AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 En gammel eks påstår at hans gamle facebook ble hacket og at det ikke er han som bruker den lengre. Men saken er at både hans email (ikke hacket, han bruker denne fortsatt) og hans facebook er oppdatert med det samme nye profilbildet. Ville han kunne ha oppdatere sin facebook med det nye bildet dersom kontoen virkelig var hacket? Det er andre facebook profiler med samme navn, men de er tomme. Anonymous poster hash: ef2ef...752
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Ingen som kan gi meg et avklarende svar på dette? Anonymous poster hash: ef2ef...752
Gjest Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Noen har en kobling mellom disse og dersom det byttes bilde et sted byttes det også det andre stedet.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Så det betyr at hans facebook ikke kan være hacket, fordi en kan bytte ut mailadressen som brukes, og denne mailadressen er nyere enn facebook kontoen. Anonymous poster hash: ef2ef...752
Gjest Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hvis mailen ikke ligger inne på facebook er det ikke mulig! Med mindre hackeren er en som eksen sender nail med!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Takk. Da har jeg egentlig ytterligere bevis for at eksen lyver. Han har oppdatert denne facebook kontoen med bilder som jeg vet kun kan komme fra han selv. Fordi det var mine bilder som jeg delte med han. Anonymous poster hash: ef2ef...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå