AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er en smule usikker på meg selv og følelsene mine. Jeg er i et forhold med en gutt som jeg elsker. Vi har vært sammen i to år. De siste dagene har jeg følt at bare alt er feil. At noe ikke er som det skal, at noe er feil. Jeg vet jeg elsker han og jeg vet at jeg vil være sammen med han. Jeg tenner på han, han får meg til å smile og le og jeg kan prate med han om alt. Men samtidig føler jeg at jeg klager en del, at jeg kommer litt i andre rekke og jeg er litt lei av det. Jeg vil ikke slå opp eller noe, jeg vil bare ikke ha denne ekle følelsen mer! Jeg vil bare alt skal være okei. Kan legge til at jeg er på vei ut av depresjon og har hatt noen tunge dager hvor rett og slett har vært forvirret og ubeslutsom når det gjelder alt. Kan det være grunnen kanskje? Anonymous poster hash: 721ba...4e9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er en smule usikker på meg selv og følelsene mine. Jeg er i et forhold med en gutt som jeg elsker. Vi har vært sammen i to år. De siste dagene har jeg følt at bare alt er feil. At noe ikke er som det skal, at noe er feil. Jeg vet jeg elsker han og jeg vet at jeg vil være sammen med han. Jeg tenner på han, han får meg til å smile og le og jeg kan prate med han om alt. Men samtidig føler jeg at jeg klager en del, at jeg kommer litt i andre rekke og jeg er litt lei av det. Jeg vil ikke slå opp eller noe, jeg vil bare ikke ha denne ekle følelsen mer! Jeg vil bare alt skal være okei. Kan legge til at jeg er på vei ut av depresjon og har hatt noen tunge dager hvor rett og slett har vært forvirret og ubeslutsom når det gjelder alt. Kan det være grunnen kanskje? Anonymous poster hash: 721ba...4e9 Alle forhold har sine opp - og nedturer. Jeg har en fantastisk kjæreste, men føler av og til at noe er galt, uten å kunne sette fingeren på hva. Der har noe med meg å gjøre, ikke oss. Kommer alt an på min form, hva som skjer i livet mitt akkurat da osv. Anonymous poster hash: 530f0...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå