AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei. Jeg vil begynne å jogge for å forbedre konisjonen. Jeg bedriver for tiden ingen for for trening og har ikke gjort det på mange år. Eneste "sporten" jeg har er at kontoret jeg jober på ligger i 5 etg og leiligheten min også. Jeg bruker alltid trappene og aldri heisen. Siden jeg ikke ønsker å være bundet til et trenings studio eller bestemte tider så tenker jeg å begynne med jogging. Men hva er det realistisk å begynne med? Hvor lange strekninger? Er det noen med litt mer erfaring enn meg her som kan gi meg noen gode tips og råd omkring dette? På forhånd takk. Anonymous poster hash: e4357...6f4
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hei.Jeg vil begynne å jogge for å forbedre konisjonen.Jeg bedriver for tiden ingen for for trening og har ikke gjort det på mange år.Eneste "sporten" jeg har er at kontoret jeg jober på ligger i 5 etg og leiligheten min også. Jeg bruker alltid trappene og aldri heisen.Siden jeg ikke ønsker å være bundet til et trenings studio eller bestemte tider så tenker jeg å begynne med jogging.Men hva er det realistisk å begynne med? Hvor lange strekninger?Er det noen med litt mer erfaring enn meg her som kan gi meg noen gode tips og råd omkring dette?På forhånd takk. Anonymous poster hash: e4357...6f4 Start i det små. Jogg heller så sakte som mulig og fokuser på å jogge lengst mulig og ikke stoppe opp for å gå. Etterhvert kan du integrere noen intervaller der fokuset er fart, pause, fart pause. Holder med 2-3 ganger i uka i starten. Når løpeformen blir sterkere så øker du fart og distanse litt og litt. Dette programmet er supert:http://www.c25k.com/c25k_norwegian.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå