Gå til innhold

Når går melk ut av kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet når melkeproduktene er helt ute av kroppen? Tar det noen dager, eller mnd ?

Anonymous poster hash: a0997...3c0
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeh. Nå må du lese deg opp litt på grunnleggende ernæring. Det er ikke helt sånn det fungerer.

Anonymous poster hash: 79e11...4f7

• Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

I forhold til allergi o.l pleier det ta noen dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er laktoseintolerant. Når jeg kuttet ut melk, tok det 2-3 uker før magen roet seg. Så jeg vil anta at det kan bli "hengende" i magen så lenge.

Anonymous poster hash: 23814...1c1
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeh. Nå må du lese deg opp litt på grunnleggende ernæring. Det er ikke helt sånn det fungerer.

Haha. Jo det er akkurat sånn det fungerer! Kanskje du skal lese deg opp litt om ernæring selv.

AnonymBruker
Skrevet

Takk Anonym og Jørild :)

AnonymBruker
Skrevet

Har også laktoseintoleranse, og da jeg kuttet ut melkeprodukter tok det ikke en uke en gang før magen var normal...

Anonymous poster hash: bf8c4...a2a
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "går ut av kroppen"? Tarmen er ryddet fri for det meste iløpet av dagen, men om man har spist noe man ikke tåler tar det en stund før den kommer seg etter sjokket. Så er næringsstoffene over i blod, og de blir forbrukt/lagret. Da kan de oppbevares i kroppen lenge.

Anonymous poster hash: 2aa4f...6fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jo det er akkurat sånn det fungerer! Kanskje du skal lese deg opp litt om ernæring selv.

Vel, nei. Melk består av ulike stoffer. Den tiden det tar for de ulike stoffene å tas opp av kroppen og forsvinne ut av den er SVÆRT forskjellig. Å spørre om når melk går ut av kroppen uten å spesifisere hva problemstillingen din er, blir som å spørre om når bussen går uten å si hvor du bor.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...