AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Kjæresten studerer i utlandet. Han er snart ferdig, og planen er at vi etablerer oss når han kommer tilbake, I dag, og ved et par tidligere anledninger har jeg sett noen tegn jeg ikke liker og i dag skjedde det igjen. Han ringte og ville ha skype-sex. Han var i dårlig humør på telefonen, men siden signalene var dårlige tenkte jeg at det kunne være grunnen. Jeg sa at min romvenninne ( og søster) var i rommet ved siden av, og spurte om vi ikke kunne vente 2 timer. Han ringte deretter opp igjen etter 20 min. Han var sur og virket til å snøvle litt, eller rett og slett snakke på en annen måte enn det han gjør vanligvis. Han virket veldig brydd og sa: " jeg elsker deg, bare ville si det" og la på. Han ringte på ny fra mobilen sin ( noe han aldri gjør). Han sa " logg deg på, så kan vi ha litt gøy". Han virket egentig desperat og kåt. Jeg sa på nytt at timingen var litt dårlig. Enda en gang tinge han. Jeg logget da på og vi hadde en liten romanse på skype. Han klarte ikke å kom me! Han prøvde, men det virket umulig for han å komme. I tillegg var hele han litt passiv og rar. Han virket rett og slett slapp og sliten hele fyren. Han lå bare rett ut i senga hele dagen. Han sa bare " jeg bryr meg egentlig ikke om sex, vil bare si at jeg elsker deg, og siden du elsker meg...så.. Vi gifter oss a!" Han vet jo at vi før eller senere skal etablere oss, han må jo bare bli ferdig. Måten han sa det på, blikket og alt var til å bli uvel av. Han smilte, men med helt kalde øyne. Det er vel kanskje det man kaller et sløret blikk. Han var ikke normal. Noe var ikke riktig. Han sa han var veldig tett i nesa, noe jeg hørte. Men, hele han virket jo dopet. Han har ikke hatt noe normal samtale med meg i løpet av dagen. Jeg spurte hva han holdt på med i går. Han sa han hadde vært på en fest og at alle hadde spurt etter meg. Han sa " det gjør meg så jævlig forbanna må du vel skjønne, at alle spør om deg." Jeg sa: " visste jo ikke en gang at du var på fest jeg" også svare han " Jeg sa da det, hvorfor må jeg forklare alt". Også sa han helt ut av det blå igjen" elsker deg jeg" Det er søndag og han oppfører seg motbydelig. Fikk melding på mobilsvarern nå hvor han sier: " elesker deg, bare så du vet det...eeeeeh, ja" Er det grunn til bekymring? Hva feiler det han? Han har sånn før, men vi møttes da han var tilbake på ferie for 2 år siden, så vi har i grunn aldri tilbragt hverdagslivet sammen. Anonymous poster hash: 500f8...efc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Nei det får være grenser på å bli brukt! DUMP! Anonymous poster hash: 2ad47...029
Kine86 Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Hmmm hørtes nå ut som han ruset seg. Men det kan jo ikke si sikkert så klart.. Men jeg tipper det.. Og du har ikke sett han på to år?? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Hmmm hørtes nå ut som han ruset seg. Men det kan jo ikke si sikkert så klart.. Men jeg tipper det.. Og du har ikke sett han på to år?? Jeg har sett han i mellomtiden. Men når vi møtes er det jo veldig romantisk, siden det går en stund mellom hver gang. Jeg begynte jo å gråte fordi han var så skummel. Han var ikke så veldig lik den jeg kjenner. Han var som en robot, med gummiansikt. Vanskelig for folk å svare på hva det kan være siden jeg ikke har opptak. Og ikke kunne jeg lagt det ut heller. Men ja, han gjentok det samme flere ganger. Hadde hengt seg opp i det med jeg elsker deg og at vi skulle gifte oss og få barn. I tillegg ville han se meg naken foran kamera, men klarte ikke komme. Svarte bare med noe vås. Det var som å snakke med en robot. Rett og slett. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc 1
Betasuppe Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje han har ruset seg på en kombinasjon av alkohol og noe annet. Alt blir jo bare spekulasjoner. Kan du ikke bare si at han oppførte seg ekkelt, og at du ser alvorlig på dette mht. forhold og fremtid? Hva svarer han da isåfall? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Hmmm hørtes nå ut som han ruset seg. Men det kan jo ikke si sikkert så klart.. Men jeg tipper det.. Og du har ikke sett han på to år?? Når du sier ruset seg..mener du alkohol eller narkotika? TS Anonymous poster hash: 500f8...efc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Når du sier ruset seg..mener du alkohol eller narkotika? TS Anonymous poster hash: 500f8...efc Høres jo ut som kokain/amfetamin, egentlig. Anonymous poster hash: 4f891...ed0 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje han har ruset seg på en kombinasjon av alkohol og noe annet. Alt blir jo bare spekulasjoner. Kan du ikke bare si at han oppførte seg ekkelt, og at du ser alvorlig på dette mht. forhold og fremtid? Hva svarer han da isåfall? Han sa først: " Jeg er bare tett i nesa, har da ikke drukket" Deretter spurte jeg på nytt: Hva har du gjort i dag? Har du drukker, og i så fall, hva da? Han sa: eeeh. jeg drakk med en venn som stakk innom. Vi drakk whisky Da sa han med en gang: Neeei, seff har jeg ikke drukket. Ble du sur?' Jeg la bare på.. Han har ringt meg flere ganger, men høres jo rar ut på voice mail også. Han sier bare at han elsker meg, med null innlevelse og at jeg vet hva jeg må gjøre..( skjønte ikke det med at jeg vet hva jeg må gjøre..det var jo bare nonsense).-Det ga ikke mye mening det han la igjen på telefonsvarern. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje han har vært utro og har dårlig samvittighet, og derfor sier han hele tiden at han elsker deg? Nei, jeg vet ikke.. Hørtes helt merkelig ut det der, stakkar deg!! Anonymous poster hash: 0f5ce...84b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Han er så creepy, at jeg rett og slett ikke vil svare han Blir uvel bare av at jeg i det hele tatt viste meg for han. For å være ærlig er jeg redd. Synes det er litt skummelt siden han skiftet personlighet. Hva om det er narkotika...off. Jeg vil egentlig aldri svare han mer, sånn jeg føler det akkurat nå. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc
Fråde Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Tror han er redd for å miste deg, da kan slik irrasjonell frykt og aggresjon oppstå. Ting du kan prøve - Si ifra! - Oppmuntring - Be han over til Norge - Besøk han i utlandet
Tarsan97 Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Bra skrevet. Vet ikke hvs som er rett for dere. Høres skeivt ut ja
Edvarda Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Jeg tipper han rotet seg borti noe stoff, ja. Og at han ikke pleier å bruke det, siden han oppførte seg så uvanlig. Ikke dump, det blir vel litt voldsomt. Du får snakke ordentlig med ham i morgen, og heller vurdere det etter det Og ja, klart det kan være noe utroskap også, du må nesten snakke med ham det gjelder. Han virker veldig fortvilet, så prøv å få klarhet før du bestemmer noe. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Tror han er redd for å miste deg, da kan slik irrasjonell frykt og aggresjon oppstå. Ting du kan prøve - Si ifra! - Oppmuntring - Be han over til Norge - Besøk han i utlandet Av erfaring vet jeg at dette går over av seg selv. Han skjedd liknende 2 ganger før. Han skiftert også da brått personlighet. Da sa han" vet du, du er utrolig patetisk" også stirret han dødt ut i lufta og gjentok det samme flere ganger. Det var i forbindelse med alkohol. Da var han åpenbart beruset, noe han ikke var i dag. Det har også vært et tilfelle der jeg ikke visste om han var full. Da dreide det seg om familen min. I dag vet jeg heller ikke, men bryteretn er liksom på, fra normal til unormal. Så jeg vet at han blir normal igjen snart. Jeg vet bare ikke hva som feiler han. Det er en ganske kraftig personlighetsforandring. Han går fra å være normal, hyggelig, entusiastisk og engasjert....til å bli denne roboten med gummiansikt fra en dag til en annen. Han får kalde øyne og sier de samme tingene flere ganger. Han blir opphengt i å si noe til meg, som nå. Nå er det at han elsker meg. Vanskelig å bedømme på skype. Men merket at noe var rart fra første gangen gan ringte i dag. Da spurte jeg om han var trist, men han glefset litt tilbake før han sa at han elsket meg. Signalene var såpass dårlige at jeg ikke ila det for mye. Har hørt en gang til på meldingen,og det er ingen tvil om at han snøvler litt. Det kan være pga tett nese. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Uff, fæl situasjon. Enig med de som mener at han virker dopa. Robotansiktet kan kanskje komme av at han anstrenger seg så kraftig for å virke normal at han blir unormal? Klønete forklart kanskje. Anonymous poster hash: 17f07...dcf
Betasuppe Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Folk kan endre personlighet fullstendig hvis de er fullstendig dritings. Men det er ingen formidlende omstendighet. Tett i nesa kan man sikkert bli av kokain, og et kjapt google-søk bekrefter dette i den grad man stoler på folk som poster i forum. At han er som en robot, kan bety at han er ferdig med å være høy på stoffet, og er helt flat emosjonelt sett. At han har ligget flatt ut på senga lenge, kan kanskje komme av at han har holdt på i over et døgn? Typisk folk som bruker speed at de blir helt utslåtte og flate etter en heftig "runde". Man kan også sniffe speed. Men igjen - bare spekulasjoner! Du vet jo at han allerede løy til deg - han sa at han ikke hadde drukket, og så sa han at han hadde drukket whiskey. For mye av brunt brennevin er ikke bra... For å være ærlig så synes jeg ikke dette høres noe bra ut i det heletatt...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Folk kan endre personlighet fullstendig hvis de er fullstendig dritings. Men det er ingen formidlende omstendighet. Tett i nesa kan man sikkert bli av kokain, og et kjapt google-søk bekrefter dette i den grad man stoler på folk som poster i forum. At han er som en robot, kan bety at han er ferdig med å være høy på stoffet, og er helt flat emosjonelt sett. At han har ligget flatt ut på senga lenge, kan kanskje komme av at han har holdt på i over et døgn? Typisk folk som bruker speed at de blir helt utslåtte og flate etter en heftig "runde". Man kan også sniffe speed. Men igjen - bare spekulasjoner! Du vet jo at han allerede løy til deg - han sa at han ikke hadde drukket, og så sa han at han hadde drukket whiskey. For mye av brunt brennevin er ikke bra... For å være ærlig så synes jeg ikke dette høres noe bra ut i det heletatt... Skal sjekke opp litt rundt det du sier. Takk. De jeg har sett dopet før, har vært høye på hasj. Han er ikke sånn. Kanskje det med kokain? Vet at han har gjennomgått en del personlig trøbbel i familien i det siste. Bare spekulasjon, men på søndager når alt er bra, er han ikke sånn. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc
Betasuppe Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Skal sjekke opp litt rundt det du sier. Takk. De jeg har sett dopet før, har vært høye på hasj. Han er ikke sånn. Kanskje det med kokain? Vet at han har gjennomgått en del personlig trøbbel i familien i det siste. Bare spekulasjon, men på søndager når alt er bra, er han ikke sånn. TS Anonymous poster hash: 500f8...efc Ok! Men det er egentlig irrelevant hva han tar for noe så lenge han oppfører seg idiotisk mot deg... Kan også være medikamenter som gjør en emososjonelt flat. Du må bare si at "Hva er problemet ditt? Forklar det nå." Hvis han bagatelliserer det, så: "Er du sånn en gang til så er det over."
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #19 Skrevet 9. mars 2014 Jeg vet ikke, dette kan være mye forskjellig. Har studert medisin i utlandet sammen med mange norske gutter med kjæreste i Norge, og ganske mange av dem har jeg blitt forundret over at har kjæreste i det hele tatt, og har tenkt at han sikkert var mye snillere mot henne enn alle damene han brukte og kastet på studiestedet, litt sånn hore/madonna-syndrom. For de gangene kjærestene fra Norge kom på besøk, oppførte guttene seg helt fint. Ellers var det vill vest. Noen tok kokain, amfetamin, dro på horehus, hadde flere elskerinner, eller var seriøst på dealern med andre på studiet men ble dumpet, uten at kjæresten i Norge fikk vite noe. Jeg har hørt de gå ut fra de sykeste festene for å koseprate litt med kjæresten på telefonen, og så rett inn igjen for å være utro. Dersom de hadde mistet masken litt for kjæresten, hadde nok kjæresten fått den samme følelsen som du har nå. Usikker, og at noe er rart og ekkelt. En gang rotet en av dem med en annen student, og da hun truet med å si det til dama hans da hun fikk vite at han hadde dame i Norge. Han var redd og grå i ansiktet i flere dager, og sa flere ganger til dama at han elsket henne. Han sluttet ikke å være utro når forholdet var berget. En annen reagerte på samme måte da han ble dumpet av en han var på dealern med, og var redd for å bli alene. Hvor godt kjenner du kjæresten din? Røyker han mye weed, har han en stabil bakgrunn? Har han vært deprimert? Er det noen grunn til å tro han planlegger å ta livet sitt? Kan du spørre han om det? Anonymous poster hash: 2e264...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå