Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal overraske kjæresten min med bursdagsmiddag på en restaurant i Oslo om et par uker. Siden vi fikk barn er vi ute på "ordentlig" restaurant bare et par ganger i året, så jeg er helt utdatert på den fronten. Vil helst ha noe med mange retter som blir en opplevelse som tar kvelden. Noen som har noen anbefalinger til meg?

AnonymBruker
Skrevet

Arakataka, Klosteret

Anonymous poster hash: d437c...e0e
AnonymBruker
Skrevet

Klosteret (romantisk)

Ylajali (21 retter, tror jeg det er. Om du har lyst til å blåse en masse penger og har flaks og får bookapå så kort varsel)

Alex sushi (om dere liker denslags)

Pjoltergeist (asiatiskinspirert på Mumi-servise!)

Smalhans (mye kortreist, økologisk, dels husmansskostinspirert, men skikkelig godt)

Amundsen bryggeri og spiseri (gastropub)

Anonymous poster hash: 2334c...217
AnonymBruker
Skrevet

Chinatown på Majorstuen har god mat :)

Anonymous poster hash: a35b3...234

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dinnershow på Wallmans? Har hørt det skal være bra :)

Anonymous poster hash: dddfd...c09
Skrevet

Vil på det sterkeste anbefale Smalhans for en slik anledning!

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg skal overraske kjæresten min med bursdagsmiddag på en restaurant i Oslo om et par uker. Siden vi fikk barn er vi ute på "ordentlig" restaurant bare et par ganger i året, så jeg er helt utdatert på den fronten. Vil helst ha noe med mange retter som blir en opplevelse som tar kvelden. Noen som har noen anbefalinger til meg?

Four Seasons!!!! Beste asiatiske maten ever. Mye bedre enn Dinner og billigere :)

Alle jeg har tatt med dit har blitt stamgjester der. Fantastisk mat, service og stemning. Feiret en av bryllupsdagene våre der :)

PS: Sjokoaldefondanten MÅ prøves :D

http://www.fourseasonsdining.no

AnonymBruker
Skrevet

Maaemo :rodmer:

Anonymous poster hash: b366a...da9
Skrevet

Fjord! Helt fantastisk mat, service og omgivelser! :D Prisene er det heller ingenting å si på ;-)

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Flere av de har vi vært på tidligere, så jeg vil gjerne prøve noe nytt for anledningen. Maaemo og Ylajali står på ønskelisten, men det vil vi vente med til jeg også kan drikke vinpakke siden jeg er gravid nå. :) Jeg snuser litt på Plah og Fjord akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er veldig koselig på Sydöst:)

Anonymous poster hash: 40c2a...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...