AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har aldri vært en sånn person som bare stikker innom svigers i ny og ned. Jeg kan finne på å ikke ta tlf når de ringer, fordi jeg kan egentlig ikke fordra å snakke i tlf. Det er ikke det at jeg ikke liker dem, det handler mer om at jeg bare er fryktelig sjenert, til tross for at de har vært mine svigerforeldre i fire(!) år. Føler sånt vanvittig press fra samboeren min at jeg må stikke en tur innom dem før jobb eller ringe. Skjønner han godt, han vil jo selvfølgelig at jeg skal ha god kontakt med dem og komme overens med dem. Jeg har lyst, men jeg er så himla sjenert. Vil ikke at de skal tenke at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre, for sånn er det ikke. De er kjempe hyggelig! Men når vi er på besøk hos dem, så har jeg ingenting å snakke med faren om, han er en friluftsmann som elsker fisk og jakt, elsker å snakke om det. Og jeg har ikke peiling på sånt, ei heller interesserer meg for det. Da kommer jeg heller bedre overens med moren, men hun står ofte på kjøkkenet når vi er på besøk. Jeg føler heller mye mer for å dra på besøk MED samboeren min, men føler meg utrolig teit som ikke drar på besøk uten han. Jeg vil jo kunne dra dit alene og bare ta en kaffe, men føler det er vanskelig. Dette skjønner egentlig ikke samboeren min og blir ofte sint og oppgitt pga dette, og så begynner vi å krangle. Hvor dum er jeg som ikke føler for å dra på besøk til svigerforeldrene mine? Er jeg egoistisk? Noen som er eller har vært i samme båt? Anonymous poster hash: e7505...ec5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 det ER vanskelig å dra på besøk til noen når man ikke veit hva man skal snakke med dem om, å skjønner han ikke det så får det bare være men faren liker friluft? har du noe du assosierer med friluft? feks at du var med noen på fjellet og så det og det feks? mye rart man kan snakke om Anonymous poster hash: fa893...d56
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Litt av utviklingen man skal gjennom som voksen er jo det å lære seg å snakke med hvem som helst, og lære seg å forholde seg til andre. Særlig familie..... Anonymous poster hash: 2060e...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå