AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Jeg kan jo starte med at vi har vært sammen i snart 6år, samboere i 3år. Forholdet er så og si veldig bra, men de siste ca3 ukene så har det følt som om alt går rett vest og ned. Det er veldig dårlig stemming og anspent. Jeg er ikke så veldig flink til å kommunisere og det er vel noe av det viktigste i ett forhold? Men når jeg også prøver, så biter han bare, så det gjør det ikke så veldig mye lettere for meg. Vi kan sitte hele dagen etter jobb og ikke si ett pip til hverandre. Han klager veldig mye på alt jeg gjør nå, og irriterer seg for over små ting, som at jeg kan ha satt støvsugeren på feil sted, vesken min ligger i veien- div små ting som han ellers ikke har sagt noe om. På Fredag, når vi var kommet hjem etter jobb begge to, var han sur så fort han kom inn døra, men ifølge han var jeg sur når han kom hjem- selv mener jeg at jeg ikke var sur, men når han kommrr hjem med dårlig humør så ja ert smitter over når ting et som de er. Jeg har ingenting å klage på generelt men når han skal hakke på meg for den minste ting og f.eks kaster ting rundt, knuser sourand anlegge ødelegger en ramme med et bilde inni av min bestefar, river i stykker pyntegjenstander, spytter inne. Jeg blir veldig oppgitt og lei meg, jeg har flere ganger de siste ukene grått for meg selv, gjemt meg på vaskerommet,soverommet eller bare begynt å gråte når jeg står og dusjer. Og det og være på jobb har vært veldig tungt da tankene er ett annet sted, innimellom. Jeg føler liksom det er slutten av forholdet. Og det gjør det ikke noe lettere når samboeren min hisser seg opp når jeg prøver å snakke til han. Han går rundt i huset og snakket med seg selv om hvor fitte,hore,tilbakestående jeg er, at han håper jeg flytter, jeg bare ødelegger hans liv. Er noen av tingene han går og sier til det selv, men høyt så det blir hørt. Jeg bare lurer på om noen har råd? Og kan han være psykopat? Håper ikke det er veldig mye skrive feil, da jeg har skrive på mobilen.Anonymous poster hash: 3baf1...7dd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Herregud. Igjen trekker man inn psykopatkortet...Anonymous poster hash: 54b1e...7b2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 <br />Jeg forstår at det er vanskelig å kommunisere hvis man har kommer skjevt ut.<br />Det virker som om ingen av dere tør å vise sårbarhet i dette forholdet, det kan ikke være bra. Han blir sint og du gråter i smug... Hvorfor ikke vise han hvor lei deg du er?<br />Spør han hvorfor han blir så fortvilet og sint at han nedverdiger deg på verste måte?<br />Det er ingen måte å omtale sin samboer på. Det er bare deg som kan sette deg i respekt, men det må du forlange, han vil ødelegge deg over tid hvis han ikke viser respekt. erfaringsmessig vil jeg si at menn som ned verger på denne måte har utfordringer med seg selv. Dette er et sterkt svakhetstegn, det å ned verge andre. Man finner den oppførsel mest blant menn som sliter med eget selvbilde og trenger på et eller annet nivå og hevde seg selv.<br /><br />Dere bør sette dere rolig ned og bli enige om at dere skal snakke på en respektfylt måte. Begge MÅ legge GODVILJEN til og ikke dømme den andre. Ha som mål og forstå den andre.<br />Snakk om dere kanskje skal oppriktig forsøke å løse hva som er i veien før dere eventuelt flytter fra hverandre. Lykke til.<br />Anonymous poster hash: f2710...c44
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 AnonymBruker, on 10 Mar 2014 - 08:05, said: Herregud. Igjen trekker man inn psykopatkortet...Anonymous poster hash: 54b1e...7b2 Kommer dette fra en psykopat? Med tanke på hvor mange psykopater som er der ute, er vel ikke det så rart. Vi møter på mange daglig, men er ikke alle offere for en psykopat sin vrede. Husk at psykopater er de mest sjarmerende ovenfor fleste og plukker ut noen som de ødelegger i det skjulte. Hvis du undervurderer dette, har du ikke vert offer for en psykopat. Anonymous poster hash: f2710...c44
Gjest Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Han ber deg jo strengt tatt om å flytte. Høres ut som en god ide. Hvem av dere eier leiligheten? Om dere leier, hvem står på kontrakten og har betalt inn depositum? Jeg foreslår at du forbereder deg på et samlivsbrudd. Enten får du det bedre uten han, eller han våkner opp av at du setter foten ned, og er villig til å gjøre noe med egen framtoning. Du skal ikke akseptere at han går bananas inne, skjeller deg ut og ødelegger ting. Om du stadig aksepterer ting du ikke burde, så mister mannen dessverre all respekt for deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Var ikke meningen å dra noe psykopatkort, men hvis man vet hva en upsykopat er, så ser man at det er noen trekk. Og ja, jeg tror nok også at jeg kan forberede meg til ett sammlivsbrudd. Men det er måten han håndetere en situasjon på, hvis han faktisk vil at vi skal gå fra hverandre så må han kunne sette seg ned å gjøre det på en ordentlig måte syns jeg. Og ikke skrike og kaste ting rundt. Eller er jeg bare en tulling som finner meg i dritt? Og når jeg prøver å løse konflikten er alt jeg sier feil. Så krangelen kan vare i flere dager, før alt er "okei". Og da er det jo faktisk ikke i orden for man har ikke snakket om det, så mest sannsynlig bygger det bare opp under til nesten krangel/konflikt. Kanskje forholdet egentlig bare er dømt? Og ja, ingen av oss viser sine svake sider. Men når ting er iorden, så går forholdet glatt. Og folk som ser oss utenifra mener vi passer perfekt, selv om vi krangler så er jo det "sunt". Men de vet jo ikke hva som egentlig har skjedd. Men sant skal sies at vi har hat myr motgang fra både familie og venner pga forholdet vårt. Kanskje vi bare lurer oss selv? Tanken på å gå fra han skremmer meg, men det er vel fordi at jeg ikke har akseptert tanken på å være "alene".. Nå har vi kranglet siden fredag og ting er fremdeles ikke i orden, så for min del ser det ganske mørkt ut. Vi leier av hans foreldre, så det er nok Jeg som må ut. Anonymous poster hash: 3baf1...7dd
Satyr Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Kommer dette fra en psykopat? Med tanke på hvor mange psykopater som er der ute, er vel ikke det så rart. Vi møter på mange daglig, men er ikke alle offere for en psykopat sin vrede. Husk at psykopater er de mest sjarmerende ovenfor fleste og plukker ut noen som de ødelegger i det skjulte. Hvis du undervurderer dette, har du ikke vert offer for en psykopat. Anonymous poster hash: f2710...c44 Det er ikke mange psykopater der ute. De sitter nemlig ofte i fengsel. S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå