AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Som er god med deg. Gir deg oppmerksomhet og du føler deg elsket i hverdagen? Er så lei av å være i forhold der man ikke får noe igjen. Anonymous poster hash: 9d0b1...f97
Snurrebart Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Både ja og nei. Men det er aldri lett å få to personer til å fungere sammen uten knirking og knurring. Det er en fulltidsjobb! Forhold altså. Men det virker aldri om det ikke er like mye gi og ta, og den balansen er vanskelig å finne. Vi er på to forskjellige planeter, han trenger lite, jeg trenger mye. Så da er det tilbake til balansen, da.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Har en helt fantastisk mann Er veldig glad for at jeg ikke ble i de forholdene som ikke var rett for meg på alle måter.Anonymous poster hash: c3d44...f97
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Ja, jeg har en helt fantastisk kjæreste Anonymous poster hash: 24bb2...6d6
Euphemia Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har den perfekte mannen for meg! Han gir meg akkurat den typen oppmerksomhet jeg trenger. Han er morsom og får meg til å le, samtidig som han setter mer pris på min humor enn noen andre jeg har møtt. Han viser meg hver dag hvor høyt han elsker meg, og jeg håper jeg gjør det samme tilbake. Kleint å si det, men han er min sjelevenn.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Både ja og nei. Men det er aldri lett å få to personer til å fungere sammen uten knirking og knurring. Det er en fulltidsjobb! Forhold altså. Men det virker aldri om det ikke er like mye gi og ta, og den balansen er vanskelig å finne. Vi er på to forskjellige planeter, han trenger lite, jeg trenger mye. Så da er det tilbake til balansen, da. Jeg trenger og mye og han lite. Føler han ikke enser meg engang. Bryr seg ikke om vi er vekk fra hverandre. Har flyttet ut nå så vi skal få litt tid fra hverandre. Skal sies han har litt angst for at snoppen er for liten(noe den ikke er) så han er ikke så seksuell av seg.. Jævlig synd fordi jeg trenger virklig å ha den delen av forholde oppegående hele tia. Anonymous poster hash: 9d0b1...f97
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har den perfekte mannen for meg! Han gir meg akkurat den typen oppmerksomhet jeg trenger. Han er morsom og får meg til å le, samtidig som han setter mer pris på min humor enn noen andre jeg har møtt. Han viser meg hver dag hvor høyt han elsker meg, og jeg håper jeg gjør det samme tilbake. Kleint å si det, men han er min sjelevenn. Ikke klient i det hele tatt! Vill og ha det slikt.. Han setter ikke pris på humorn min,spiller ikke tilbake på noe av det jeg prøver å tulle med. Ganske så kjedelig å ha det sånn.. Ikke mye latter i hverdagen for å si det sånn..Anonymous poster hash: 9d0b1...f97
Mafalda Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har en veldig bra mann! Og ikke bare det, han er som en god fransk vin som bare blir bedre og bedre med åra! Han surrer med merkedager og er ikke spesielt romantisk (det er ikke jeg heller), men er desto bedre til å være bestevenn, kjæreste, elsker, pappa til ungene og en fantastisk arbeidskompis i en hektisk hverdag. Føler virkelig ikke at jeg kunne truffet mer blink enn det jeg har, og godt er det- for nå som vi får enda en baby er vi nok stuck med hverandre en stund til 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Ja. Han er beskyttende, omsorgsfull og lyttende. Selvsagt er jeg selv ganske givende og velger mine kamper. Får mer igjen når man maser mindre. Anonymous poster hash: b418d...db6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Både ja og nei her og. Han er flink til å gi meg oppmerksomhet og få meg til å føle meg elsket, men det blir fort litt mye. Han er veldig følsom.. Det er det vanskeligste. Vi er som fra to forskjellige planeter, han er et følelsesmenneske, får ut alt av følelser og skal bare være med meg og elsker meg over alt i verden og sånn. Og jeg er veldig opptatt av å være med venner, i tillegg selvfølgelig være med han, men han vil heller være med meg hele tiden enn med vennene sine, noe jeg skulle ønske han kunne snu på. Det er stor aldersforskjell på oss så er ikke bare å spleise folk her heller. :/ Men han i seg selv, fantastisk mann <3 Vi er bare litt forskjellig. Anonymous poster hash: 1daba...923
Kine86 Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Takk for svar! Setter pris på det. Man fortjener og ha noen som vill elske deg like mye tilbake.
WinterDawn Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har en helt fantastisk mann! Men bare så det er sagt så betyr ikke det at forholdet er fantastisk til alle tider. Det er ingen som får meg til å føle meg så elsket som ham - og det er heller ingen som kan gjøre meg så sint. Forholdet vårt krever pleie, tid, hjerterom og innsats. Men mannen er fantastisk - og jeg ville ikke byttet det vi har mot alt i verden.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Ja og nei. Ja for han er hjelper til mye hjemme. Nei for han kan invitete seg selv bort til felles vennepar. Og gjerne si at hun i paret jobber så det blir spilling på PS. Og når han kommer hjem hilser han fra de begge og kan fortelle at de har kost seg masse mens jeg har vært hjemme alene. Skjedd flere ganger. Skuffet og lei.Anonymous poster hash: 50cb9...dae
Gjest Vena Cava Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Ja jeg fant en til slutt. Det krevde litt "leiting" men det gikk endelig. Så slipper jeg å tenke og gruble over hvordan jeg skal overleve sammen med han jeg er sammen med. Set bare funker av seg selv:) Vi er veldig like som personer er vel kanskje en god grunn til at ting går så bra:)
Gjest Heartbeat Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Ja, det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har Han gir meg komplimenter i hverdagen, sier hver dag at han elsker meg. Han tar vare på meg, er ydmyk, god og veldig snill. Han behandler meg veldig bra, jeg kan være meg selv uten å få kritikk. Men jeg har hatt min del med menns om ikke har vært så snille. Det var da jeg selv ble veldig kritisk og nøye med å velge meg ut menn etter mine kriterier, at jeg fant det jeg lette etter
ronjaaa Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Ja! Herregud, jeg trodde ikke det var mulig å ha så sterke følelser for et annet menneske. Vi har vokst mye sammen, og det blir bare bedre og bedre. Han er flink til å kose og tøyse med meg. Han går rundt å synger og danser hver dag. Og sexen er helt fantastisk. Han er også flink til å balansere det å være med venner og å være med meg, og det syns jeg er kjempe bra. Vi prater bra ilag, har samme humor, musikksmak, film osv. Og på grunn av det så gjør vi alltid noe som begge liker. Vi trenger nesten aldri å inngå kompromiss, for vi er som regel enig. Jeg har aldri hatt det så bra som jeg fikk det etter jeg møtte han :-)
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ja jeg har et råskinn av en kjernekar her. Vi har flere tråer på kvinneguiden om dette. Eksempel på god kjæreste; jeg knakk halebeinet og lå i smerter noen måneder. Han visste råd. Tok med meg på plantasjen, ba meg velge ut hva jeg ville. Kom hjem å laget blomsterbed til meg. En riktig kjærlighetshage. Dette er snart 4 år siden. Mye jobb og slit, mye å høste. I hagen. Forholdet går rolig og fint. Ikke noe drama og bråk. Endret 10. mars 2014 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå