Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 som driver litt på med en spansk gutt på 19. Vi har vært litt på fløtern og lugget sammen én gang for noen måneder siden. Ting er ikke veldig serriøst enda.

Han har en twitter-bruker som han er ganske aktiv på. Det jeg har lagt merke til, spesielt nå i det siste er at han twitrer veldig mye negativt om jenter. Han kaller dem for horer, i en tweet skrev han "Du burde ha studert i Red Light disctric, Amsterdam, puta" Og i en tweet på kvinnedagen skriver han "De er alle horer, inntil det motsatte er bevist" med hashtaggen #GodKvinneDag.

For meg virker dette litt...vel eehh småpsycho for å være helt ærlig...Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 722c2...9dc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

troooor jeg ville revurdert det "forholdet" der. veit ikke hva jeg skal kalle det :P

men sånne meninger gjør at jeg får avsmak for menn.... ikke alle, men noen

Anonymous poster hash: 0576e...0ba
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

troooor jeg ville revurdert det "forholdet" der. veit ikke hva jeg skal kalle det :P

men sånne meninger gjør at jeg får avsmak for menn.... ikke alle, men noen

Ga meg litt avsmak også for å si det sånn...

Anonymous poster hash: 76feb...552

AnonymBruker
Skrevet

Ga meg litt avsmak også for å si det sånn...

Anonymous poster hash: 76feb...552

altså hvem er det som faktisk skriver sånt offentlig egentlig? er han tilbakestående? han kan jo umulig ha et sunt syn på kvinner om han skriver sånne ting offentlig

• Liker 3
Skrevet

De er alle horer inntil det motsatte er bevist... Vel du TS: Det er ikke en fyr jeg akkurat ville satsa på. Virket veldig merkelig. Tenk å bli sammen med en som tenker slik, jeg håper da virkelig fyren ikke er seriøs med at alle jenter/kvinner er horer inntil det motsatte er bevist....

Skrevet

Uansett om det er tull eller ikke så er det mentalt tilbakestående oppførsel

• Liker 3
Skrevet

Aiai, spør om han har en profil på KG også ;)

Og så løper du den andre veien, såklart. Du har vel ikke tenkt å prøve å bevise at akkurat du ikke er en hore?

• Liker 1
Skrevet

Ville ALDRI hatt med noen og gjøre som hadde slike meninger. Æsj for en type!

AnonymBruker
Skrevet

At du i det hele tatt må spørre her, betyr vel at du bare kommer til å kaaaanskje ymte frempå om at du er litt usikker på forholdets fremtid, og så overbeviser han deg om at han "egentlig ikke er sånn", og så fortsetter det i det skjulte.

Tydeligere tegn på at noe er galt skal det vel godt gjøres å få. DUMP.

Anonymous poster hash: a8cfa...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...