Gå til innhold

Tigerbalsam

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

På et nettsted leste jeg at noen anbefalte å bruke tigerbalsam på kjønnet sitt før man hadde sex. For både menn og kvinner skal det visstnok være heftig - først føles det kaldt og deretter veldig varmt.

Jeg har litt lyst til å prøve, men er ikke sikker på om det jeg leste bare var en fleip eller alvor. Er det noen som har gjort noe sånt, og vil fortelle om det.

Jeg vil nødig gjenta den gangen jeg hadde skjært opp chili og glemt av å vaske hendene før jeg begynte å ta på meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La være. Det er ikke godt. Fikk tigerbalsam på pungen en gang jeg skulle smøre lysken (lyskestrekk)

Ikke bra. Nainai. Ikkebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT peppermynteolje blandet med et eller annet går fint. REN peppermynteolje går ikke...

Da blir det løping på badet og dusjing og vasking. Det er visstnok IKKE godt å få på pungen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE GJØR DET!!! Noen forsøker å lure deg.

Det er vondt vondt vondt og du kommer til å oppleve et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo forsøke å ta litt under øyet. Da får du en indikasjon på hva som skjer om du tar det andre følsome steder...

Anbefales ikke, jeg gjorde det EN gang som dum 8-åring med "morsomme" venner.

Hvis du absolutt vil prøve noe lignende, ville jeg gått for noen dråper peppermynteolje blandet i hudkrem. Da har du mer kontroll på styrken. Husk bare å prøve den på et annet og mindre sårbart område på kroppen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig :sjarmor:

Kom ved en feiltagelse til å overføre bittelitt tigerbalsam fra mine ømme skuldre til en visst meget følsomt sted.

Det ga mersmak :hoho: Men jeg gjentar: bittelitt, dvs det som var igjen på én fingertupp etter å ha smurt inn skuldrene mine og siden bare såvidt borti...

Men jeg ville anbefalt å prøve litt på venusberget feks først. Alle kan jo reagere ulikt og tigerbalsam kommer i forskjellig styrke.

Tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer til å svi som bare faen!!!

Må du absolutt utforske så ta lite,veldig lite, og prøv deg frem.

Men det anbefales ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...