Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge og hvordan sørger du etter et brudd?

Anonymous poster hash: 701bd...aef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går rett inn i følelsene, gråter og er lei meg. Kjenner på alt.

Så er jeg ferdig!

Jeg orker ikke la det henge ved i det uendelige, så da vil jeg heller ha det skikkelig kjipt en stund for då å være ferdig og gå videre 😘

Anonymous poster hash: aade1...93d

• Liker 1
Skrevet

Ja det er nok best det! Hvor lenge "tillater" du deg selv og holde på? Jeg blir helt ute,mister all mat lyst og bare gråter,ser ingen ende på alt det triste hehe

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke alltid noe man kan styre. 1 år siden det ble slutt mellom meg og min ex og jeg er fortsatt lei meg :( Selv om han var en utro dritt så er han the love of my life og jeg er overbevist om at jeg aldri kommer til å bli så forelsket i noen igjen. Har prøvd å date andre men sammenligner de bare med exen så da er det ikke noe poeng.

Anonymous poster hash: 8c92c...f01
  • Liker 1
Skrevet

Det der er ikke alltid noe man kan styre. 1 år siden det ble slutt mellom meg og min ex og jeg er fortsatt lei meg :( Selv om han var en utro dritt så er han the love of my life og jeg er overbevist om at jeg aldri kommer til å bli så forelsket i noen igjen. Har prøvd å date andre men sammenligner de bare med exen så da er det ikke noe poeng.

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jo du kan faktisk bestemme det... det er jo tankene som styrer følelsene.

Så hvis du jobber bevisst for å endre tankemønster, så endres også følelesene seg.

Hvorfor bruke så mye energi og krefter på en utro drittsekk som tydeligvis ikke var like glad i deg som du var i han? Han fortjener da vitterlig ikke den energien!
Lær deg teknikker om å endre tankemønster (mindfulness, kognitiv terapi...) ta tak i livet ditt og kom deg videre!

Det er ikke lett, og det er vondt og tungt, men det går!

Anonymous poster hash: aade1...93d
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper det å skrive dagbok?

Anonymous poster hash: 5c82b...eee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32! Det som er utrolig sårt er at min ex vraket MEG, jeg var ikke god nok for han. Jeg er så misunnelig og sjalu på hans nye dame :( Hun har jo drømmegutten min, jeg kommer aldri til å forelske meg igjen og blir boende med masse katter. Stusselig.

Anonymous poster hash: 8c92c...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...