AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Kort fortalt: Jeg tilhører til en religion og mannen jeg er kjent med tilhører en annen, begge vil ikke gi slipp på religionen sin, men vil ikke gi slipp på hverandre. Mine foreldre vil aldri akseptere det, og ikke hans. Tross for at vi er voksne, men ja, begges familie er religiøse. SKIKKELIG og! Hva gjør vi? Om vi gifter oss, hva med barna? Om vi ikke kommer til gjøre stort av det, kommer sikkert familiene våre til å gjøre.. Værsåsnill, vær saklige og ikke kom med at religion er tull osv. Sånn er det blitt og trenger råd:) Tusen takk! Anonymous poster hash: 8aeaa...a9a
Blod Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Vil bare si at dette er et bra eksempel på hvor ødeleggende religion ofte KAN være. Tenk at pga disse religionene, så får ikke du vært sammen med din store kjærlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Familiene deres må jo bare akseptere det. Kanskje det går seg til når dere blir bedre kjent? Har dere snakket med familiene deres om det? Ang barn er det kanskje lurt å bli enige om noen grunnleggende verdier og la dem velge trosretning selv når de bli eldre. Man trenger jo ikke tvinge egen religion på barna sine.Anonymous poster hash: 6107d...805 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jeg vet Dette dreper! Men sånn er det nå blitt! Anonymous poster hash: 8aeaa...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå