Gå til innhold

Daten sier: Jeg kommer hjem til deg.... hele tiden....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en date som jeg har et ønske å finne ut av, men jeg ønsker ikke å ha sex ennå. Jeg er redd å ta han med hjem....Snakket med han nettopp på telefonen, og da sa han: Jeg kommer til deg i morgen kveld. Jeg tenkte : hjelp....

Jeg har aldri sett hjemmet hans, men han har sett mitt en gang før. Er redd at han vil oppføre seg som andre dater jeg har hatt før... , dvs at han vil ha det sånn at han kommer til meg hele tiden.....

Jeg vil helst gjøre andre ting, og holde han utenfor hjemmet inntil videre.

Er det meg som er rar? hva mener dere?

Anonymous poster hash: 892a9...91e
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Som en sikkerhetsforanstaltning er det alltid best å treffe hverandre på nøytral grunn de første gangene man treffes. Så ja, det der høres veldig rart ut og jeg ville stolt på magefølelsen hvis jeg var deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg føler bad feelings med at han inviterer seg selv hjem til meg.... Så jeg tror jeg sier: vi kan møtes og gå en tur. For så å forklare han at jeg trenger å gå forsiktig frem. Hvis han ikke godtar det er han ikke noe å ha.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har ikke du fått se hjemmet hans? Han har vært hos deg en gang, nå burde han vise deg hjemmet hans. Men hvis du føler frykt, da bør du dumpe han.

Anonymous poster hash: 7f7e5...599
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har ikke du fått se hjemmet hans? Han har vært hos deg en gang, nå burde han vise deg hjemmet hans. Men hvis du føler frykt, da bør du dumpe han. Anonymous poster hash: 7f7e5...599

det er det som er rart. Han har sett mitt hjem, hvorfor får ikke jeg se hans? Hvorfor foreslår han bare å komme til meg hele tiden? Føles så rart ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette, TS? Dette må jo være minst den tredje tråden din. Er du så usikker, så får du enten prate med ham eller kutte ut hele fyren. Det er ingen her på KG som kan fortelle deg hva han tenker og er ute etter.

Ta litt ansvar for ditt eget liv og ikke vær en sånn nikkedukke som ikke tør i si fra!

Anonymous poster hash: ec1a3...3d4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han allerede har vært hjemme hos deg, så kan du jo ganske enkelt replisere med at; "Nei, denne gangen hadde det vært koselig og vært hos deg, jeg har jo ikke vært der enda :)"

Bor han i kollektiv? Hos foreldrene? Egen leilighet? Kanskje det er deilig å dra hjem til deg, for å slippe å rydde og vaske hele leiligheten først, samt kjøpe inn noe godt å by på? Noen er litt sånn, så da må man sette grenser.

Men hvis du uansett ikke har lyst til at det skal ende med sengekos, så skjønner jeg at det er en litt dårlig ide og avtale intim filmkveld hjemme hos en av dere!

Si at du heller vil gå en tur du, eller ta en kaffe i byen. Også prater du litt om hvor dere er, og at du vil gå sakte frem denne gangen. Så får du se om han respekterer det, eller ikke. Og som du sier, gjør han ikke det, så får du bare kutte han ut :)

Synes ikke du er noen nikkedukke, som en ganske aggressivt skriver over her. Det er vanskelig å vite helt hvem man har å gjøre med i starten, og hvordan ting skal tolkes, særlig hvis man har dårlig erfaring fra før med seg. Men det beste er å holde en åpen linje i kommunikasjonen. Hvis du får meldinger der han vil noe, så snu de om til det du vil i stedet ;)

Anonymous poster hash: 2c7c6...124
  • Liker 1
Skrevet

ØØø, hva skjer? Er ikke dette sånn tredje tråden om dette emnet?

Si nå bare at du heller vil ut og spise/ut og gå tur/blablabla. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem. Og hvis du stusser over at dere alltid skal være hos deg, så si at du kunne tenke deg å være hos han i stedet bare da?

Hjemmedate trenger ikke bety sex, men det kommer jo an på hva du/dere legger opp til. MEN HEI! Hva med å heller date en fyr du faktisk tør å snakke med?

• Liker 3
Skrevet

Disse traadene maa ta slutt... si at dere kan motes ute, til middag, pa cafe, hva som helst. Hjemmedate er ikke synonymt med sex, men det legger opp til det og skaper forventninger. Spesielt dersom du er like mye av en pushover som du virker - han vet at han kan be om hva som helst og du sier ikke nei.

At du ikke har sett hjemmet hans er vel ikke det rareste, dere har jo bare vaert hos deg en gang. Hvis du ikke vil ha sex enda, unngaa hjemmedate i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare pule han å bli ferdig?

Anonymous poster hash: b5cc7...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...