AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 (Monoton stemme) Snurrer..... Snurrer..... Snurrer..... Snurrer..... Sjurrer.... sjurrer.... sjorrer.... sjorrer.... sjokker.... sjokker.... sjokker.... sjokker.... sjokolaaaaaade.... sjokolaaaaaade.... gi TS all din sjokolaaade.... gi TS all din sjokolaaade.... gi TS all din sjokolade.... GI TS ALL DIN SJOKOLADE.... GI TS ALL DIN SJOKOLADE! Anonymous poster hash: b03a7...8a8
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 snart stappet i meg en hel kvikk lunsj melkesjokolade...... *føler seg sunn*
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Jammen det var jo ikke DU som skulle stappe den i deg - du skulle jo gi den til MEG! Jeg som postet hypnosehjul og allting. Folk her tenker bare på seg selv. Anonymous poster hash: b03a7...8a8
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jammen det var jo ikke DU som skulle stappe den i deg - du skulle jo gi den til MEG! Jeg som postet hypnosehjul og allting. Folk her tenker bare på seg selv. Anonymous poster hash: b03a7...8a8 for seint skulle postet en halvtime før
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Æsj altså. Jeg får håpe det er noen andre intetanende ofre, jeg mener brukere med åpent sinn og åpent sjokoladeskap som snubler inn i fella mi *host* besøker den hyggelige tråden min og lar seg lure til å gi fra seg all sjokoladen sin *kremt* har det riktig så hyggelig og koselig her inne! Anonymous poster hash: b03a7...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Jammen den der kan jeg jo ikke spise.....hva det nå enn er? Men søt er den. Anonymous poster hash: b03a7...8a8
Chiyo Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Men jeg har nettopp spist all min sjokolade... Det var sånn Freia Melkesjokolade med Daim. :D
Chia Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Arghhhh sjokolade.... har ikke rørt sukker på 9 uker, men nå kjente jeg jaggu sukker suget kom her
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har dessverre ikke sjokolade nå, men jeg kan kjøpe en til deg imorgen? Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: ca60b...8ee
Nimorna Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor flyttes alt til Snikk-snakk? Her kan jeg jo ikke være anonym! Nuvel, dere er alle hypnotisert nå, så det er neppe et problem nå når jeg tenker etter. Dere vil ikke huske at dere har beveget dere inn hit med alt hva dere kunne oppdrive av sjokolade. Jeg koser meg med tanken på at min nedrige plan virket! Her er det sjokolade på alle bauger og kanter, i pose og sekk, til høyre og venstre samt østenfor sol og vestenfor måne. At jeg ikke har tenkt på det før? Hm, hva slags sjokolade jeg foretrekker? Det hypnosehjulet var jammen effektivt, jeg sender en varm tanke til den som laget det. Min favoritt er.... hm... det må nok bli denne! *sikle* Takker og bukker til alle som forsyner mitt overdimensjonerte nedrige og glupske ego med tonnevis av sjokolade!
Gjest Elseby13 Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Arghhhh sjokolade.... har ikke rørt sukker på 9 uker, men nå kjente jeg jaggu sukker suget kom her Jeg har ikke rørt sukker på tre mnd!
Othelia Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Haha! Den der funker ikke på meg, for jeg liker nemlig ikke sjokolade :D
Nimorna Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Haha! Den der funker ikke på meg, for jeg liker nemlig ikke sjokolade :D Du har sikkert noe i skapet som jeg liker! Drops, kake, potetgull, nøtter eller hvasomhelst annen syndig fristelse. Ta deg en tur bort til hypnosehjulet og studer det inngående. Studer det. Se hvordan det snurrer og snurrer og snurrer og snurrer helt til du er i min makt og overlater alle tomme kalorier i kjøkkenskapet ditt til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå