Gå til innhold

Vekt og idealvekt...?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Har ombestemt meg.

Er fremdeles 153 høy, men vil nå veie 28 kilo.

Noen som har noen slanketips som kan hjelpe meg?

Nei! Din idealvekt er 43 kg. Du må ikke finne på å slanke deg :o Lov meg det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Nei! Din idealvekt er 43 kg. ...

Fordi...? Hivs hun veier 43 nåpr hun er 153 høy er hun fortsatt tynn. Hvorfor skal hun være det.

Er ca 150 høy. Før hadde jeg spiseforstyrrelser og ville bare ned i vekt. Nå er jeg fornøyd med vekta mi. Og vet du hva? Jeg har også bedre livskvalitet. :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fordi...? Hivs hun veier 43 nåpr hun er 153 høy er hun fortsatt tynn. Hvorfor skal hun være det.

Er ca 150 høy. Før hadde jeg spiseforstyrrelser og ville bare ned i vekt. Nå er jeg fornøyd med vekta mi. Og vet du hva? Jeg har også bedre livskvalitet. :-)

Hm ja hun kan godt veie mer, var ikke det jeg mente. (var meg som var gjest, glemte å logge på :oops: ) Men hun bør minst veie 43 kg mente jeg. Hun vil jo veie 28 :o Det er ikke bra...

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg er 160 cm, og veide 72 kilo sist jeg veide meg. Aaaaaaltfor mye. Jeg hater for det meste kroppen min. :-? Vil gjerne veie 58 kg...

Idag var jeg å kjøpte meg ny sykkel, og har avtale med sambo om at vi skal legge oss tidlig hver kveld, slik at jeg kommer meg opp om morgenen for å sykle... Vi får se hvordan det går... :)

Gjest Fighter
Skrevet

Hm ja hun kan godt veie mer, var ikke det jeg mente. (var meg som var gjest, glemte å logge på :oops: ) Men hun bør minst veie 43 kg mente jeg. Hun vil jo veie 28 :o Det er ikke bra...

Nå tror jeg vel innlegget til Poirot var ironisk ment, fordi hun synes (som meg og mange andre) at det er for stort fokus på vekt og slanking her. Bra at du ikke mente det jeg trodde du mente heller :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Synes ikke det viktigste er hvor mye man veier, men at man trener så man holder seg i form. Da ser man oxo bra ut! Jeg elsker å trene... Har dessverre ikke fått trent på snart 1 år pga sykdom. Jeg er fortsatt tynn, men det hjelper ikke å være tynn når jeg er utrent og "myk" :-? Liker å være fast i fisken og ha litt muskler. Har så smått begynt å trene nå, og følte meg med et 10 hakk bedre.

Slanking og sånn kan dere få billig av meg, trening er det eneste som hjelper :P

Skrevet

Fyttigrisen!

Jeg tør i allefall ikke å si vekta mi her inne :ler:

Dæven! Dere som veier mellom 55 - 65 kg, synes dere er aaaltfor store ?

Jaja.... :-?

Gjest Estrela
Skrevet

Er 167 cm høy, men aner ikke hva jeg veier. Ut fra tidligere veieerfaringer og klesstørrelse tipper jeg på ca. 64-65 kg nå for tiden. Kanskje? (Er en generell str. Medium med litt "stor" rumpe og runde lår)

Er mest opptatt av å være i god form og ha litt muskelstyrke. Eier ikke badevekt.

Skrevet
Har ombestemt meg.

Er fremdeles 153 høy, men vil nå veie 28 kilo.

Noen som har noen slanketips som kan hjelpe meg?

Så bra Poirot, da er vi allerede i gang med å tære på skjelettet. Morro! :wink:

Skrevet
1,73 eller noe rundt der, og veier 71 pluss minus.  

min trivselsvekt er på 68 kg, men det er dæven døtte meg vanskelig å komme ned til det når det er så lite og egentlig ikke vesentlig!!  :roll:  

skal prøve å ikke stappe i meg sjokolade hver dag.... så kanskje noe hjelper bare ved det....  :roll:  :ler:

Hey! Akkurat det samme som meg, bortsett fra at jeg er 1.74/1.75 høy.

Trener jeg mye kommer jeg ned i 65 kg, men det er så slitsomt i lengda så 68 kg er mer behagelig... Over 70 - da blir jeg deppa..... Og nå er den på 71 :cry: ......

Skrevet

PST! Lilleulv - jeg tror det er ironi.... :ler:

Skrevet

Er 164 cm. og veier 48 kg.

Vil ikke gå ned i vekt men helst stramme opp litt her og der.

Skrevet

Dæven! Dere som veier mellom 55 - 65 kg, synes dere er aaaltfor store ?

Jaja.... :-?

Nei, jeg synes ikke jeg er aaaltfor stor, og er enig i at det er teit aa klage altfor mye naar man ikke egentlig sliter med helseskadelig overvekt. Men jeg vil likevel ned bittelitt, foler meg bedre naar jeg veier mellom 60 og 62 kilo...

Skrevet

Jeg er 163 og en halv cm..(den halve er viktig :wink: )..og jeg veier 72 kilo....Det er iallefall 10 kilo for mye, MEN når alt kommer til alt, så må jeg bare si at jeg egentlig har fordelt disse 10 kiloene ganske så godt...Jeg har liksom "timeglass"-figur likevel...Kanskje derfor jeg aldri har gidda å begynne på slanker'n..(før nå).....?

Jeg har da selvfølgelig komplekser jeg har "10 kg komplekser"...disse stygge "lovehandles'ene" er just ikke noe vakkert å se på.....og dessuten er jeg litt kalvbeint...ufikst :-( ..lista kan fortsette, jada....you bet!

Gjest Seleena
Skrevet

177 cm høg

70 kg

Eg trener ganske mykje + at eg er høg, så eg ser ikkje på vekta når eg skal finne mitt idealmål. Eg ser heller meir på fastheten rundt magen og rumpa!

Eg syntes det med badevekt er litt feil eg.

Skrevet
177 cm høg

70 kg

Eg trener ganske mykje + at eg er høg, så eg ser ikkje på vekta når eg skal finne mitt idealmål. Eg ser heller meir på fastheten rundt magen og rumpa!

Eg syntes det med badevekt er litt feil eg.

Enig med deg, det er sånn man bør tenke :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke jeg er aaaltfor stor, og er enig i at det er teit aa klage altfor mye naar man ikke egentlig sliter med helseskadelig overvekt. Men jeg vil likevel ned bittelitt, foler meg bedre naar jeg veier mellom 60 og 62 kilo...

Det var ikke sånn ment, Popelka :oops:

Jeg har forståelse for at du vil litt ned, og det er jo individuelt hva en trives med og ikke :)

Jeg tenker ikke spes. på ditt tilfelle, men ser at tendensen er ganske høy med de som føler seg så veldig store når de egentlig (?) ikke er det. Det sier kanskje litt om idealene i samfunnet og moteverdnen, ikke vet jeg. Men jeg synes bare det er så rart, - noen her som vil innrømme at de faktisk veier noenlunne "normalt" og faktisk er fornøyde ?

Er vi noen sinne i det hele tatt fornøyde ?

Vil jeg noen sinne bli fornøyd om jeg kommer meg ned de berømte 20 kiloene ?

Selv når jeg er nede i 20 kg lettere, er jeg fremdeles DIGER i forhold til de fleste her :grine:

Kjenner jeg blir uvel og trist på vegne av de som faktisk HAR for mye å stri med....inkludert meg selv...

Men nok surmuling og filosofering fra min side,- det er uansett aldri morro å ikke være fornøyd, samme hvilken vektklasse en er i.

Unner alle å føle seg vel og fornøyde :)

Skrevet

Til dere som har komplekser for innsiden av knærne : Hva er det dere har på innsiden av knærne? :o Kan dere forklare det? Har aldri hørt om et sånt kompleks før.

Gjest the imp
Skrevet

sannsynligvis sånne små fettputer. Veldig vanlig blant kvinner og så og si umulig å trene bort. Stort sett bare plastisk kirurgi som hjelper for å fjerne det helt. Dette er arvelig. Synes selv jeg har det, og det plager meg litt. Fettputer der og øverst på innsiden av lårene kan være ganske ubehagelig fordi det kan gnisse mot hverandre, bli klamt og sårt osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...