Gå til innhold

Selveste dvergen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lav at alt jeg kler meg i får meg til å se ut som en liten, feit ball (sellom jeg egentlig ikke er feit)... :(

- Dersom jeg prøver en kjole som er ment å stoppe rett nedenfor rumpa, stopper den ved knærne mine og gjør at den ikke sitter som den skal... Det ser bare helt feil ut.

- Stor, stygg brett nederst på alle buksene mine.

- Jakkeermene er milevis lenger enn mine armer.

- Jeg kan ikke bruke cardigans for da ser det bare ut som jeg har sånn superhelt-kappe på meg.

Jeg blir helt frustrert... Klærne har jo størrelser ut i fra hvor stor man er i bredden, ikke høyden. En bukse i xs betyr jo at man har tynne ben, ikke at man er kort. "Moddellen er 175 og bruker størrelse xs". Forbanna!!!!! :sur:

Noen lave som har noen tips? Hva kler dere dere i og hvor handler dere?

Anonymous poster hash: 15a11...daa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:vetikke:

Skrevet

Hvor høy er du?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du?

1.54

TS

Skrevet

Hvor høy er du ?

Jeg handler på vanlige butikker, men må nesten alltid legge opp buksene.

Av kjoler og skjørt er det kun minikjoler/skjørt jeg kan bruke, de rekker til rett over knærene, alt annet rekker meg til midt på leggen og får meg til å se ut som bestemor.

Bruker ALLTID sko med hæler.

AnonymBruker
Skrevet

Gutt eller jente?

Anonymous poster hash: d85d7...901
Skrevet

Gutt eller jente?

Anonymous poster hash: d85d7...901

Det ble nevnt kjole i innlegget..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du ?

Jeg handler på vanlige butikker, men må nesten alltid legge opp buksene.

Av kjoler og skjørt er det kun minikjoler/skjørt jeg kan bruke, de rekker til rett over knærene, alt annet rekker meg til midt på leggen og får meg til å se ut som bestemor.

Bruker ALLTID sko med hæler.

1.54

Med meg og!! Og det er jeg bare DRITT lei. Jeg kan aldri være sexy på fest, jeg vil bruke kjole sånn som alle andre, uten å se ut som en nonne :( :(

TS

• Liker 1
Skrevet

Heldig som kan bruke hæler da :P Hvis jeg bruker for høye sko blir jeg høyere enn kjæresten. Jeg er 1.77

• Liker 1
Skrevet

1.54

Med meg og!! Og det er jeg bare DRITT lei. Jeg kan aldri være sexy på fest, jeg vil bruke kjole sånn som alle andre, uten å se ut som en nonne :( :(

TS

Er faktisk lavere enn deg jeg :P men klarer fint å kle meg både fint og sexy forde om.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heldig som kan bruke hæler da :P Hvis jeg bruker for høye sko blir jeg høyere enn kjæresten. Jeg er 1.77

Hælene gjør det ikke så mye bedre, når resten av meg ser ut som en potet :(

Du er heldig som er høy.

AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk lavere enn deg jeg :P men klarer fint å kle meg både fint og sexy forde om.

Ja, det er derfor jeg spør om tips om hvor jeg kan handle og kle meg for å se fin ut da!!

• Liker 3
Skrevet

De har faktisk fine kjoler som ikke ser barnslige ut på barneavdelinga på HM , Cubus osv. Har litt samme problem som deg.

AnonymBruker
Skrevet

De har faktisk fine kjoler som ikke ser barnslige ut på barneavdelinga på HM , Cubus osv. Har litt samme problem som deg.

Takk, da skal jeg sjekke ut barneavdelinga på H&M!!! Har en barnekjole fra Lindex, men den sitter ikke så fint på overkroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne kjoler som feks denne har stortsett grei lengde til meg http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/quontum-599/wrap-strap-dress-599085-2673/

Men jeg handler i grunnen aldri klær på nett da, MÅ prøve på. Finner ofte sånne kjoler på feks B-young

Takk :) Kjøpte en kjole fra nelly for ett år siden, men den var alt for lang (og svart) - så ut som en søppelsekk :fnise:

Skrevet

Handler jeg på nett så går jeg for de som ser superkort ut på modellen, da blir lengden grei på meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Handler jeg på nett så går jeg for de som ser superkort ut på modellen, da blir lengden grei på meg :)

Ja, men jeg vil gjerne ha det superkort på meg selv også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg vil gjerne ha det superkort på meg selv også. :)

Hvorfor? Det er jo bare trashy? Den kjolen ser jo ut som en topp på den modellen og du ser jo at den er for kort bak. Da er den nok fin lengde på til deg.

Anonymous poster hash: a076c...c86

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

er like høy ca, men sliter ikke med å finne klær egentlig. mtp bukser så har jeg funet ut at tiger og levis er en sikker vinner da de har meget korte lengder som gjør at de ikke må trettes så masse, ellers om kjoler er for lange får eg dem sydd opp, men syns ikke det er noe problem egentlig, jeg er liten og har en liten kropp, men xs passer som regel :)

Anonymous poster hash: 88021...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...