AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Ok dette høres veldig rart ut, men skal forklare kort... Jeg er en mann på 26 år, har vært i 3 forhold, men har ikke gått så bra... tingen er det at jeg dater hvem som helst, altså så lenge jeg liker personligheten hennes så bryr jeg meg ikke. De 3 jentene jeg har vært sammen med hadde dårlig selvtillit og overvektig. Jeg er da en person som synes det er søtt at jenter har dårlig selvtillit, det er faktisk det jeg faller for haha :D Uansett Jeg er en veldig aktiv mann og trener 6-7 ganger i uken, Trening er veldig viktig for meg og det er noe som får dagen min i gang. Trener før jeg skal på jobb, trener etter og før jeg skal legge meg. Høres sikkert ekstremt ut men det er slik jeg er, og det ligger i familien hehe :D Men til Poenget, de 3 jentene jeg har vørt i forhold med har ikke gått så bra mot slutten, altså jeg er slik at jeg trener dem til å bli slanke, kan vel si at det er vanskelig på starten å få dem ut hehe, men ordner seg til slutt! og det er noe de vil men de trenger motet og noen til å muntre dem opp! Og det krever mye mot, vilje og styrke osv... Etter at det har gått 1-2 år så begynner de å forandre personligheten, ikke bare noen småting, men folk forandrer seg mye når de får god selvtillit. Ikke noe dumt i det, men jeg mister følelsene for dem. Har endt opp med at jeg "dumpet" dem. Lurer på hva burde jeg gjøre? eller hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 687a7...6e3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Du virker usympatisk. Anonymous poster hash: 4838c...9e3 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Jeg tror ikke du er slem. Men kanskje du er litt usikker..? Hvordan får det deg til å føle deg når du er sammen med jenter som har henholdsvis lav og høy selvtillit? Anonymous poster hash: 5bde4...8a4 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 oida, hvor mye slanker du de? ned til hvilken størrelse? liksom fra overvektig 46 TIL SLANK 36?? det er litt slemt daaaaa. Anonymous poster hash: 1b05d...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Haha, du er en fixer Det er nok ikke dem du har følelser for i det hele tatt, men selve forbedringsprosjektet. Hvorfor får du ikke følelser for en med selvtillit? Er det fordi du er usikker på deg selv innerst inne, har behov for å være guden i forholdet? Anonymous poster hash: 10baa...2cb 10
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Om du føler du må slanke damer, kanskje du skal finne ei som er tynn fra før av? Om man stadig blir fortalt at man burde forandre seg og plutselig oppnår målet, vil sinne mot de personene som ikke godtok deg starte i takt med selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Vel jeg har jo god selvtillit, selv om mange gutter sier at de har god selvtillit men i virkeligheten har de ikke det... men jeg er da ikke slik. Tror det har noe med at jeg rett og slett ikke faller for jenter med god selvtillit. Har jo datet slanke jenter, men får på en måte ikke den samme følelsen av en eller annen grunn. De jentene jeg har vært sammen med fascinerer meg mer på en måte. Men tror de får for høy selvtillit og det liker jeg ikke... kan bli for mye. En av dem begynte å holde på med en annen gutt så jeg dumpa henne før det skjedde noe mer, tok ikke 1 måned engang så ville hun bli sammen med meg igjen... han gutten hadde vært utro mot henne. Jeg brydde meg ikke og snudde ryggen til henne hehe. Anonymous poster hash: 687a7...6e3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje jeg ikke har funnet den rette enda? Anonymous poster hash: 687a7...6e3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 oida, hvor mye slanker du de? ned til hvilken størrelse? liksom fra overvektig 46 TIL SLANK 36?? det er litt slemt daaaaa. Anonymous poster hash: 1b05d...7c1 En av dem ville bli fra 43 til 38-37 Men dette ville hun jo, så jeg presset henne masse og fikk det til, altså man får ut en "person" av dem som man aldri har "sette" før. Og det er det jeg liker, det bare viser hvor modige og sterke de er. Jeg håper ikke jeg er slem mot dem,. Og jeg er ikke en dårlig person, vi har jo et normalt forhold utenom treninga... Anonymous poster hash: 687a7...6e3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 På hvilken måte skulle du ha vært slem? Før de gikk inn i forhold til deg hadde de lav selvtillit og var overvektige, etterpå var de slanke og med god selvtillit. Syns du har gjort de en tjeneste jeg Anonymous poster hash: 08fd5...398 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje jeg ikke har funnet den rette enda? Anonymous poster hash: 687a7...6e3 Hva er det du vil ha da, en jojo-slanker som du hele tiden kan forbedre, dumpe, ta tilbake og forbedre igjen? Anonymous poster hash: 10baa...2cb
Nettinettet Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Jeg kjenner meg faktisk veldig igjen i det du sier, men på en annen måte. De fleste av mine forhold har vært med menn som jeg kunne hjelpe. Skaffe dem et bedre liv ved å motivere dem til å ta tak i ting i livet sitt. Sannheten var at jeg hadde ganske mange ting jeg burde tatt tak i selv, men ved å påta meg slike prosjekter kunne jeg droppe å bruke energi på meg selv. En annen ting var at det var enklere for meg å bli sammen med noen som ikke var så "perfekt" at det skremte meg og fikk meg til å bli redd for å bli dumpet. ' Nå vet jo ikke jeg hva som er grunnen for deg, men dette er jo ikke et sunt handlingsmønster uansett..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Ok dette høres veldig rart ut, men skal forklare kort... Jeg er en mann på 26 år, har vært i 3 forhold, men har ikke gått så bra... tingen er det at jeg dater hvem som helst, altså så lenge jeg liker personligheten hennes så bryr jeg meg ikke. De 3 jentene jeg har vært sammen med hadde dårlig selvtillit og overvektig. Jeg er da en person som synes det er søtt at jenter har dårlig selvtillit, det er faktisk det jeg faller for haha :D Uansett Jeg er en veldig aktiv mann og trener 6-7 ganger i uken, Trening er veldig viktig for meg og det er noe som får dagen min i gang. Trener før jeg skal på jobb, trener etter og før jeg skal legge meg. Høres sikkert ekstremt ut men det er slik jeg er, og det ligger i familien hehe :D Men til Poenget, de 3 jentene jeg har vørt i forhold med har ikke gått så bra mot slutten, altså jeg er slik at jeg trener dem til å bli slanke, kan vel si at det er vanskelig på starten å få dem ut hehe, men ordner seg til slutt! og det er noe de vil men de trenger motet og noen til å muntre dem opp! Og det krever mye mot, vilje og styrke osv... Etter at det har gått 1-2 år så begynner de å forandre personligheten, ikke bare noen småting, men folk forandrer seg mye når de får god selvtillit. Ikke noe dumt i det, men jeg mister følelsene for dem. Har endt opp med at jeg "dumpet" dem. Lurer på hva burde jeg gjøre? eller hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 687a7...6e3 Seriøst? Anonymous poster hash: fc36a...4e0
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 En av dem ville bli fra 43 til 38-37 Men dette ville hun jo, så jeg presset henne masse og fikk det til, altså man får ut en "person" av dem som man aldri har "sette" før. Og det er det jeg liker, det bare viser hvor modige og sterke de er. Jeg håper ikke jeg er slem mot dem,. Og jeg er ikke en dårlig person, vi har jo et normalt forhold utenom treninga... Anonymous poster hash: 687a7...6e3 Du burde kanskje begynne som personlig trener og la jobben være på jobb? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Du bør nok finne deg ei som er så tjukk at du ikke greier å slanke henne. Eventuelt ei som er mindre pen, så det ikke nytter uansett hvor mye du slanker henne. Da får du ei dame du fortjener. Anonymous poster hash: 2c6aa...8a0
Gjest Mythic Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Du burde jo bare begynne som personlig trener, så kunne du tjene penger på denne hobbyen din.
Mynona Skrevet 12. april 2015 #17 Skrevet 12. april 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #18 Skrevet 12. april 2015 Er det det at du føler de blir uinteressante etter du har "fikset" dem? At de pluttselig blir "kjedelige" og "perfekte" på en måte? Anonymous poster hash: dde58...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå