Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. for over et år siden ble det slutt mellom eksen og meg. han var utro en gang og jeg tilga.. men så skjedde det igjen, og som du kan skjønne ble det ganske dårlig da og endte på en stygg måte. Etter dette har jeg ikke klart å falle for noen gutter igjen, har hatt små "crush", men aldri turd å la det bli noe mer. Merker også at jeg har vanskeligere for å stole på folk generelt.. Jeg vil jo ikke ha det slik, og jeg har heller ingen stort ønske om å være singel lenge framover.. nå som alle venninnene mine har typer og jeg faktisk er en "kjæreste-jente".. Har forestten møtt et par snille og gode gutter som jeg tror jeg kunne falt skikkelig for om jeg bare ikke hadee vært så redd.. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli mer tillitsfull igjen? jeg har alltid tidligere hatt lett for å stole på folk, og savner det..

Anonymous poster hash: d4f9d...a42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er greit at du fortsetter å være kritisk til folk da du sikkert ikke vil tråkke så i baret neste gang du treffer en. Samtidig må du passe deg for ikke å bli paranoid, så dette er en balanse. Jeg er overbevist om at du vil kjenne signalene hvis noe ikke er som det skal. Bare gå inn i et forhold du, men ta forbehold om at alt kan skje inntil du føler deg sikker på at dette ikke er tilfelle (selv om sikker kan man aldri bli)

Skrevet

Ja man skal ikke være naiv.

Du vill komme over det til slutt. Ikke sammenlign nye typer med han. Aldri i live kommer du til å møte noen som han,trist men sant. Ikke ha noen kontakt med han. Beste måten å komme over noen er vell å komme under noen andre?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...