AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Prøver igjen. Sliter litt med kjærligheten. Har det meste i livet som jeg føler er fint, men mangler en mann ved min side. Er ikke sånn kjempe-opptatt for å få det til akkurat nå, for jeg jobber endel med meg selv for tiden. Men problemstilling er at jeg har hatt ett av/på-forhold til en i over ett år. Mye følelser og sterk kjemi, men det funker altså ikke. Lurer derfor på om du har lyst til å kjøre ett legg på det. Men bare hvis du orker Fire staver: Du har hardt arbeid foran deg, men kortet i seg selv lover godt for fremtidige prosjekter dersom du har et godt grunnlag. Som oftest handler dette om stabilitet eller behovet for stabilitet og trygghet. Du er i gang med en refleksjonsprosess som vil føre deg i havn, så lenge du bruker intuisjonen din. Hva forteller den deg? Anonymous poster hash: 170fa...0a8
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Fire staver: Du har hardt arbeid foran deg, men kortet i seg selv lover godt for fremtidige prosjekter dersom du har et godt grunnlag. Som oftest handler dette om stabilitet eller behovet for stabilitet og trygghet. Du er i gang med en refleksjonsprosess som vil føre deg i havn, så lenge du bruker intuisjonen din. Hva forteller den deg? Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Feil, det der er vel mer en 3/mynter lesning.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Har du tid til en til (noe jeg forstår om du ikke har) så lurer jeg veldig på om jeg og samboeren min kommer til å bli gamle sammen på tross av hans problemer under oppveksten? edit: leste innlegg om stopp, beklager. Håper jeg klarer å bli med neste gang! Stavenes ridder: Dette kortet symboliserer en intelligent og selskapelig ung mann. Han har store sjanser for å lykkes i det han foretar seg, så om du er en del a planene hans, vil dette gå helt fint. Husk på at han akkurat nå ikke er spesielt utholdende, så det håper jeg du er? For deg betyr kortet i utgangspunktet bevegelse og et aktivt liv. Vær obs på at de nye menneskene som dukker opp i livet ditt i denne perioden kan få betydning for avgjørelsen du må ta. Spesielt dersom du akkurat har begynt i ny jobb eller er i gang med en prosess på dette livsområdet. Anonymous poster hash: 170fa...0a8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Stavenes ridder: Dette kortet symboliserer en intelligent og selskapelig ung mann. Han har store sjanser for å lykkes i det han foretar seg, så om du er en del a planene hans, vil dette gå helt fint. Husk på at han akkurat nå ikke er spesielt utholdende, så det håper jeg du er? For deg betyr kortet i utgangspunktet bevegelse og et aktivt liv. Vær obs på at de nye menneskene som dukker opp i livet ditt i denne perioden kan få betydning for avgjørelsen du må ta. Spesielt dersom du akkurat har begynt i ny jobb eller er i gang med en prosess på dette livsområdet. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Hei, AB, spå meg da! Har forholdet jeg befinner meg i nå noen fremtid eller skal jeg bare gå videre på egen hånd? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 0596e...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hei, AB, spå meg da! Har forholdet jeg befinner meg i nå noen fremtid eller skal jeg bare gå videre på egen hånd? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 0596e...5d4 Yppersteprestinnen: Damen forteller deg at du skal være oppmerksom på din indre stemme. Hva drømmer du om for tiden? Hun råder deg også til å være tålmodig, samtidig som du ikke følger den logiske sansen din. Sannsynligvis forteller den logiske sansen din det helt motsatte av hva magefølelsen sier? (Vær også oppmerksom på at yppersteprestinnen står for et menneske som ikke har behov for en partner.) Anonymous poster hash: 170fa...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Yppersteprestinnen: Damen forteller deg at du skal være oppmerksom på din indre stemme. Hva drømmer du om for tiden? Hun råder deg også til å være tålmodig, samtidig som du ikke følger den logiske sansen din. Sannsynligvis forteller den logiske sansen din det helt motsatte av hva magefølelsen sier? (Vær også oppmerksom på at yppersteprestinnen står for et menneske som ikke har behov for en partner.) Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Kan hun representere meg, mon tro? Stemmer nok det du sier, her er det konflikt mellom hjerte og hode og full forvirring om alvorlighetsgraden i følelsene, både mine og hans. Men jeg vil jo så gjerne ha ham! Jeg ser bare at det kan bli vanskelig pga. begges livssituasjon og ja, det er nok mye et spørsmål om tålmodighet. Kan du ikke legge litt til? Lurer nemlig veldig på hans følelser oppi dette, det har vært en litt tøff start på relasjonen og jeg er usikker på om han mener det han sier til meg, hvor dypt ting stikker. Tuuusen takk! Anonymous poster hash: 0596e...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Muligheter for å få en kikk i kortene? Livet mitt er bare rot for tiden, pendler langt til jobb så er i jobbsøkeprosess, kjærlighetslivet er en katastrofe og katten min er syk. Vil livet bedre seg snart? Tårnet: Oppkvikkende endringer kommer snart til å snu livet ditt på hodet. Dette skyldes en nødvendig og muligens brutal forandring, men den gir deg frihet. Ny jobb kan komme til å dukke opp helt uventet. Begernes ridder, oppned: dette kortet viser til en talentfull, ung mann som har emosjonelle problemer. Han spør ofte om råd, men er ikke i stand til å følge rådene. Muligens er han en smule lat også og trives godt i sofaen. Denne mannen vil du i alle fall ikke ha. Katten din spår jeg ikke om. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Kan hun representere meg, mon tro? Stemmer nok det du sier, her er det konflikt mellom hjerte og hode og full forvirring om alvorlighetsgraden i følelsene, både mine og hans. Men jeg vil jo så gjerne ha ham! Jeg ser bare at det kan bli vanskelig pga. begges livssituasjon og ja, det er nok mye et spørsmål om tålmodighet. Kan du ikke legge litt til? Lurer nemlig veldig på hans følelser oppi dette, det har vært en litt tøff start på relasjonen og jeg er usikker på om han mener det han sier til meg, hvor dypt ting stikker. Tuuusen takk! Anonymous poster hash: 0596e...5d4 Jeg spår ikke om andre en spørreren. Beklager. Det er her tålmodigheten kommer inn. Uansett er det du som må ta et valg om du vil fortsette i dette forholdet. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Jeg spår ikke om andre en spørreren. Beklager. Det er her tålmodigheten kommer inn. Uansett er det du som må ta et valg om du vil fortsette i dette forholdet. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Ok… Bare et spørsmål til så er jeg ferdig, vær så snill. Har forholdet egentlig en sjanse om jeg bestemmer meg for det? Anonymous poster hash: 0596e...5d4
Envy Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Tårnet: Oppkvikkende endringer kommer snart til å snu livet ditt på hodet. Dette skyldes en nødvendig og muligens brutal forandring, men den gir deg frihet. Ny jobb kan komme til å dukke opp helt uventet. Begernes ridder, oppned: dette kortet viser til en talentfull, ung mann som har emosjonelle problemer. Han spør ofte om råd, men er ikke i stand til å følge rådene. Muligens er han en smule lat også og trives godt i sofaen. Denne mannen vil du i alle fall ikke ha. Katten din spår jeg ikke om. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Tusen takk for svar! Det kan jo se lyst ut på jobbsøkefronten da! Haha, den usikre mannen på sofaen vil jeg ikke ha nei, en får vel heller se om det dukker opp en annen, lenger frem fremtiden
Faina Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 (endret) AB, kan du legge kort på meg også? Blir det oss to? Eller er det meningen jeg ender opp med noen andre? Og i så fall, hvem er det? Endret 9. mars 2014 av Faina
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Ok… Bare et spørsmål til så er jeg ferdig, vær så snill. Har forholdet egentlig en sjanse om jeg bestemmer meg for det? Anonymous poster hash: 0596e...5d4 Hva forteller magefølelsen din deg? Stol på den. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Hva forteller magefølelsen din deg? Stol på den. Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Takk igjen. Hvis jeg skal følge magefølelsen er dette en mann jeg kunne giftet meg med. Haha! Anonymous poster hash: 0596e...5d4
spegel Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje du kan spå meg hvis du har tid? Vil jeg få forandringer i livet på kjærlighetsfronten? Har hatt mye uhell i kjærlighet, og stort sett alltid vært alene. Men er nå "avstandsforelsket" i en jeg kjenner litt. Har jeg kjangs på han?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Kan du spå meg og? Kan jeg virkelig stole på mannen og vil dette forholdet vare ?Anonymous poster hash: 79252...3cc
Pixxie Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Stavenes ridder: Dette kortet symboliserer en intelligent og selskapelig ung mann. Han har store sjanser for å lykkes i det han foretar seg, så om du er en del a planene hans, vil dette gå helt fint. Husk på at han akkurat nå ikke er spesielt utholdende, så det håper jeg du er? For deg betyr kortet i utgangspunktet bevegelse og et aktivt liv. Vær obs på at de nye menneskene som dukker opp i livet ditt i denne perioden kan få betydning for avgjørelsen du må ta. Spesielt dersom du akkurat har begynt i ny jobb eller er i gang med en prosess på dette livsområdet.Anonymous poster hash: 170fa...0a8 Litt forvirret. Poenget med å bli lest for var grunnet i at Gjest har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger, og at hu treffer. Når du (ifølge henne) bommer på første lesing klarer jeg ikke helt å stole på hva du sier om mine kort. Føler vel ikke helt at du er inne på noe med det du sier heller. Men takk som prøvde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå