AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Vi bor i øverste etasje i et sameie (selveierleilighet) som består av fler lavblokker. Vi får sjelden benyttet verandaen fordi det regner som regel hele året, og når solen endelig kommer blir det så vanvittig varmt. Vi kunne derfor tenkt oss noen markiser i en farge som matcher byggets farge. Ringte til styreleder og spurte og han sa at han kunne ikke finne noe om det i vedtektene, og han mente det var noe alle måtte være enige om. Er det noen som vet hvordan slikt er? Styreleder mente det ikke var fasadeendring, men at alle brude være enige. Jeg mistenker at noen har bestemt før vi flyttet inn hit at folk ikke fikk har markiser, for det er ingen som har det, noe jeg ikke kan forstå da det blir vanvittig varmt i leilighetene når det endelig er sol, og folk kan ikke bruke verandaene fordi det er så varmt. Ser aldri noen på verandaene for enten regner det eller så er det for varmt. Anonymous poster hash: a0ac0...00c
Tante Bjarne Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Vi bor i øverste etasje i et sameie (selveierleilighet) som består av fler lavblokker. Vi får sjelden benyttet verandaen fordi det regner som regel hele året, og når solen endelig kommer blir det så vanvittig varmt. Vi kunne derfor tenkt oss noen markiser i en farge som matcher byggets farge. Ringte til styreleder og spurte og han sa at han kunne ikke finne noe om det i vedtektene, og han mente det var noe alle måtte være enige om. Er det noen som vet hvordan slikt er? Styreleder mente det ikke var fasadeendring, men at alle brude være enige. Jeg mistenker at noen har bestemt før vi flyttet inn hit at folk ikke fikk har markiser, for det er ingen som har det, noe jeg ikke kan forstå da det blir vanvittig varmt i leilighetene når det endelig er sol, og folk kan ikke bruke verandaene fordi det er så varmt. Ser aldri noen på verandaene for enten regner det eller så er det for varmt. Anonymous poster hash: a0ac0...00c Dersom det ikke står at det ikke er lov, ville jeg Snakket med styreleder, og dine nærmeste naboer, og hvis de synes det er greit så ville jeg kjørt på..... (Ps nå lever jeg Av å selge solskjerming da, så litt inhabil kanskje..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå