Gå til innhold

$%*# muffin-top

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg skikkelig desperat etter en ny bukse/jeans. Problemet mitt er det muffinshelvetet som da er min mage. Når jeg prøver bukser og de passer i lår/rumpe, får jeg de ikke igjen over magen. Når de passer i magen så henger de og slenger på resten av kroppen.

Dette er et flaut problem. Men er det noen som har tips til slim fit jeans, veldigmørk blå eller svart, som passer til en kropp som min? Må være litt høy i livet, og smale i beina/skinny fit, og jeg trenger en som passer til det meste.

Hjelp? :blomst:

Anonymous poster hash: 3b2ca...6b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville faktisk spurt om hjelp i en jeans-butikk.

Synes carlings er veldig gode på Jeans og de gir gjerne tips til hvilken type bukse du trenger.

Eventuelt er jeans-Leggings også smart. :)

Skrevet

Hvilken størrelse må du ha rundt hofter/mage for at den skal passe da?

AnonymBruker
Skrevet

Dr.denim. Får de på carlings og nelly ihvertfall. Disse er ekstremt stretchy, men er ikke slarkete(med mindre du kjører dem i tørketrommel).

Anonymous poster hash: 59c89...4a2
AnonymBruker
Skrevet

Flex buksene til bikbok kanskje? De kan du gjøre alt i og jeg synes mageområdet er romslig.

Anonymous poster hash: 96935...578
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse må du ha rundt hofter/mage for at den skal passe da?

Bruker egentlig 42 på resten av kroppen, men må ofte ha 44 eller 46 (!) for at det skal passe rundt midjen. Altså, for at det ikke skal gjøre vondt når jeg sitter. :( Uff, føler meg litt lite kvinnelig for å si det sånn, men denne kroppsformen "runs in the family".

Dr.denim. Får de på carlings og nelly ihvertfall. Disse er ekstremt stretchy, men er ikke slarkete(med mindre du kjører dem i tørketrommel).

Anonymous poster hash: 59c89...4a2

Ja, disse har jeg hatt en gang, den med høy midje. Veldig gode, men blir så fort slitte med tanke på prisen så jeg har ikke kjøpt igjen. :/

Flex buksene til bikbok kanskje? De kan du gjøre alt i og jeg synes mageområdet er romslig.

Anonymous poster hash: 96935...578

Vurderer å teste ut disse ja, men er de litt like Dr Denim sine i stoffet?

Anonymous poster hash: c1af0...512

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare bruke bukser med høyt liv. De er de eneste som sitter fint på meg uten den såkaldte muffinsen ;) Anbefaler deg å spørre i en butikk. Og prøv høyt liv, kanskje det hjelper deg slik det hjalp meg :)

Anonymous poster hash: db92b...669
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd denne?

Skrevet

Anbefaler superflex på Bik Bok :)

Skrevet

Disse http://www.floyd.no/bukse-angie-180-svart ?

Anonymous poster hash: d4091...eb5

Disse er kjempegode, men ekstremt lange i beina. Så vær obs på det om du har korte bein:) Ble et bomkjøp for min del da jeg sikkert kunne ha klippet av en halvmeter av buksa.

AnonymBruker
Skrevet

Litt pinlig.....men jeg var blakk og kjempelei så jeg kjøpte gravidbukser på HM, billig og funker fjell :D

Anonymous poster hash: 3cf03...b62
AnonymBruker
Skrevet

Disse er kjempegode, men ekstremt lange i beina. Så vær obs på det om du har korte bein:) Ble et bomkjøp for min del da jeg sikkert kunne ha klippet av en halvmeter av buksa.

Så fantastisk! Bukser er nesten alltid for korte i beina til meg.

Men hva mener du med "bomkjøp"? Å forkorte buksebein er da såre enkelt.

Anonymous poster hash: ed3d9...b81

Skrevet

Så fantastisk! Bukser er nesten alltid for korte i beina til meg.

Men hva mener du med "bomkjøp"? Å forkorte buksebein er da såre enkelt.

Ikke for meg. Kjenner ingen som kan det heller. Så da blir den nok å støve ned i skapet.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for meg. Kjenner ingen som kan det heller. Så da blir den nok å støve ned i skapet.

Ta den på på vrangen, brett passe høyt opp, sett i knapprnåler. Ta av buksene. Sy en runde ca 1 hm opp fra bretten. Klipp av overskuddet. Brett ned stoffet og sy igjen. Gjort på noen få minutter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å teste ut disse ja, men er de litt like Dr Denim sine i stoffet?

Alle jeggings er omtrent like. Blir fort ødelagte etter et par måneders bruk, men jeg sliter med samme problemet som deg og disse redder hverdagen:)

Anonymous poster hash: 900fe...199

Skrevet

Ta den på på vrangen, brett passe høyt opp, sett i knapprnåler. Ta av buksene. Sy en runde ca 1 hm opp fra bretten. Klipp av overskuddet. Brett ned stoffet og sy igjen. Gjort på noen få minutter.

Om jeg skulle gjort det, ville det sett ut som en 4-åring hadde gjort det. Jeg er som en mann når det kommer til håndarbeid:p Så jeg får bare holde meg til å kjøpe bukser på zara for der er de jo uberkorte i bena!

AnonymBruker
Skrevet

Litt pinlig.....men jeg var blakk og kjempelei så jeg kjøpte gravidbukser på HM, billig og funker fjell :D

Anonymous poster hash: 3cf03...b62

Har faktisk tenkt tanken. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...