AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Begynner nesten å lure! Fikk besøk av styreleder i borettslaget som spurte etter min samboer. Siden han ikke var hjemme spurte styrelederen meg om jeg trodde at min samboer kunne tenke seg å være varamann i styret? Hva med meg, da?! Jeg får tydeligvis ikke det tilbudet! Og jeg har tross alt bodd her to år lenger enn samboer! Hadde jeg ikke vært 100% uinteressert i å være det selv skulle jeg spurt om han drev med diskriminering... Anonymous poster hash: a95bd...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Ja, bare menn kan være det. Anonymous poster hash: 8d967...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Tydeligvis i vårt borettslag! Anonymous poster hash: a95bd...c8e
Odelsguten Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Begynner nesten å lure! Fikk besøk av styreleder i borettslaget som spurte etter min samboer. Siden han ikke var hjemme spurte styrelederen meg om jeg trodde at min samboer kunne tenke seg å være varamann i styret? Hva med meg, da?! Jeg får tydeligvis ikke det tilbudet! Og jeg har tross alt bodd her to år lenger enn samboer! Hadde jeg ikke vært 100% uinteressert i å være det selv skulle jeg spurt om han drev med diskriminering... Anonymous poster hash: a95bd...c8e Kanskje han har fortstått at du er uinteressert?
Druid Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hvem står leiligheten formelt på? Mener jeg ikke kunne være med i styret på ett tidligere borettslag fordi det var min kone som sto som formell eier.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Nå kan det jo hende at de allerede har snakket litt sammen om det og at det er dette han nå følger opp. Ellers er det ikke noe galt i å foreslå selv. Om leiligheten er formelt registrert på han som eier og ikke deg så har du på papiret ikke mulighet til å sitte i styret i mange borettslag da de fleste ønsker kun registrerte eiere. Anonymous poster hash: 7900b...c62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå