bambyb82 Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Ja, hva mener du? Er det fortsatt fryktelig harry og forbundet med matcende grilldresser, pils og danseband musikk? Eller er den nye trenden å putte vogna på bilen eller en bobil og cruise nedover i europa? Vi har nå kjøpt oss en grei liten kanus 550 fsk 2004 modell med tanke på å se litt mer av europa på en billigere og enklere måte. Type en dag her og 3 dager der Alle disse kjøreturene våre blir fort dyre når vi må på hotell osv... Og ikke minst så vil vi ha det litt friere Er dette trendy eller super harry? Fyr løs
skreppamedleppa Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Ikke verre enn de som reiser til "syden" eller de som spiser potetgull og taco på fredagskvelden, eller de som lever livet sitt kun basert på hva naboen mener om livet deres og som trenger godkjennelse av han for å gjøre noe.. Med andre ord alt og ingenting er harry og alle er det til visse grader. Harry er blitt et av de videste begrepene som eksisterer og et et av de minst viktige. Gjør som du selv føler for, i følge statistikken er det vertfall super trendy, salget er godt opp så til de grader de senere årene uten at det sikkert sier noe. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du sitter på en campingplass hvor du har spikret et byggverk rundt campingvognen din eller generelt sitter stucked med den på en plass over mange år....DA er du blodharry. Hvis du derimot bruker campingvognen eller bobilen til det den egentlig er ment som, et portabelt bosted du reiser rundt med for å oppleve nye steder, da stiller du i en annen kategori. Anonymous poster hash: a82b0...c16 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du sitter på en campingplass hvor du har spikret et byggverk rundt campingvognen din eller generelt sitter stucked med den på en plass over mange år....DA er du blodharry. Hvis du derimot bruker campingvognen eller bobilen til det den egentlig er ment som, et portabelt bosted du reiser rundt med for å oppleve nye steder, da stiller du i en annen kategori. Anonymous poster hash: a82b0...c16 Da gikk man fra blodharry til bare Harry? ;-) Personlig vil jeg si du gikk fra whitetrash til Harry ;-) Neida, jeg synes ikke det er så ille. Ihvertfallikke når du kjører nedover Europa! Men du bør uansett ikke bry deg om hva jeg mener, TS! Anonymous poster hash: 37d63...329
Amphitrite Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Har det noen gang vært harry? Har hatt familie med campingvogn hele livet og har aldri opplevd at det har vært harry, selvom det selvsagt er noen få på disse campingplassene som er rare..
Gjest tsejG Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg lurer av og til på hvilken del av samfunnet som fant opp ordet "harry" Det må vel uansett være det mest misbrukte subjektive ordet noensinne, og jeg vil anta at det i sin tid hadde noe med å følge/ikke følge en viss saueflokk å gjøre, eh hemm... Camping er og har alltid vært en høyst vanlig og akseptert ferieaktivitet i Norge, ja hele Skandinavia. Jeg har da vært med foreldrene mine på campingturer opp gjennom hele barndommen, først med telt, så combicamp, campingvogn, og videre etter at jeg flytta for meg sjøl har de tatt skrittet over til bobil, noe de enda holder aktivt på med. Og ut fra det jeg i voksen alder har observert har det da ikke minket med antall campingvogner og bobiler langs norske og utenlandske veier, heller tvert imot. Det må vel da bety at massevis av folk fremdeles anser ferieturer med bil og campingvogn som det ultimate, og at det da skulle være grunn til å anse det som harry kan jeg ikke skjønne. De som kaller dette harry gjør vel det fordi de føler seg så hevet og bemidlet at eneste akseptable form for ferietur er med privatsjåfør til hyttekomplekset sitt i en eller annen fjellheim sammen med likesinnede, eller førsteklassebillett på fly til toppleiligheten sin i en eller annen skyskraper i Dubai. Hver sin lyst sier nå jeg, og liker du/dere campinglivet er det vel stort sett bare å dr... i hva overklassen og de hippe kule trend-dilterne mener og synser om. Det gjør i så fall jeg også, og stortrives med det. God tur 1
SardintrollReturns Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Selv synes jeg camping er litt harry, men jeg ser av den grunn ikke ned på de som velger å feriere på den måten. Dessuten, som allerede nevnt her så sparer man jo hotellutgifter og fandens oldemor. God tur! 1
Sillicious Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Det er jo kanskje litt sånn at jeg kan se på noen at de er "campere", men mener ikke noe galt i det, for jeg camper selv endel på sommeren. Så ser egentlig ikke på det som harry. Det er jo så koooos!!
Aasa Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Viss man bor i en ordentlig campingvogn og ikke en gammel buss som er omgjordt så syns ikke jeg det er harry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå