Gå til innhold

Jeg er flink! (flylady)


Imax

Anbefalte innlegg

Jeg har vært flink og gjort som flylady sier: Lag en liste med det du skal gjøre før du legger deg. Altså ikke tenk på hva du skal gjøre, skriv det ned. Det gjorde jeg: Skrev ned 10 punkter med det som jeg mener er aller viktigst (eks. kaste aviser, ordne på kjøkkenet, tørke av stuebordet, rydde bort klær, pakke for neste dag osv).

Printet ut lappen i fine farger og laminerte (!) den også faktisk. Begynte i går, dødstrøtt, men insisterte på å gjøre det. Tror faktisk ikke det tok mer enn et kvarter, og hvilken følelse av å ha vært flink! Dessuten slapp jeg unna en del stress i morges (finne klær i mørket på soverommet fordi mannen min sover, glemme ting osv). Gleder meg også til å komme hjem etter jobb til en leilighet uten avisen fra i går, brødsmuler på bordet og en haug med oppvask på benken og klær i sofaen.

Herretter skal jeg fortsette med å være flink! Så får vi se om dette ikke får leiligheten til å være ryddigere. Vil du lese mer, sjekk mer på Flylady

Send pm hvis du vil ha min liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malama

Ja, det er en deilig følelse, ikke sant?

Følg gjerne med i vår FlyLady-tråd hvor vi delvis utveksler erfaringer, delvis skryter av oss selv, og delvis oppmundrer hverandre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...