Gå til innhold

Vekt og idealvekt...?

Fremhevede innlegg

Gjest På Slanker`n
Skrevet

Heihei!

Er ganske ny her på siden og har surfa litt rundt her. Veldig mye nyttig! Tusen takk for gode svar alle sammen.

Lurer litt på de forskjellige målene til dere her. Hva vil dere oppnå med slankingen?

Jeg er 1.67m og 73kg. Idealvekten er 63kg, men jeg er fornøgd med å komme meg ned til 67kg. Er forresten 21 år.

Hadde vært kjempefint om dere ville svare på dette! Morsomt å se de store forskjellene.

Takk takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 173,5 cm hoy og veier per i dag 63 kilo. Paa mitt tyngste har jeg vaert oppe i 77 kilo, og paa mitt letteste har jeg vaert nede i 60. Vil ned dit igjen foer bryllupet om en maaned (skippertakslanking maa til!). Jeg hoeres kanskje litt rar ut som ikke er fornoyd med vekten, men det er den forbaska magen som jeg vil ha bort! Den veier vel ikke saa mye men den synes og kjennes, hvertfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 162 og 57, vil gjerne komme ned på min idealvekt som er 52 kg.. burde ikke være så umulig det.. Men tar det ikke så hardt da, jeg har det fint som jeg er nå også! :-)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg er 1.60 og veier 50 kg. trener med trappemaskin og spinneting for å holde meg der.

Skrevet

Hei

Veier 68 er 167. Veide 79 i Februar. Målet var egentlig 65 men mye vil ha mer så nå er det nok 62. Tenkte etter hvert til å gjøre om de målene til ikke ha noe med vekt å gjøre men trenings resultater. Femtidif mål: løpe maraton.

Skrevet

1,73 eller noe rundt der, og veier 71 pluss minus.

min trivselsvekt er på 68 kg, men det er dæven døtte meg vanskelig å komme ned til det når det er så lite og egentlig ikke vesentlig!! :roll:

skal prøve å ikke stappe i meg sjokolade hver dag.... så kanskje noe hjelper bare ved det.... :roll::ler:

Skrevet

jeg er 1.70 og veier 70.. jeg vil helst ned på 65 først, jeg vet ikke helt hva trivselsvekta mi er.. har veid 65 før da, men det var da jeg var utrent, med slappe muskler og husker ikke hvordan det var uansett.. hehe.. jeg har veid skrekkelige 80kg!! aldri mer :) hadde meg en slapp periode etter jeg slutta skolen ja..

men nå har jeg diverse mål, som jeg skriver om i dagboka mi forresten :)

Skrevet

Jeg er omtret 167 og veier 78 kg (gjorde ivertfall det sist jeg var på ei vekt) - ønskevekta er nok på ca 68 så jeg har en lang veg å gå, men jeg er igang for fullt (aller aller, mest skulle jeg ønske jeg kom ned på 62 kg igjen, men slik blir det nok aldri... :roll: )

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er 1.60 og veier per i dag 68 kg. I fjor vinter var jeg oppe i 77 kg...

Ser at andre på min høyde vil ned i 50 kg!! :o

Jeg håper på 58-60 kg... Det tror jeg er normalt for meg i alle fall.. 50 kg høres da alt for lite ut (og uoppnåelig !)

Skrevet

jeg er 1,60 og veier 50-51 kg det er jeg fornøyd med. skulle bare hatt litt mindre på maven :roll:

men all over er det min idealvekt

Skrevet

Er 174 cm høy og veier akkurat nå 64 kg.

Jeg er på vei fra 72 til 60, noe som går unna så det uler :-)

Gjest På Slanker`n
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! =) Virkelig store forskjeller mht til vekt og trivselsvekt her. Lykke til med å nå målet alle sammen!

Vil gjerne også vite hva dere har mest komplekser for på kroppen deres? Jeg vil ha vekk magen og "sideflesket" mitt. Har skjønt at det ikke funker å intensivtrene magen, siden fettet uttapå må vekk for at musklene skal vise.. *sukk* Det er hardt å vere på Slanker`n dere!!

Men ellers er jeg ganske fornøgd heldigvis =)

Ha en fin dag, kos dere i fineværet!!

Gjest På Slanker`n
Skrevet

Naixin:

Hva er hemmeligheten? :-)

Skrevet
...Vil gjerne også vite hva dere har mest komplekser for på kroppen deres? ...

Innsia av knærna!!!! :o :ler:

Skrevet

Innsia av knærna!!!! :o :ler:

Du har da flotte knær :fy:

Og jeg har mest komplekser for magen og puppene.. :roll:

Skrevet

Magen er verst...har faktisk baade paere- og eplefasong, med ganske brede hofter og litt ridebukselaar, i tillegg til bilringer og sideflesk. Men jeg er ganske fornoyd med nena fra midten av laarene og ned, puppene og armene.

Skrevet

Du har da flotte knær :fy:

Og jeg har mest komplekser for magen og puppene.. :roll:

Phu, du har ikke sett knærne mine du såh!!!

Går med bukser og skjørt som går til rett under kneet med hensikt da serru!! :tunge1:

Vakke no gæærnt med verken magen eller puppene dine heller så!

Skrevet

Phu, du har ikke sett knærne mine du såh!!!

Går med bukser og skjørt som går til rett under kneet med hensikt da serru!! :tunge1:

Vakke no gæærnt med verken magen eller puppene dine heller så!

Kanskje jeg så når du ikke merka det ikke sant :ler:

Vi kan vel være enige om at det ikke er så gæær'nt uansett - magen er i ferd med å bli borte :wink:

Skrevet
....

Vi kan vel være enige om at det ikke er så gæær'nt uansett - magen er i ferd med å bli borte :wink:

Egentlig ser vi djevelsk bra ut gjør vi, det blir bare så hovent å skryte av det lissom!! :sjarmor:

Skrevet

Egentlig ser vi djevelsk bra ut gjør vi, det blir bare så hovent å skryte av det lissom!! :sjarmor:

Nettopp :sjarmor::sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...