AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har problemer med at jeg blir veldig sårbent av kardio-trening som f.eks. jogging og intensiv saltrening. Jeg får veldig fortykket hud og det føles sårt. Det er jo så utrolig kjedelig å ta fotbad og file vekk den harde huden, så det gjør jeg nok for sjeldent! Jeg prøver å bruke treningssokker som har ekstra polstring på tå og hæl, og det hjelper vel noe. (Alle typer spesialsokker er så dyre!) Det gjør vel ikke saken bedre at jeg har vanskelig for å finne riktig skostørrelse. For ikke å klemme tærne blir de kanskje litt store, så det blir nok ekstra friksjon inne i skoen. Er det noen flere som har samme problem? Er det noen gode tips for å redusere problemet? Anonymous poster hash: d2a57...3f5
ekkoet Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Første tanken min da jeg begynte å lese var nettopp det at du har for romslige sko. Foten beveger seg for mye, du får som du sier, for mye friksjon. Det finnes løpesokker som skal være glattere for å hindre gnagsår/friksjon, men det beste hadde nok vært sko som passer. Du kan ikke putte inni en kraftigere såle som låser foten bedre? Det er jo ikke det de er ment til, men å prøve med en slik, samt å sørge for at skoen er godt snøret, at den sitter som spikret på foten. http://www.xxl.no/Root/Sko/Skotilbeh%C3%B8r/S%C3%A5ler/arch-flex-AFS-S%C3%A5ler/p/1059287_2_Style
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå