Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei når dere jenter får en vennforespørsel på facebook av noen dere kjenner, ikke så godt , men kjenner uansett. Hvor lenge tid bruker dere for å svare på venneforespørselen?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 054ed...0c5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til neste gang jeg er online.

Anonymous poster hash: b08a3...75d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei når dere jenter får en vennforespørsel på facebook av noen dere kjenner, ikke så godt , men kjenner uansett. Hvor lenge tid bruker dere for å svare på venneforespørselen?

Takk for svar :)

Mine damer og herrer! SÅ usikker og ambivalent kan man faktisk bli....

Anonymous poster hash: 7a674...11a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

jeg gjør det med en gang jeg ser det.

Anonymous poster hash: 8dd37...3ff
AnonymBruker
Skrevet

Hva med dere gutter som sender venneforespørsel til damer dere ikke kjenner eller vet hvem er? Hva er tanken bak det egentlig?

Anonymous poster hash: e14c2...5bd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Noen tar jeg med en gang, de fleste blir liggende en evighet på vent, fordi noe av det kleineste jeg vet om er å si nei, og så få venneforespørsel igjen og igjen..

Anonymous poster hash: 26cca...4f6
AnonymBruker
Skrevet

Hva med dere gutter som sender venneforespørsel til damer dere ikke kjenner eller vet hvem er? Hva er tanken bak det egentlig?

Jeg gjør ikke det, men hvis jeg syntes at du er pen og vil bli kjent med deg!! Så ser ikke som at det er feil jeg :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

kommer ann på. føler jeg ikke behov for å bli kjent med vedkommende så sier jeg bare nei, å kjenner jeg vedkommende eller vil bli bedre kjent så godtar jeg med en gang jeg ser det. hvorfor i alle dager vente? for å leke høytidelig og hard to get?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det, men hvis jeg syntes at du er pen og vil bli kjent med deg!! Så ser ikke som at det er feil jeg :)

Ok. Jeg godtok en venneforespørsel fra en gutt jeg ikke kjenner nemlig (har én felles venn), men han har ikke skrevet noe eller sagt noenting. Så lurer fælt på om dette er en vennesanker eller hva som er greia.

Hadde jeg fått venneforespørsel fra en gutt jeg kjenner eller vet hvem er, så hadde jeg jo godtatt den neste gang jeg logget meg på å så det. Er ikke det vanlig? Hvis det er noen jeg ikke vil være venner med på FB så lar jeg den bare henge, jeg avviser den ikke, for da kan man risikere å få ny forespørsel og det blir litt..weird.

Skrevet

Svarer som regel med en gang jeg ser den

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg godtok en venneforespørsel fra en gutt jeg ikke kjenner nemlig (har én felles venn), men han har ikke skrevet noe eller sagt noenting. Så lurer fælt på om dette er en vennesanker eller hva som er greia.

Hadde jeg fått venneforespørsel fra en gutt jeg kjenner eller vet hvem er, så hadde jeg jo godtatt den neste gang jeg logget meg på å så det. Er ikke det vanlig? Hvis det er noen jeg ikke vil være venner med på FB så lar jeg den bare henge, jeg avviser den ikke, for da kan man risikere å få ny forespørsel og det blir litt..weird.

Rart, at han ikke har sgt noen ting!!

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende han bare ville ha deg på facebook da, uten noe særlig mer enn det.

Jeg har gjort slikt noen ganger, at jeg legger til folk fordi jeg vet hvem de er, at de er venner av noen jeg kjenner, eller at de er "kollegaer" på fakultetet der jeg studerer.

Rett og slett bare fordi man har noe sånt til felles, uten at jeg er interessert i noen privat chat :P

Det kan være en mulighet for han å få opp flere bilder, og få med seg flere ting som skjer via deg osv, hvis dere er mange bekjente.

Jeg hadde stusset mer dersom noen la meg til, for så å intenst dukke opp på chatten min :P

Anonymous poster hash: 91e6a...db5
AnonymBruker
Skrevet

Men dersom dette er en du er mer interessert i enn som i en venn, så skjønner jeg at du sitter og "venter" på at han skal chatte til deg ;)

Jeg har også opplevd dette, men etter flere ganger å ha sett han pålogget uten at han tok kontakt, så tok jeg hintet og skjønte at han ikke var interessert i noe mer enn enda en facebook-venn..

Men du kan jo ta intiativ du også da? Si at det var hyggelig han la deg til, eller noe. Du ser jo fort om folk virker interessert, eller ikke?

Anonymous poster hash: 91e6a...db5
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...