Kooko Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Trenger flere innspill her.... noen som kan anbefale god vår/høst jakke til jente?? Har vært trofast til NameIt sine softshell jakker siden jenta mi ble født og har vært veldig fornøyd med de men synes årets jakker er Ganske kjedelige og triste farger.... noen innspill?? Linker er hjertelige velkommen!!
SummerJoy Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Liker veldig godt H&M sine softshell eller skalljakker.
onyx Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Har god erfaring med skalljakker og vindfleece fra Polarn&pyret 1
Ulrikke Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Skalljakker og vindfleece fra Polarn o Pyret har snuppa mi hatt siden hun var 1,5. Nå fyller hun 9 i år! Ellers har Skogstad også en del gode jakker!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Skogstad sine jakker er de beste her i huset. Og når de er ferdigbrukt og utvokst fra de, sender vi de videre til mindre barn i familien som arver mine små. I år har datteren min fått en Bergans softshell jakke/kåpe som var utrolig fin, og kvaliteten ser ut til å være rimelig lik Skogstad sine selv om prisen var litt høyere. Har hatt noen ekstra H&M og Lindex jakker så de har hatt litt å bytte på, men de varer aldri like lenge som Skogstad og Bergans. Anonymous poster hash: ea95f...b04
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har god erfaring med Kaxs-jakkene fra KappAhl!! God kvalitet til en grei pris i og med at det til stadighet er rabatter der Anonymous poster hash: cda28...1f9
GammelKaktus Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Lillegutt har en fin en fra Skogstad og en fra GAP, begge gjør nytten
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Vi har to jakker til barna. En allværsjakke og en tøy-jakke. Kjøper alltid sistnevnte på Name It. Nå må vi alltid ha en jakke om sommeren også og synes softshell etc. blir litt mye da. Har du forresten sett på Pompdelux sine softshelljakker? De likte jeg.Anonymous poster hash: 61e8d...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå