Linkas Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jepp, han er litt snodig. Hver gang vi kommer fra butikken er han på plass. Ikke for å tigge om maten eller få kos. Neida, han skal snuse på, slikke på å rulle seg på posene! Har er smårar når det kommer til dette. Kan ikke gå forbi en pose uten å slikke på den, å kan gjøre det leenge. Lengste han har holdt på med en pose er 10-15 min.. Tanken har slått meg, mangler han noe i kostholdet? Eller er han bare sær? Kattefrøkenen han bor sammen med har aldri gjort dette, å ser nok på "lillebror" som en merkelig skrue Noen tanker om hva dette kan være? Posedoping?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jøss, jeg trodde det var inside-info om Lars Monsen her nå. Anonymous poster hash: bcad5...f25 9
Linkas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2014 Hehe, har vel sine ting han også vil jeg tro
KissKissBang Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Mine katter elsker poser! Hun ene liker sove i dem, lager reir. Hun andre gnir seg rundt og ruller rundt oppå. Er en pose tom og gjerne litt "oppblåst" tar de løpefart og hopper inn i den for å kose seg.liker forsåvidt å bli bært rundt i de og. Kan de velge mellom å ligge i kattesenga eller plastpose, så blir det plastposen. Plastikkfetisj
Linkas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2014 Fint å se at det ikke er bare lille tjukken som driver med dette.. Lurer på hva som er så fasinerende med posene.. Han foretrekker posene fra coop prix har jeg funnet ut.. de andre er visst ikke "rett type".
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Prøv med en papirpose Ja, eldstemonsen min har også en sterk dragning mot bæreposer. Kose, gjemme seg inni, rulle seg rundt inni. Her er det Coop Mega sine som er mest populære
Querido Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Vet ikke av en eneste katt som ikke liker poser, faktisk!
Linkas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2014 papirposer og esker for den del er fine å sove i, for så å spise opp/rive i bitebitte små deler så mor har noe å gjøre.. Katter er noen snodige dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå