Gå til innhold

folk som sitter med mobilen KONSTANT.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det ikke bare utrolig trist? hvor er det blitt av den gode gamle samtalen?? senest i dag møtte jeg noen venninner fra barselgruppen og noen de satt med nesen nedi iphonen nesten hele tiden. det er nesten så jeg hadde lyst til å reise meg opp, ta med ungen og gå for det frister virkelig ikke å snakke om noe med sånne folk!:( er jo nesten slik at man blir sittende å snakke med seg selv til slutt for det er ingen kontakt å få

Anonymous poster hash: ecd21...6cd
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er merkelig tendens. Jeg blir selv brydd bare jeg må svare på en melding. Sitter aldri med telefonen i handa når jeg er på besøk eller har besøk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare så uhøflig, for en kommuniserer faktisk at en ikke vil ha med deg å gjøre. Blitt helt håpløs blant mange.

Anonymous poster hash: 3aaee...687

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er latterlig at folk møter opp til ting, om dem bare har tenkt å sitte med telefonen. Da kunne de like gjerne holdt seg hjemme å gjøre det. Respektløst, kalles det.

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg tror det bare er et blaff. En dag vil folk bli lei av fb, instagrammen og candy crush. Da vil de se opp og ønske seg samtale med mennesker igjen. Håper jeg.

Skrevet

Jeg tror det bare er et blaff. En dag vil folk bli lei av fb, instagrammen og candy crush. Da vil de se opp og ønske seg samtale med mennesker igjen. Håper jeg.

Men mest sannsynlig kommer det en ny hype som de kommer til å sitte med konstant.

Skrevet

Neida, kommer nok en mot-reaksjon, kanskje først når iPad-barna vokser opp.

Skrevet

Blir litt trist når barna i dag blir 30 år bare husker milepælene i livet sitt som den nye store app hypen. For all del, jeg merker mange godt voksne ungdommer gjør det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ja, det er så utrolig slitsomt! Har en venninne som sitter og tekster med andre, legger ut bilder på insta, twitrer, er på face osv hele tiden. Snakker jeg til henne, er det sjeldent jeg får noe svar før hun er ferdig med det hun gjør på telefonen. Synes det er veldig kjedelig.. Får følelsen av at det er veldig uinteressant å være med meg.

Anonymous poster hash: a0790...4f0
Skrevet

Kjempeirriterende. Særlig hvis man har avtalt å gjøre noe sammen som f.eks. se en film, eller sitter og snakker sammen over en middag. Man føler seg ikke akkurat som noe interessant selskap. Enig at det er bedre å holde seg hjemme om man uansett bare skal sitte med nesa nede i telefonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...