Soyli Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Den setningen tror jeg mange bruker iløpet av livet. Men hva ER virkelig noe av det dummeste du har hørt? Hva er det første dere tenker på når jeg spør: Hva er det dummeste du har hørt? Jeg kan nevne noen jeg tenker på: "Homofili er en sykdom" "Homofile bør ikke få lov til å gifte seg" "Man skal ikke få ta abort, selv etter voldtekt" "Damer ber om å bli voldtatt om de kler seg lett" Etter min mening: folk som virkelig mener dette, uten å ha noe psykiske greier, burde jo vært innesperret. Spent å høre hva det første dere tenker på er! Endret 10. mars 2014 av Soyli 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 "Det er aldri voldtektsofferets skyld" I de fleste voldtekter har nok ikke offeret noe skyld, men noen kler seg så dumt .når de går på byen at det får en som går med Rolex i slummen til å virke klok. Anonymous poster hash: 85e2c...cbb 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 "Det er aldri voldtektsofferets skyld" I de fleste voldtekter har nok ikke offeret noe skyld, men noen kler seg så dumt .når de går på byen at det får en som går med Rolex i slummen til å virke klok. Anonymous poster hash: 85e2c...cbb Det du sa der er noe av det dummeste JEG har hørt 36
Soyli Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2014 Det du sa der er noe av det dummeste JEG har hørt Haha, skulle til å skrive noe lignende!!
Gjest Belle âme Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 "er ikkje million og milliard det samme bare at milliard er nynorsk?" Blei litt bekymra for den personen etter det...
Kittykat Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 (endret) * Homofili er en sykdom * Homofile/lesbiske bør ikke få lov til å gifte seg * Homofile/lesbiske burde ikke få adoptere * Man velger å være homofil/lesbisk * Man skal ikke få ta abort, selv etter voldtekt * Damer ber om å bli voldtatt om de kler seg lett Endret 10. mars 2014 av Kittykat 3
Gjest Vevila Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 "En som forsøker å ta selvmord vil bli siktet for mordforsøk ettersom det er ulovlig å drepe, også seg selv". Godt han er en eks nå
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Den setningen tror jeg mange bruker iløpet av livet. Men hva ER virkelig noe av det dummeste du har hørt? Hva er det første dere tenker på når jeg spør: Hva er det dummeste du har hørt? Jeg kan nevne noen jeg tenker på: "Homofili er en sykdom" "Homofile bør ikke få lov til å gifte seg" "Man skal ikke få ta abort, selv etter voldtekt" "Damer ber om å bli voldtatt om de kler seg lett" Etter min mening: folk som virkelig mener dette, uten å ha noe psykiske greier, burde jo vært innesperret. Spent å høre hva det første dere tenker på er! Der har du det DUMMESTE jeg har hørt, direkte fra deg !Anonymous poster hash: 96864...c24 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 "Hvis jeg ikke kommer i dama, så har jeg ikke vært utro!" ... Okeeei
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 "Barn med kreft må jo ha litt humor over sykdommen sin" Anonymous poster hash: 37dd8...516 6
Stueloff Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 "Dyr har ikke følelser" "Det eksisterer ikke bifile" "homofili er unaturlig" En seriøs samtale som begynner med "jeg leste i Se og hør at..." 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Annet hvert innlegg på graviditets- og spedbarnsforumet er det dummeste jeg har hørt! Vil man ha litt hjernedød underholdning er det bare å lese litt der. Anonymous poster hash: 73f1f...51c
Soyli Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 10. mars 2014 (endret) * Homofili er en sykdom * Homofile/lesbiske bør ikke få lov til å gifte seg * Homofile/lesbiske burde ikke få adoptere * Man velger å være homofil/lesbisk * Man skal ikke få ta abort, selv etter voldtekt * Damer ber om å bli voldtatt om de kler seg lett DET glemte jeg jo å skrive ja.. At "homofili er et valg, og de ikke skal få adoptere"., Har ikke ord, hva faaaen. Huff, kjenner jeg aldri (!) kunne møtt en person som har disse lavmåls-meningene... Grådig enig med deg!! Endret 10. mars 2014 av Soyli
Soyli Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Der har du det DUMMESTE jeg har hørt, direkte fra deg !Anonymous poster hash: 96864...c24 Hva som var dumt med dette? Homofob og for voldtekt du eller? Endret 10. mars 2014 av Soyli 1
Gjest Inggolf Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Hvis man slår seg noe vederstyggelig så en begynner å grine, og personen som er sammen med deg spør "Går det bra?" (eller om man har mistet en som stod en nær, eller om en har bitt dumpa av kjæresten ol) Endret 11. mars 2014 av NozMonster
UnderCover Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Det dummeste jeg har hørt, var da jeg fortalte en historie til en kollega, verken morsom eller kjip. Han presterer med å si LOL høyt... Man sier virkelig ikke LOL. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 "Feminisme handler om likestilling mellom mann og kvinne" Anonymous poster hash: d9aab...932 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Bare hvite kan være rasister Kvinner kan ikke voldta Menn tenker med pikken Kvinner bæsjer ikke mye annet også Endret 10. mars 2014 av Rhaegar Targaryen
Gjest Ingaborga Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Hvis jenter løfter tunge vekter, kommer de til å se bulkete ut/som en mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå