Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La meg i tolvtida, men da ringte kjæresten og sa at han var på vei for å hente meg. Han bor 4 timer unna, så tar litt tid. Måtte dermed hive meg i dusj og hei og hå og nå får jeg ikke sove igjen. Samtidig begynner jeg å bli sulten. Har spist hele kaloribudsjettet idag, så hva skal jeg gjøre for å stilne sulten? Kommer nok ikke til å få sove på vei hjem til han heller,

Anonymous poster hash: 9d0aa...ed4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sulten (og dette ikke er et problem til vanlig) så trenger du jo mat, enkelt og greit. Må da vel gå fint å spise bittelitt mer en dag? Det er jo midt på natta i tillegg, så det er jo ny dag til og med. Du ødelegger ikke slankekuren din med å spise noe lite og mettende de få dagene ting viker fra normalen..

Jeg hadde laget meg en porsjon havregrøt. Kokt den på vann og ikke brukt vanlig sukker. Det er det veldig lite kalorier i, og noe av det mest mettende du kan spise. Så burde du jo drikke masse, masse vann. Om du nekter å spise noe, kan du jo prøve å tygge tyggi. Det hjelper ihvertfall meg (ikke glem vannet der og).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...