AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Flyttet fra far til barna mine for 4 år siden, og har hatt et par korte forhold siden det. De to siste årene har jeg hatt et seksuelt forhold, men nå er jeg lei det også. Trives godt med å bestemme selv hva jeg skal ha til middag, jva jeg vil se på tv, når jeg skal spise, når jeg skal trene osv. Har kun barna å ta hensyn til, og det er deilig å kunne bestemme over dem også. Frihet til å legge opp dagene kun etter min og barnas timeplan, deilig! Alle mine barndomsveninner er godt etablert med mann, barn, god jobb, hus, hytte, 2 biler og hele pakka. Jeg derimot, er student, leier leilighet og kjører en 7 år gammel bil. Nye single veninner som får kjærester er heller ikke noe som gjør meg sjalu, men jeg kjeder meg når de er opptatt med mennene sine Jeg er vanligvis veldig sosial, og det er litt manko på folk som vil være sosiale med meg i tide og utide lenger De tror ikke på meg når jeg sier at jeg foretrekker å være singel, at jeg egentlig sier det for å skåne meg selv. Gjør jeg det? Jeg tror ikke det, men begynner snart å lure; kanskje jeg har bygd opp et skall for å ikke slippe en ny mann innpå meg? Kan legge til at jeg var utrolig forelsket i min siste kjæreste, og ble veldig veldig såret da han brått gjorde det slutt.Anonymous poster hash: 82c5d...99e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Disse skallene er gjerne ubevisste, så det kan godt hende du har det uten å være klar over det selvAnonymous poster hash: ff4bb...f10
Meline37 Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Flyttet fra far til barna mine for 4 år siden, og har hatt et par korte forhold siden det. De to siste årene har jeg hatt et seksuelt forhold, men nå er jeg lei det også. Trives godt med å bestemme selv hva jeg skal ha til middag, jva jeg vil se på tv, når jeg skal spise, når jeg skal trene osv. Har kun barna å ta hensyn til, og det er deilig å kunne bestemme over dem også. Frihet til å legge opp dagene kun etter min og barnas timeplan, deilig! Alle mine barndomsveninner er godt etablert med mann, barn, god jobb, hus, hytte, 2 biler og hele pakka. Jeg derimot, er student, leier leilighet og kjører en 7 år gammel bil. Nye single veninner som får kjærester er heller ikke noe som gjør meg sjalu, men jeg kjeder meg når de er opptatt med mennene sine Jeg er vanligvis veldig sosial, og det er litt manko på folk som vil være sosiale med meg i tide og utide lenger De tror ikke på meg når jeg sier at jeg foretrekker å være singel, at jeg egentlig sier det for å skåne meg selv. Gjør jeg det? Jeg tror ikke det, men begynner snart å lure; kanskje jeg har bygd opp et skall for å ikke slippe en ny mann innpå meg? Kan legge til at jeg var utrolig forelsket i min siste kjæreste, og ble veldig veldig såret da han brått gjorde det slutt.Anonymous poster hash: 82c5d...99e Her er vi to.... Jeg begynner å lure på om jeg foretrekker å være singel til tider..... Mulig fordi jeg har barn og har mer enn nok med det, og jobb. Mulig jeg ønsker å verne meg selv for mer sårelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå