitive" el.l Når det gjelder stivhet og sånn, vet jeg ikke.. Anonymous poster hash: e6f96...506 1
Leonia Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2014 Åå, det tenkte jeg jo faktisk ikke på å se etter i det hele tatt, haha Takk for tips!
Magnifique Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Hei. Define har en hårspray som ikke gjør håret stivt, og den er lett å gre ut. (Husker ikke helt hva den heter, men det er et rødt merke på flasken). Desv lukter den litt når du sprayer den på, men det pleier å forsvinne nesten med en gang 1
gohege Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Hei! Jeg er glad i denne http://www.beautybrands.com/product/sexy+hair+healthy+sexy+hair+soy+touchable+weightless+hairspray.do Denne er veldig lett så den kan ikke utfordre alle kreasjoner som utfordrer tyngdekraften, men er god til å holde mine krøller og småhår temmet gjennom dagen Siden den er så lett er den også god å børste ut. Denne http://www.fudge.com/en-int/product/construct-and-style/spray-on/prod-key/skyscraper har litt bedre hold, men børstes fortsatt raskt ut. Den lukter litt mer enn den første, men den går bort ganske raskt. Lykke til i hårsprayjungelen! 1
Gjest Tigress Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Eg likar den gulrosa frå Got2be som heiter noko med shine. Det er liksom glansspray og hårspary i ett. Han held godt på krøllene, utan at ein får parykk, liksom.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Elnett. Anonymous poster hash: 4c6f6...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå