AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Har du gått på gjentatte dater med en mann eller dame som du ikke synes var særlig pen?Anonymous poster hash: f03a5...d6f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Haha, ja. Da jeg først traff ham jeg driver på med synes jeg han så litt lat og utrent ut og så overhodet ikke på ham som en aktuell partner. Han har begynnende måne også, ikke at det er så grusomt, men summa summarum så jeg ikke på ham som særlig kjekk. Så ble vi bedre kjent og plutselig syntes jeg han var ganske så nydelig. Ja, han veier litt mye for tiden, men han har slanket vekk 5 kg allerede så er ikke mye igjen av den lille magen han hadde da jeg traff ham. Anonymous poster hash: 3ea2c...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Hm. Jeg har datet en fyr som visstnok objektivt sett ikke var veldig kjekk. Jeg var tiltrukket av ham, mest fordi han var veldig selvsikker, utadvendt og utrolig morsom. Jeg har aldri datet noen jeg ikke var tiltrukket av, men en mann vil bli "kjekk" for meg hvis han har andre ting. Anonymous poster hash: a0dd1...421 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Ja, det gikk dårlig...Anonymous poster hash: 02e9c...de9 1
spegel Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Ja hehe... jeg endte tilslutt opp som den sårede part 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Ja hehe... jeg endte tilslutt opp som den sårede part Samme her... Han fikk for høy selvtillit av å være sammen med meg, og mente han kanskje kunne gjøre enda bedre også. Det kunne han ikke, men da var det for sent å komme tilbake til meg. Anonymous poster hash: 35c83...8d8 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Haha, ja. Da jeg først traff ham jeg driver på med synes jeg han så litt lat og utrent ut og så overhodet ikke på ham som en aktuell partner. Han har begynnende måne også, ikke at det er så grusomt, men summa summarum så jeg ikke på ham som særlig kjekk. Så ble vi bedre kjent og plutselig syntes jeg han var ganske så nydelig. Ja, han veier litt mye for tiden, men han har slanket vekk 5 kg allerede så er ikke mye igjen av den lille magen han hadde da jeg traff ham. Anonymous poster hash: 3ea2c...a4f Det er det jeg driver med... Jeg har flere ganger datet menn som jeg ikke synes er tiltrekkende utseendemessig.... Og nå gjør jeg det igjen. Men prøver å finne ut av personligheten hans... Anonymous poster hash: f03a5...d6f
Pullups Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Ja, flere ganger. Men jeg har veldig dårlig selvbilde, og tror dermed at jeg ikke fortjener bedre 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Synd ikke menn kan la damer få sjansen på samme måte vi gjør med dem! Når menn dater en han ikke synes er så pen, er det bare fordi at han vil dytte inne penisen, ikke noe mer. Anonymous poster hash: 12d37...24b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Ja, flere ganger. Men jeg har veldig dårlig selvbilde, og tror dermed at jeg ikke fortjener bedre det er slik med meg og.... Jeg dater nå en som ikke er noe fin... men jeg gjør det fordi jeg har dårlig tro på meg selv.... Anonymous poster hash: f03a5...d6f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Objektivt ja, subjektivt nei det tror jeg aldri jeg hadde klart. Anonymous poster hash: 7570a...99d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Ja det har jeg gjort flere ganger. Første gang: Jeg var 18 og møtte en jevnaldrende gutt som forgudet meg. Jeg var flau over ham men vi ble sammen likevel,fordi jeg var ung og dum og beruset av oppmerksomheten jeg fikk av ham. Andre gang: En elsker som ikke var særlig pen men fantastisk i sengen. Tredje gang: Datet en foreleser som ifølge andre studenter "aldri fikk seg dame".Jeg synes synd på ham,for han var jo sjarmerende og snill.Derfor fortsatte jeg å date ham - helt til hans negative sider kom fram. Da så jeg det lite tiltalende utseendet hans enda tydeligere og kuttet ham ut. Fjerde gang: Datet en som var kjempesnill men ikke min type utseendemessig.Lite pen.Jeg trodde snillheten skulle gjøre at jeg ble mer fysisk tiltrukket av ham etterhvert som vi ble bedre kjent,men det ble bare verre og til slutt måtte jeg kutte ham ut. Jeg ser at denne "medlidenhets-datingen" er et mønster jeg har hatt i mange år og jobber med å legge det av meg nå.Ser etter både personlighet OG utseende fra nå av... Anonymous poster hash: c9706...b69
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Been there.. ble ikke oss.. men han ble utrolig skjønn under forelskelsen. Når den la seg var han ikke så lekker lenger.. savner ham litt ennå Anonymous poster hash: e5a5d...735
Mona26 Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Mjaa... som noen andre her skriver; objektivt ja, subjektivt; nei. Jeg møtte en fyr fra nettdating som jeg med første øyenkast ikke syns var veldig pen. 3 timer senere ble han ganske kjekk ( litt vin og mye sjarme inne i bildet her) 2 date hadde han litt annen frisyre og andre klær og da.. da ble jeg nesten stressa for da var han syykt kjekk. Jeg ser jo at han har noen trekk andre kanskje ikke vil karaktisere som døds sexy, men i mine øyne er han fantastisk! Poenget mitt er, utseendet har også mye med "innpakingen" å gjøre, altså klær, sko, hårsveis og måten han fører kroppen sin på. Vi jenter er kanskje litt mer opptatt av å kle oss etter figuren vår, jeg er usikker på om alle menn vet hvilke farger de kler eller hvordan snitt som er best for dems kroppsfasong. For meg er den helhetlige stilen mer viktig enn bare utseendet alene-utenom bart, jeg hater bart.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Ja.. Det endte med at jeg avviste han da han prøvde å kysse meg for første gang, jeg klarte bare ikke å gjennomføre... Anonymous poster hash: 25413...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå