AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har en eks som ikke får det inn i hodet at årsaken til at jeg er sint er alt han har gjort mot meg, og sveket meg med. Etter alle mine forklaringer så spør han hvorfor jeg er så sinna på han hele tiden. Er det mulig at han kan være så treg og ignorerer alt han har gjort? Hvordan klarer disse eksene å "glemme" alt de har gjort mot andre? Anonymous poster hash: 9721e...5f7
Chien Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor har du kontakt med eksen din egentlig? 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Vet du, idioter som oppfører seg dårlig har en bemerkelsesverdig evne til å IKKE SKJØNNE AT DE GJØR DET. Så du kan være så sint du bare vil, og forklare hvorfor til du blir blå, men de tolker det likevel som at du er bitter, sjalu på den nye dama, ikke tåler å ikke få det som du vil, osv. Man må bare tenke på de som mindre begavede. Anonymous poster hash: 1b25b...e1c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor har du kontakt med eksen din egentlig? Han tok kontakt og spurte hvorfor jeg var så sint (vanskelig brudd). Anonymous poster hash: 9721e...5f7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Du må bare gjøre som meg. Pust dypt og si du ikke er sint på han, og at du bare vil ha fred og gå videre. Anonymous poster hash: 1b25b...e1c
Chien Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Han tok kontakt og spurte hvorfor jeg var så sint (vanskelig brudd). Anonymous poster hash: 9721e...5f7 Kutt kontakten da vel. Jeg regner med at en av grunnene til at dere er sammen er nettopp uenighet, så at han ikke ser din side av saken er vel strengt tatt ikke særlig sjokkerende, er det? Det er mange mennesker i denne verden som ikke forstår hverandre. Og hvorfor gidde å ha kontakt med en EKS som ikke forstår ditt synspunkt? Høres bare slitsomt ut.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Du må bare gjøre som meg. Pust dypt og si du ikke er sint på han, og at du bare vil ha fred og gå videre. Anonymous poster hash: 1b25b...e1c Men jeg er sint på han, og jeg klarer ikke å lyve om det. Og han vet jeg bare vil bli ferdig. Anonymous poster hash: 9721e...5f7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Kutt kontakten da vel. Jeg regner med at en av grunnene til at dere er sammen er nettopp uenighet, så at han ikke ser din side av saken er vel strengt tatt ikke særlig sjokkerende, er det? Det er mange mennesker i denne verden som ikke forstår hverandre. Og hvorfor gidde å ha kontakt med en EKS som ikke forstår ditt synspunkt? Høres bare slitsomt ut. Jeg er ikke sammen med han, og jeg har ikke hatt kontakt med han de to siste mnd, men så fikk jeg en sms, og jeg ble sint, igjen.. Jeg har ikke sagt noe om sjokkerende, men det er irriterende og sårende at han ikke vil se sine feil i denne saka. Mr. Manipulerende fortsetter med manipuleringen selv etter bruddet. Og så lurer jeg på enkelte her på kg som kommer med så lettvinte svar. Ting er ikke så enkelt hele tiden, og kanskje jeg bare ønsker å høre hva andre i samme situasjon opplever? Hva jeg velger å bruke min tid på er min sak. Anonymous poster hash: 9721e...5f7 1
Chien Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Jeg er ikke sammen med han, og jeg har ikke hatt kontakt med han de to siste mnd, men så fikk jeg en sms, og jeg ble sint, igjen.. Jeg har ikke sagt noe om sjokkerende, men det er irriterende og sårende at han ikke vil se sine feil i denne saka. Mr. Manipulerende fortsetter med manipuleringen selv etter bruddet. Og så lurer jeg på enkelte her på kg som kommer med så lettvinte svar. Ting er ikke så enkelt hele tiden, og kanskje jeg bare ønsker å høre hva andre i samme situasjon opplever? Hva jeg velger å bruke min tid på er min sak. Anonymous poster hash: 9721e...5f7 Vet du hva - noen ganger kan det faktisk være så enkelt. Og jeg spurte fordi jeg lurte på om det var barn i bildet, eller en annen grunn til at dere absolutt måtte ha kontakt. For i mitt hode er det ganske enkelt å kutte kontakt med personer som plager meg, eller som ikke forstår det jeg prøver å forklare. Noe annet er bare å skape problemer for seg selv, mener jeg. Og det er mitt RÅD til deg, som velger å bruke tid på å spørre oss her inne på Kvinneguiden etter hjelp. Med andre ord; Jeg prøver å hjelpe. Om du ikke likte svarene mine så beklager jeg, jeg er ikke synsk og kunne ikke lukte hvilke svar du egentlig ville ha. 2
Gjest Ninab Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Skulle ønske jeg hadde ett godt råd... men desverre.. Hvis du er SINT, så blokker nummer kanskje? eller no.. så slipper du få henvendelser fra ham som ikke er nødvendige.. Ikke godt å si.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Vet du hva - noen ganger kan det faktisk være så enkelt. Og jeg spurte fordi jeg lurte på om det var barn i bildet, eller en annen grunn til at dere absolutt måtte ha kontakt. For i mitt hode er det ganske enkelt å kutte kontakt med personer som plager meg, eller som ikke forstår det jeg prøver å forklare. Noe annet er bare å skape problemer for seg selv, mener jeg. Og det er mitt RÅD til deg, som velger å bruke tid på å spørre oss her inne på Kvinneguiden etter hjelp. Med andre ord; Jeg prøver å hjelpe. Om du ikke likte svarene mine så beklager jeg, jeg er ikke synsk og kunne ikke lukte hvilke svar du egentlig ville ha. Nei vi har heldigvis ikke barn. Men jeg har tatt ut skilsmisse og han vet å trenere alt sammen. Og så har hele forholdet vært så hardt å leve med at jeg syns det er vanskelig å bearbeide alt sammen. Men jeg må bearbeide det for å komme videre. Og dermed kjenner jeg på all sorg, smerte, frustrasjon og sinne. Jeg har hatt et enkelt og lett brudd tidligere med en annen eks, men denne gangen kan det ikke sammenlignes, så mye vanskeligere føles det. Takk uansett for svar og forklaring. Det setter jeg pris på. Anonymous poster hash: 9721e...5f7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Skulle ønske jeg hadde ett godt råd... men desverre.. Hvis du er SINT, så blokker nummer kanskje? eller no.. så slipper du få henvendelser fra ham som ikke er nødvendige.. Ikke godt å si.. Det nytter ikke å blokkere på min tlf, jeg kan hente fram meldingen om jeg ønsker det. Heldigvis er det ikke så ofte han tar kontakt nå. Men ja jeg er utrolig sint inni meg. Anonymous poster hash: 9721e...5f7
Gjest Ninab Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Det nytter ikke å blokkere på min tlf, jeg kan hente fram meldingen om jeg ønsker det. Heldigvis er det ikke så ofte han tar kontakt nå. Men ja jeg er utrolig sint inni meg. Anonymous poster hash: 9721e...5f7 Hm, kjennes ikke godt ut... eller dvs, jeg kjenner egentlig følelsen, men ikke på samme måte tror jeg fordi jeg tror jeg fortsatt elsker min ex - så jeg er mer sint for andre ting. Kanskje for at han lot ekteskapet gå ad skogen, jeg vet ikke.. Det er iallefall ingen god følelse, uansett.. Håper du finner en god måte å håndtere på..
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Hm, kjennes ikke godt ut... eller dvs, jeg kjenner egentlig følelsen, men ikke på samme måte tror jeg fordi jeg tror jeg fortsatt elsker min ex - så jeg er mer sint for andre ting. Kanskje for at han lot ekteskapet gå ad skogen, jeg vet ikke.. Det er iallefall ingen god følelse, uansett.. Håper du finner en god måte å håndtere på.. Jeg elsker min eks også, men, jeg vet han ikke fortjener min kjærlighet slik som han har behandlet meg. Noe har heldigvis klikket på plass i fornuften min igjen Anonymous poster hash: 9721e...5f7
Gjest Ninab Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Jeg elsker min eks også, men, jeg vet han ikke fortjener min kjærlighet slik som han har behandlet meg. Noe har heldigvis klikket på plass i fornuften min igjen Anonymous poster hash: 9721e...5f7 Bra jobbet, da er du jo på god vei... jeg har hørt dette tar tid, så vi får bare tro det går over?
emilia12 Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Skjønnee hvordan du har det... Går gjennom noe lignende bare att her er det en liten baby i bilde noe som gjør att jeg må møte han jevnlig. Er utrolig tungt når man føler att den man elsket ikke forstår hva han har gjort galt og hvorfor man er såret. Vet ikke hva din ex har gjort men jeg vet hvordan den følelsen du har er. Vet ikke hva du kan gjøre for jeg jobber egentlig med å håndtere det selv. Men tror bare du må være trygg på deg selv og bare tenke att han er en idiot som ikke fortjente deg. Gå videre og ikke irriter deg over hva han ikke skjønner for det er ikke noe du kan forandre. Har gådd å følt ett enormt sinne mot han nå i ett halvt år og prøvd så godt jeg kan å forklare hva som såra meg osv. men det har ingen ting for seg!
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Skjønnee hvordan du har det... Går gjennom noe lignende bare att her er det en liten baby i bilde noe som gjør att jeg må møte han jevnlig. Er utrolig tungt når man føler att den man elsket ikke forstår hva han har gjort galt og hvorfor man er såret. Vet ikke hva din ex har gjort men jeg vet hvordan den følelsen du har er. Vet ikke hva du kan gjøre for jeg jobber egentlig med å håndtere det selv. Men tror bare du må være trygg på deg selv og bare tenke att han er en idiot som ikke fortjente deg. Gå videre og ikke irriter deg over hva han ikke skjønner for det er ikke noe du kan forandre. Har gådd å følt ett enormt sinne mot han nå i ett halvt år og prøvd så godt jeg kan å forklare hva som såra meg osv. men det har ingen ting for seg! Takk for et fint innlegg, og jeg håper ting vil bli mye bedre for deg etterhvert. Jeg har ikke vært igjennom en slik situasjon som din, med baby. Anonymous poster hash: 9721e...5f7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Bra jobbet, da er du jo på god vei... jeg har hørt dette tar tid, så vi får bare tro det går over? TTT. Ting Tar Tid Håper det beste for deg også Anonymous poster hash: 9721e...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Men jeg er sint på han, og jeg klarer ikke å lyve om det. Og han vet jeg bare vil bli ferdig. Anonymous poster hash: 9721e...5f7 Ja men så vær litt smart og kanaliser sinnet ditt, da. Først later du som om du ikke er sint. Kommer til å såre han mye mer å se at du faktisk får det kjempebra med ny mann etter hvert, når han tror du ikke er sint NÅ. Anonymous poster hash: 1b25b...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå