Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, og har en stund ønsket forhold. Men akkurat nå for tiden er jeg ikke på søken, for jeg har opplevd litt negative ting i andre relasjoner (familie/jobb) i det siste, så jeg merker jeg trenger tid for meg selv etter dette. Men regner med jeg blir klar for forhold noen måneder frem i tid.

For et par måneder siden møtte jeg en fyr i en annen by, hadde en liten flørt og sex. Men det ble ikke mulighet til å møtes igjen, da jeg dro til min hjemby raskt. Dessuten var det jo ikke noe seriøst. Men nå skal jeg til denne byen hans neste måned. Vi har så vidt sendt noen meldinger, og han er interessert i å treffes når jeg kommer. Jeg er på en måte interessert i det, jeg også. Men dette blir jo å treffes for kos. Jeg er litt usikker på om jeg skal treffe han. For jeg er jo fri og singel, men er kanskje litt redd for hvordan han skal se på meg, om jeg blir sett på som en billig jente. Egentlig har jeg ikke hatt noen one-night-stand på mange år, det var et unntak at dette skjedde nå sist. Så jeg er litt usikker på situasjonen her. Jeg vi ikke bli snakket om heller. Men er det ikke lov å kose seg litt når man er singel, uten at man skal bli dømt for det? :)

Anonymous poster hash: 03356...c7c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne litt opp. ;)

Skrevet

Klart det er lov! Kjør på:)

• Liker 1
Skrevet

Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det! ;) I det siste har jeg tenkt en del på alt jeg har sagt nei til og alt jeg har gått glipp av pga sånne tanker som du har. Man må leve livet og kose seg når man kan. Nok av kjedelige dager! :)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra at dere synes jeg bare skal møte han.

Men en ting som fikk meg til å tvile var at jeg så han hadde en på vennelisten sin som jeg har gått i klasse med på ungdomsskolen. Og da fikk jeg litt paranoide tanker om at de kanskje skulle komme til å snakke om meg osv. Er det tåpelig å tenke slik?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå ble jeg egentlig veldig i tvil igjen når det ble så stille.

TS

Skrevet

Du har møtt en fyr og dere har kost dere i hverandres selskap. Du skal besøke byen hans igjen og han vil treffe deg for at dere igjen skal ha det hyggelig. Du er redd for at noen skal mene noe om det, og derfor vurderer du om du skal droppe det.

Det å la frykten for hva andre måtte tro bestemme hvordan du skal leve ditt liv, kan ødelegge ekstremt mye for deg. Ikke kast bort år av livet på å være redd for hva andre måtte tenke, si og tro om deg. Bruk heller tiden på å finne ut av hva du liker, hva som gjør deg lykkelig, hva som skaper gode følelser i deg og hva og hvem du ønsker å bruke livet ditt sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...