Gå til innhold

Vekt og idealvekt...?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er 1.60 og veier per i dag 68 kg. I fjor vinter var jeg oppe i 77 kg...

Ser at andre på min høyde vil ned i 50 kg!! :o

Jeg håper på 58-60 kg... Det tror jeg er normalt for meg i alle fall.. 50 kg høres da alt for lite ut (og uoppnåelig !)

Jeg er iblant "de andre" på 1.60 som veier rundt 50 kg, men på meg er det ikke altfor lite. Jeg tror det er ganske individuelt hvor tung eller lett benbygning man har, og 50 kg er min normalvekt med vanlig kosthold (og snop til kvelds omtrent hver dag :oops: ). Jeg vet om andre på min høyde som veier mer enn det jeg gjør, og likevel bruker samme klesstørrelse. Har du endel muskler, gjør jo det også utslag på vekten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.80 høy og veier +- 70. Det høres kanskje ikke så mye ut, men jeg kunne med fordel ha gått ned noen kilo. Og jeg har mest komplekser med "kjærlighetshåndtakene" på siden...

Skrevet

Jeg er 170 cm og veier ca 60 kg.

Det jeg er mest misfornøyd med er leggene mine.

Lårene er slanke mens leggene mine er alt for muskuløse.

Det kan se litt rart ut :evil:

Trente veldig mye før, så det kommer kanskje av det..

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg er 153 og vieer bare 30 kilo. Synes jeg er alt for tykk og vil slanke meg.

Skrevet

Jeg er 175 cm høy og veier 53 kg, er svært fornøyd med vekten min, ingen komplekser, men er det noe jeg skulle klage på må det være magen. Mer synlige magemuskler hadde ikke vært dumt. :riste:

Skrevet
Jeg er 175 cm høy og veier 53 kg' date=' er svært fornøyd med vekten min, ingen komplekser, men er det noe jeg skulle klage på må det være magen. Mer synlige magemuskler hadde ikke vært dumt. :riste:[/quote']

:o unnskyld meg, men det hørtes litt tynt ut?

(vet jeg er ute å tråkker nå, men allikevel.... )

Skrevet
Jeg er 153 og vieer bare 30 kilo. Synes jeg er alt for tykk og vil slanke meg.

Det er ingen ting... Jeg er 180 høy og veier 32 kilo så da kan du jo bare tenke deg hvor tykk jeg er...

Jennifer

Skrevet

Jeg er fornøyd med kroppen min og har alltid vært tynn. Jeg ser ikke så tynn ut som høyden og vekten tilsier.

Skrevet

Jeg er 168 cm høy og 63 kilo. Det er ikke vekta mi det er noe galt med, kan godt være 63 kilo, men da vil jeg ha en 4-5 cm ekstra på høyden! :ler:

Jeg er minst fornøyd med kroppen min fra hoftene og ned, altså beina (kraftig og muskuløs :roll: ), knærne (og innsiden av knærne, som ei i tråden her også hadde komplekser for) og litt for stor rumpe/ hofter. Menmen, har iallfall sprettrumpe dah! :wink:

Skrevet
...Jeg er fornøyd med kroppen min og har alltid vært tynn. Jeg ser ikke så tynn ut som høyden og vekten tilsier.

Det er bra det da. Det var ikke for å være ekkel, og du har sikkert hørt det før, kjenner flere som høres "for tynne" ut, men som bare er sånn og er fornøyd og ser bra ut.

Skrevet

Er 1.65 høy, og trives på 53 kg. Ligger som regel rundt der, men har vært nede i 46-47 for en del år siden - alt for tynn! Nå er jeg forøvrig temmelig gravid og veide 65 sist jeg var hos legen... :ler: Føles som det er mest mage, men jeg har nok blitt litt "koselig" rundt lårene og på rompa. Elsker det! :P

Skrevet

Jeg er 171 og veier 47 kg. Synes jeg er for tynn nå, skal i alle fall opp til 50.

Skrevet

Jeg veier et sted mellom 39-40 kilo og er nesten 160 høy. pga spiseforstyrrelser så har jeg vært både 50 kilo og 36..

Jobber med å bli frisk og skal opp i 43 kilo i første omgang.

Gjest Catwoman
Skrevet

168 cm og har ingen planer om å gå på vekta enda. Men den ligger på normalen et sted.

Skrevet
Naixin:

Hva er hemmeligheten? :-)

:-)

Jeg talte kalorier et par dager, og fikk sjokk!

La om kostholdet, rett og slett.

Spiser knekkebrød i stedet for brød, kuttet ut smør og velger magert pålegg.

Middag i små porsjoner, og jeg kuttet ut sauser.

Jeg var sjokoladoman...byttet ut dette med eple- og bananoman...

Spiser jevnt små måltider i løpet av dagen for å holde forbrenningen oppe, og

TRENER!!!

Det funker som bare det! Har tatt av 8 kg. på 3 mnd.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er 175 høy og veier 60 kg... Kunne egentlig tenkt meg opp et par kg, men har ikke anlegg :) jeg trener styrke, aerobic og innendørsklatring.

Skrevet

Jeg er ca 165 (vet faktsk ikke nøyaktig hvor høy jeg er) og veier 52 kg. Er fornøyd med det; både tynn og med former! :) Har ganske sped benbygning. Kunne ønsket meg en rumpe uten cellulitter...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er 165 høy og veier ca 52 som *var* omtrent trivselsvekt før.

Ifjor sommer veide jeg 45 som er det jeg helst vil veie, selv om alle sier jeg er for tynn da. Har veid både 40 og 70 pga spiseforstyrrelser.

Gjest Poirot
Skrevet

Har ombestemt meg.

Er fremdeles 153 høy, men vil nå veie 28 kilo.

Noen som har noen slanketips som kan hjelpe meg?

Skrevet

Er 1.62 høy og veier mellom 58-60 kg. (altså ideal-vekt el.lign).. Før (3 år siden) veide jeg 45.. og var undervektig (ble syk og la på meg, diabetes). Ble alltid minnet om at "du er for tynn" osv.. heldigvis slipper jeg det nå, men for fortsatt bemerkinger hvis jeg har gått ned i vekt (familien). Har aldri hatt spiseforstyrrelser.. Er vel sånn middels i kroppsbygning... egentlig spebygd..hm... Kunne godt tenke meg å gå ned noen kilo igjen, altså ligge mellom 50-55kg..

Jeg slanker meg ikke, jeg trener heller og spiser sunnere hvis jeg skal ned i vekt! Noen joggeturer i uka hjelper det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...